PDA

View Full Version : Slag-gitarist & evt. zanger zoekt band, Arnhem en omstreken.



CatchDude
24 februari 2006, 09:26
Hoi,

Ik ben een Ritme-gitarist van 28 jaar en ik zoek een leuk bandje om lekker mee te knallen en eventueel op te treden. Ik heb onlangs ook een tijdje als leadsinger gefungeerd dus mochten jullie een extra gitaar en eventueel een zanger of 2e stem kunnen gebruiken, laat wat van je horen! Mijn smaak is vrij breed maar m'n voorkeur gaat uit naar Rock, Rock & Roll (vanaf de jaren 60 tot nu) en Blues.

Ik woon in Arnhem maar een eindje rijden is geen bezwaar.

Groeten,

Carlo
wazzeldood@hotmail.com

arjanb01
24 februari 2006, 09:50
Met spoed gezocht: Een gitarist die tevens de lead/achtergrond zang voor zijn rekening kan nemen.
We zijn de rockcover band Edition bestaande uit: een drummer, een bassist, een gitarist en een zangeres. De leeftijd varieert van 26 tot 35 jaar.
Om onze band te versterken zoeken wij iemand die naast gitaarspelen ook kan zingen, zowel lead en/of achtergrondzang.
Het repertoire van onze band bestaat uit onder andere nummers van Anouk, Krezip, Di-rect Bryan Adams en K's Choice. Doel is om regelmatig op te treden als we de bezetting helemaal compleet hebben.
We repeteren elke donderdagavond in Hengelo vanaf 8 uur.
Dus mocht je belangstelling hebben, neem contact op met mij en misschien speel je wel in een leuke en gezellige band !


Mvgr,

Arjan (te bereiken op email:arjanbohm@hotmail.com[/email]).

CatchDude
24 februari 2006, 17:44
Hey Arjan,

Sorry man, maar de bands die je noemt zijn niet echt wat ik zoek. Ik denk meer aan Jimi, Rolling Stones, Tom Petty, Golden Earring, CCR, SRV, en eventueel wat Pink Floyd, Coldplay, etc. De lijst is natuurlijk nog veel langer, maar Di-rect en Bryan Adams zitten er niet echt bij vrees ik.

Succes met verderzoeken!

Ps. Mocht je denken dat de rest van je wel repertoire wel deels aansluit bij wat ik zoek, laat dan vooral van je horen!

arjanb01
24 februari 2006, 20:02
Hey Arjan,

Sorry man, maar de bands die je noemt zijn niet echt wat ik zoek. Ik denk meer aan Jimi, Rolling Stones, Tom Petty, Golden Earring, CCR, SRV, en eventueel wat Pink Floyd, Coldplay, etc. De lijst is natuurlijk nog veel langer, maar Di-rect en Bryan Adams zitten er niet echt bij vrees ik.

Succes met verderzoeken!

Ps. Mocht je denken dat de rest van je wel repertoire wel deels aansluit bij wat ik zoek, laat dan vooral van je horen!

goeie stuff die je daar speelt !! Goeie smaak ! Maarre ik speel jimi, lukather, robben ford en meer bluesy stuff vooral thuis. Speel dus in dat rockbandje plus een bigband, dus ben multi inzetbaar !
Maar goed het jammere is dat je in arnhem woont. Maar goed, keep on searching en rockin' zou ik zeggen :rockon:

CatchDude
24 februari 2006, 23:25
Maar goed, keep on searching en rockin' zou ik zeggen :rockon:
Ja, jullie ook! :)

Oldenzaal/Hengelo is inderdaad niet echt om de hoek...