PDA

View Full Version : (metal) BASSIST(e) GEZOCHT!!!!!



mauce
28 oktober 2002, 17:40
Nu voel ik mij hier op deze pagina een beetje lullig als drummer, maar aangezien ik wanhopig op zoek ben naar een bassist voor mijn nieuw opstartende (NU)metal band in de omgeving Haarlemmermeer, A'dam, Haarlem, Aalsmeer, Vijfhuizen enz. ... prop ik mezelf er toch maar tussen met dit bericht! :smile:

Zijn er hier toeallig bassisten/bassistes die interesse hebben om in een (NU)metal band te spelen?
Mail me dan zodat ik je meer info kan geven over deze band.

Hoop snel iets te horen :smile:

Greetzz ...

savecracker85
28 oktober 2002, 21:47
heb je geen gitarist nodig?? ik kom namelijk uit die omgeving :grin:

mauce
29 oktober 2002, 18:14
Op het moment heb ik eigenlijk geen gitaristen nodig, want ik heb er al 2 (solo gitarist en slaggitarist).
MAAR ...
Ik heb het gevoel dat de solo gitarist zeer binnenkort met het bericht komt dat hij geen interesse meer heeft.
Het is namelijk een afgestudeerd conserfatorium(??) gitarist en heeft zijn handen vol aan les geven enz. .
Daarom zal hij er wel van afzien heb ik zo het gevoel.
Dus als jij je aanbevolen zou willen houden als plaatsvervanger van hem (solo gitarist 'ragt' natuurlijk ook gewoon mee), dan wil ik je graag op de hoogte houden :smile:

Laat het maar even weten als je wil ...

Groetjes ...

savecracker85
29 oktober 2002, 21:05
lijkt me opzich wel leuk...maar ik zit denk ik niet op het niveau van jullie huidige gitarist ...want ik speel nu net 2 jaar electrisch gitaar en 1 dag band ervaring ofzo :grin:..
maareh hoe oud zijn jullie eigenlijk en wat spelen jullie ...eigen werk? covers? etc..

mauce
30 oktober 2002, 16:25
Je hoeft ook niet op het niveau van onze huidige gitarist te zitten hoor :grin:
Hij is ook de enigste in de band die conserfatorium heeft.
Hij was toevallig de gitaarleraar van mijn broer, vandaar dat ik aan hem kon komen.

De leeftijden in deze band verschillen nogal.
Ikzelf ben 21, de slaggitarist (David) is 23 en Paul (sologitarist) is 35.
Wat we precies spelen kan ik je nog niet vertellen, aangezien deze band nog in zijn oprichtingsfase verkeerd.
Zoiezo is het wel de bedoeling dat we eigen werk gaan produceren ja.
Misschien is het in het begin handig om wat covers te spelen (alleen in de oefenruimte), zodat alle muzikanten goed op elkaar in kunnen spelen.
Maar ik wil wel al snel beginnen met eigen werk.
Alleen voordat we écht kunnen beginnen, zal ik ook nog een bassist(e) moeten vinden :-S
En een zanger heb ik ook nog nodig, maar die is van eventuele latere zorg.
Als ik eerst maar alle muzikanten bij elkaar heb.
Ken jij niet heel toevallig nog een (metal)bassist(e)??

Groetjes ...

savecracker85
30 oktober 2002, 19:28
nee ik ken geen metal bassist...
maar volgens mij ken ik die wel die sologitarist van jullie...Paul scheepmaker toch?? das namelijk ook mijn gitaar leraar :grin: