PDA

View Full Version : Bezoek aan Duitsland was jammer, maar wat nu?



tomhaze
24 februari 2006, 18:26
Hallo allen,

Mijn keuze was ongeveer gemaakt, ik hoefde alleen nog maar de gitaren uit te proberen: Of het werd de Epiphone LP Standard, of de Epiphone Black beauty, die ik echt zeer aantrekkelijk vind.

Ik met een vriend naar Duitsland, naar Musik Produktiv, een grote zaak, wat denk je: Verbouwing!! Het grote deel was al weg, en er was nog 1 Epiphone custom die ik niet zo mooi vond.

Jammer dus, maargoed, ik denk, ik doe even een belletje naar de gitaarwinkel in Amersfoort 'Kees Dee' om te vragen of ze in elk geval de Black Beauty in store hebben.

Helaas helaas, die hadden ze niet, maar ze konden 'm wel voor me bestellen, maar dan moest ik wel een aanbetaling doen, en dat vond ik wel een beetje jammer. Stel ik zou 'm laten bestellen, en de gitaar valt me tegen, dan zit ik met de gebakken peren omdat ik al een aanbetaling heb gedaan.

Dus, kan iemand mij enige raad geven? Wat te doen? Is er nog een andere goede gitaarwinkel in Nederland? Etc.?

Groeten Tom

vester86
24 februari 2006, 18:33
hebben ze die 2 bij feedback niet hangen?? bij nederland muziek in almere heb je helemaal goeie kans volgens mij :)

robert-gitarist
24 februari 2006, 18:41
Feedback Apeldoorn hangt 100% een zwarte Epi Custom en een Standaard ;) Kun je ze uit testen.Als die kleuren je niet bevallen bestel je gewoon een andere kleur ;)

tillens
24 februari 2006, 19:17
Ehmm, Anders waar heb jij last van. Jij blijft maar zeiken over Nl Muziek, wat is er mis met je jongen? Hadden ze de spullen niet die jij wilde?


Doe normaal!

Ik ben juist blij dat iemand zoals wizz er wat duidelijkheid in schept over hoe bijvoorbeeld epiphone zijn spullen laat maken. @ wizz; thanks!

d'oh
24 februari 2006, 19:25
What the fuck, anders destium is dit jou argument om geen epiphone te gaan kopen bij nederland muziek?

Gewoon eens langsgaan bij nederland muziek en raggen op de gitaren om te kijken welke de beste zijn.

zijn overigens ook aardige lui bij nederland muziek

zx81
24 februari 2006, 19:25
Dat wist ik niet, van Epiphone. Toch maar eens zo'n tsjech testen, bij nederland muziek. ze hebben daar zo te zien wel verstand van gitaren.

BlackSun
24 februari 2006, 19:49
Shiit Anders, get a life, je zit in elk topic Wizz af te kraken, en naar mijn mening om helemaal niets...

Herman
24 februari 2006, 20:18
Ff offtopic...maar ik was dinsdag ook tijdens de verbouwing in MP...maar ben wel benieuwd wanneer de zooi klaar is want er hing echt ZOVEEL meer de vorige keer...en die EPI LP die er hing was idd niet alles...hij was zwaar en niet zonbeetje ook...en hij speelde wat moeilijk vond ik...

Kaboemba
24 februari 2006, 20:32
Sorry Anders maar nu ga je TE ver.

Harry
24 februari 2006, 20:44
en dat jij daarvoor sorry moet zeggen is helemaal bij de beesten af.


Anders, je gaat te ver!!

Veekeren
24 februari 2006, 20:46
Wat? Kaboemba die van iemand anders zegt dat ie te ver gaat? Waar gaat dat heen met dit forum...

hoofd
24 februari 2006, 20:49
Anders gaat nu idd een flinke stap te ver...als 't aan mij lag zou ik 'm hiervoor bannen, maar dat levert meer gezeik op dan dat waar je vanaf bent.

Anders, je bent nu alleen maar bezig jezelf voor lul te zetten...en dat je een lul bent hoef je aan niemand meer te bewijzen!


ontopic: Doe 's een dagje Amsterdam! Zowel Dirk Witte als Dijkman Muziek hebben een zooi epi's staan, je moet ze maar even bellen om te checken of ze jouw keuze ook hebben hangen...

Anders Destium
24 februari 2006, 20:58
Als iemand de regels van gitaarnet overtreedt dan is daar niets mee aan de hand, maar de exacte woorden van iemand anders quoten dat mag niet?


Ik heb mijn posts weggehaald, and justice for all...

tillens
24 februari 2006, 21:10
Je bent een zeik figuur. Enige wat je doet is zeiken en oude koeien uit de sloot halen.. dus kappen. en advies geven en anders niet reageren.

on topic; check ook even bij feedback die hebben ook het nodige!
gr peter

BlackSun
24 februari 2006, 21:21
Bij Mupo hebben ze ook een aantal Epiphone Les Pauls hangen.
www.mupo.nl (http://www.mupo.nl)

Anders Destium
24 februari 2006, 21:35
"The greater a man's talents, the greater his power to lead astray. It is better that one should suffer than that many should be corrupted." Aldous Huxley



Er zijn onderhand genoeg goede winkels langsgekomen, maar als de topicstarter aangeeft waar hij vandaan komt kunnen we vast een goede in de buurt aanwijzen.