PDA

View Full Version : In Flames - Come clarity



treblemaster
24 februari 2006, 21:15
Iemand het nieuwe album van In Flames al gekocht/geluisterd? Ik was iig aangenaam verrast! De solo's zijn terug :). Ok het is niet helemaal zoals ten tijde van Colony, maar ze weten toch wel het goede van hun oude en nieuwe werk te combineren. Ik vond hun vorige twee cd's zeker niet slecht, maar vergeleken met hun oude werk vond ik het een stuk minder. Vooral door het ontbreken van hun typsiche (dubbele) gitaar melodieën. Ik kan me ig niet voorstellen dat er een betere plaat in 2006 uitkomt.......

scramble
26 februari 2006, 18:16
ik vint een zeer lekker album :D, alleen ik heb het gedownload op kraytracker (voor mensen die het niet kennen, een amerikaans punk torrent site) en ik vint het niet egt punk als ik eerlijk mag zijn :P:P

Mauser
28 februari 2006, 20:10
Hmm... ik was een beetje uitgekeken op In Flames, maar nu ik lees dat ze de nieuwe stijl met de oude stijl combineren.. :shock: Vooral de zang van het nieuwere werk vind ik erg gaaf.. zit erg veel emotie in.. Is die zang ook nog terug te horen op het nieuwe schijfje?

almarvk
3 maart 2006, 11:47
Deels wel. Ze grijpen weer wat terug naar het oudere werk. Ik vind het een goede cd, alleen had ik 'm al ruim een maand voor de release. Beetje jammer dus...

De dvd van In Flames die ze hiervoor hebben uitgebracht is ook erg gaaf! Een aanrader!

new deep
7 maart 2006, 21:45
Gave cd, ik vind zelf de cd hiervoor 'soundtrack to your escape', betere songs hebben. Die doet me ook denken aan Youthanasia van Megadeth, langzamer maar meer groove, melodie en goede kop en staart songs.