PDA

View Full Version : Small Stone kapoere



Joey Handsome
25 februari 2006, 19:57
Vandaag stopte ik m'n Small Stone weer eens tussen m'n effecten, dacht er even leuk op te gaan spelen, niet dus. Als ik hem intrap gaat het ledje aan en gaat het volume naar beneden voor een seconde of vijf, waarna hij weer harder gaat en daarna begint het effect pas te werken. Als ik nadat ik hem intrap aan de rate draai duurt dit minder lang. Ik heb er al even in gekeken om te kijken of er misschien iets aangebakken was en of alle draadjes nog steeds vast zaten, maar alles leek in orde. Ik heb er verder geen verstand van, maar baal er wel behoorlijk van. Komt iemand dit misschien bekent voor? Het is trouwens de russische versie.

AlterEgo
26 februari 2006, 00:20
Ik heb geloof ik hetzelfde.. Geen idee hoe het komt, though

dano
26 februari 2006, 01:52
even een multimeter erbij pakken om de boel door te meten? printplaatje tsjekken, aansluitingen van jackingangen nakijken? post misschien even wat foto's dan kunnen we meekijken?

Joey Handsome
26 februari 2006, 16:16
nou ja, dan moet ik hem als m'n beurs het toe laat maar eens even wegbrengen denk ik, want ik heb geen multimeter en ook geen digicam om foto's te posten

Dirk_Hendrik
26 februari 2006, 16:39
Of je PM't me, ontmoet me morgenavond op Haarlem CS waar ik dan toch langskom, en hebt em binnen een week weer terug met een gegarandeerd beter toelaatbare beursgang ;)