PDA

View Full Version : Trap hier niet in



Kaboemba
23 februari 2006, 21:32
Dit (http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/23522197.html?return=eJwly1EKgzAQBNC7CPppGhWUiBR7E UntUkNiErIrWkvv3qg%2FO48ZVgouvkrcWhS8KUXyDG5FaCciL xjTzoPNZxk0eSMlYW4Nm5ddgR7ADsoihWUGS2AZWinD2QxvRTL EHQxoCgrHiY111eQTzea%2BmY5nL%2Bz0mpZ9Wj7IxeQRJp6%2 BLpqDxcHqJEXuyh%2Fcrg%2FzudKhiigy3%2FGk%2Ff0B5LxBy Q%3D%3D&df=1)dus

Is gewoon een harley benton van 100 euro.


Lees mijn oude topic maar is precies dezelfde gitaar
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=54301&highlight=telecaster+ebay

Helter Skelter
23 februari 2006, 21:38
misschien heeft hij de plaatjes bij elkaar 'gegoogled' maar heeft hij wel die gitaar, doe ik ook wel eens als ik geen zin/tijd heb om foto's te maken want de ad ziet er voor de rest wel betrouwbaar uit

VooDoo
23 februari 2006, 21:38
hij ziet er wel goed uit :d

Kaboemba
23 februari 2006, 21:39
Ik zeg ook niet dat hij die gitaar niet heeft, maar dat hij die 300 euro niet waard is.

Helter Skelter
23 februari 2006, 21:40
Ik zeg ook niet dat hij die gitaar niet heeft, maar dat hij die 300 euro niet waard is.

allrighty...ik dacht dat je een 'scam' bedoelde :)


Game on!

vester86
24 februari 2006, 00:32
mooie top trouwens!! zou ik nog stiekem best graag willen hebben!

iwamoto
24 februari 2006, 01:09
necktrue

wtf? komop, dit zegt toch al genoeg, als je n gitaar van dit kailber verkoopt weet je tog tenminste je gitaar terminologie

en weer grijp ik terug op de zelfgemaakte PRS met de freds

Kevin-D
24 februari 2006, 11:27
wtf? komop, dit zegt toch al genoeg, als je n gitaar van dit kailber verkoopt weet je tog tenminste je gitaar terminologie

en weer grijp ik terug op de zelfgemaakte PRS met de freds

hahahhaaha, die blijft leuk xD

almarvk
24 februari 2006, 11:31
Wel een mooi gitaartje. Lijkt me leuk om te hebben en een beetje uit te testen met andere elementjes e.d.

Eko
24 februari 2006, 17:40
Ik heb er een gehad. Leuk ding voor weinig geld. Ik vond de hals te vlak. het was net een te dunne D-hals. Mooie jumbo frets. Fraaie afwerking. Komt uit dezelfde fabriek als de Collins gitaren van Musik-produktiv in Duitsland.( Vietnam).
Hij probeert het goed. Inkoop x percentage is verkoopprijs. Ik zag laatst zelfs een QTX strat op het net voor 150 euries. De hele startset kost 108,-!
Dit soort mensen hebben we nodig in het bedrijfsleven, niet protesteren maar stimuleren!

MazeMouse
25 februari 2006, 14:59
Ik heb er een gehad. Leuk ding voor weinig geld. Ik vond de hals te vlak. het was net een te dunne D-hals. Mooie jumbo frets. Fraaie afwerking. Komt uit dezelfde fabriek als de Collins gitaren van Musik-produktiv in Duitsland.( Vietnam).
Hij probeert het goed. Inkoop x percentage is verkoopprijs. Ik zag laatst zelfs een QTX strat op het net voor 150 euries. De hele startset kost 108,-!
Dit soort mensen hebben we nodig in het bedrijfsleven, niet protesteren maar stimuleren!

Ach, de kenner vraagt toch naar het merk en een foto van de headstock en zoekt dan eerst even uit waar hij nou werkelijk mee te maken heeft. Dus de enige mensen die hier mee genaaid worden zijn beginners... en dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Compleet afbranden dus die vent.