PDA

View Full Version : Zanger aangeboden



Tomac21
25 februari 2006, 18:59
Yoh mensen,

Ik bied mijzelf aan als zanger voor in een band.

In de stijl van HIM, papa roach, limb bizkit, Ill nino etc.

Heb een aardige stem van laag tot hoog, grunten gaat nog niet zo perfect, maar de rest wel.

Wie mij als zanger wil in een band, mail maar.

thomas_jongbloed@hotmail.com

Of als mensen een nieuwe band willen opstarten, ik heb nog genoeg nieuwe ideeen, qua soort muziek, bandnaam, merchandise omtrend de naam.

En mochten we dan ooit nog bijna groot gaan worden dan heb ik nog connecties om het te laten registreren op dvd.

ik hoor het wel.

Sora
25 februari 2006, 20:11
Of als mensen een nieuwe band willen opstarten, ik heb nog genoeg nieuwe ideeen, qua soort muziek, bandnaam, merchandise omtrend de naam.

En mochten we dan ooit nog bijna groot gaan worden dan heb ik nog connecties om het te laten registreren op dvd.

ik hoor het wel.

Jij laat er ook geen gras over groeien, je ziet nog niet in een groep en je hebt het al over merchandise en dvd's :D

Achja, veel succes met je zoektocht :)

Vonk
26 februari 2006, 15:15
Dat soort mensen zijn fijn om erbij te hebben, mensen met connecties. Succes

El Guapo
26 februari 2006, 15:23
Zul je tuurlijk weer zien: eindelijk eens een zanger die zich aanbiedt, komt ie helemaal uit Hilversum! Of jij moet het niet erg vinden om op zaterdagochtend naar Bergen op Zoom te reizen...

Fvddungen
26 februari 2006, 19:41
Wij oefenen op dit moment nog zonder zanger, maar we ervaren toch wel dat een zanger soms best wel een gemis is. Echter wij spelen geen grunt metal enzo, maar meer muziek als toto, pink floyd, guns 'n roses, maroon 5 en europe. Let wel: we zijn net begonnen, dus we moeten nog heel veel oefenen voor we ook maar aan optreden denken. Wel zitten we in het gooi. Ik woon zelf in Hilversum, maar we oefenen eens in de 2 weken in Blaricum.

Vertel me even wat voor persoon je bent. Wat is je leeftijd en wat is je stijl enzo.