PDA

View Full Version : msn - gitaarles



anintje
28 oktober 2002, 20:46
Is er misschien iemand die mij wat gitaarles wil geven via msn, ik kan je er wel niets voor geven maar het zou erg tof zijn als ik er dan eindelijk iets zou van begrijpen. We spreken dan gewoon een uur af voor de online-lest! :smile: wie ziet er dat zitten???

Als ik dit herlees, lijkt het me een heel domme vraag maar aan gezien dat er mij hier niemand kent zet ik het toch maar op het forum => :wink:

christian
28 oktober 2002, 23:25
waarom zou het dom zijn het is een hele goede manier om gitaarles te kunnen krijgen zonder dat het je veel zou kosten en je bespaart ook nog is de reiskosten of reistijd het is misschien niet zo goed als echte les maar ik denk wel dat je er heel veel van kan leren en bij sites is ook niet altijd gemakkelijk om daar van te leren en zeker niet in het begin als je er niet veel van begrijpt het enigste wat je moet vinden is iemand die de tijd er voor heeft en je goed kan begeleiden ik zelf heb denk ik wel tijd om je te kunnen begeleiden maar ik heb zelf nooit echt lang les gehad en dat is eigenlijk het probleem een beetje ik wil je geen foute dingen aanleren maar goed zeg maar het begin van gitaar spelen zou ik je wel in kunnen begeleiden maar je zult niet van me kunnen verwachten dat ik uitgebreide en ingewikkelde theorie lessen zal geven ik speel zelf 3 jaar gitaar en ik denk wel dat ik je op weg zou kunnen helpen maar zolang ik geen theorie lessen krijg zal er een grens zijn tot hoever ik je kan begeleiden maar goed we kunnen ook gewoon zeggen van dat we het uitproberen als we vinden dat het goed gaat dan gaan we ermee verder ik hoor het nog wel

hoofd
28 oktober 2002, 23:36
Hmm...misschien zou je 's moeten overwegen leestekens te gebruiken Christian :smile:.

christian
28 oktober 2002, 23:39
vind je me verhaal onduidelijk dan? het gaat er toch om of je het begrijpt of niet maar ik zal me verhaal wel even opnieuw terug lezen kijken of er onduidelijkheden zijn en of dat echt zo noodzakelijk is maar toch bedankt dat je me erop aan gewezen hebt

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: christian op 2002-10-28 22:42 ]</font>

hoofd
28 oktober 2002, 23:43
Nou, het leest niet echt makkelijk. Zo moeilijk is het toch eigenlijk ook niet, leestekens gebruiken? Gewoon zo af en toe een . of een , of misschien zelfs een hoofdletter. :smile:

ff een smiley erbij, zodat je weet dat ik het niet kwaad bedoel

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mtlhead op 2002-10-28 22:44 ]</font>

christian
28 oktober 2002, 23:53
Dat kan ik wel begrijpen dat het wat onduidelijk leest als je gewend bent altijd leestekens te gebruiken

jeroenw
29 oktober 2002, 13:23
servowire@hotmail.com

you can add me, bied me hierbij dus ook aan.

Anderen mogen ook me toevoegen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jeroenw op 2002-10-30 08:48 ]</font>

Ic3gl0vE
29 oktober 2002, 20:17
Maarten1987@hotmail.com

veel plezier ermee

anintje
29 oktober 2002, 21:22
Hey Christian!
Heel tof dat je me wilt helpen!!!
Wanneer spreken we af? Wat is je hotmail / msn-adres?
Uhm, 1 klein vraagje, wat is je asl?
(ik ben maar 13 moet ik zeggen, en ik weet ook niet of ik volwassen mannen mag vertrouwen, dat begrijp je)
Ik wil wel met je chatten, tot dan!

Groetjes, Nina.

jpb
29 oktober 2002, 21:41
christianwatdachtjeervanomookdespatieswegtelaten?( sorryjongensikkonhetnietlaten)groetjpb

christian
30 oktober 2002, 00:07
Ik ben christian. Woon in Alkmaar, in nederland dus en ben 18 jaar. mijn email adres is chris17jaar@hotmail.com morgen kan ik nog geen les geven maar ik heb wel tijd om even met je te praten waarschijnlijk word het donderdag of vrijdag als je dan kan

Ic3gl0vE
4 november 2002, 18:32
Op 2002-10-29 20:41, schreef jpb:
christianwatdachtjeervanomookdespatieswegtelaten?( sorryjongensikkonhetnietlaten)groetjpb


lijktmijinderdaadeengoedplanmisschienmoetiedereend atmaardoenwantdattypttocheenstuksnellerenzoheeftje spatiebalkookeensrustgroetIc3gl0vE

Rutger
5 november 2002, 11:24
ls j dn k ff d klnkrs wglt, wnt d knnn w zlf wl rdn

hoofd
5 november 2002, 14:12
klnkrsnsptswgltndtlktmhlfnzkrlswkngglstknsgbrknsnp psprtnmlktdrmtndskgldgrtjsmtlhd

Rutger
5 november 2002, 14:26
"Klinkers en spaties weglaten dat lijkt me heel fijn. Zeker als we ook nog geen leestekens gebruiken...%($@*%&amp;@) Groetjes mtlhead"

Rutger
5 november 2002, 14:27
werkt prima, kom een aardig end :grin:

Ic3gl0vE
5 november 2002, 17:48
j3zù§ ]|\/|[åñ

hoofd
5 november 2002, 18:39
Applaus voor Rutger! :grin:
Het laatste stuk weer ik zelf ook niet meer :razz: