PDA

View Full Version : Verslag van een 'speciale' Vetta meeting



vettavillenl
21 februari 2006, 18:58
Hier de link naar 11 pagina's verslag (tot dusver) over een meeting die we hier hadden met mensen van Line 6 US. Het gaat over hun modeling en specifiek over Vetta.

Voor hen geinteressserd in modeling wat aardige info. Verslag is in het engels

http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm#243

ED BOB
22 februari 2006, 12:49
hey vetta ville,
nog geen tijd gehad om het hele verhaal door te lezen. Ik wil eigenlijk maar twee dingen weten:
- Wanneer kunnen we de volgende firmware-versie voor de vetta verwachten?
- Welke punten van het wensenlijstje worden naar verwachting hierin meegenomen.

gr. Ed

ieme
22 februari 2006, 16:11
Grappig dat dit bericht langs komt, ik zit serieus na te denken over de aanschaf van een Vetta voor live in mn coverband en voor opnames...

Hmmm... valt niet mee alles voor elkaar krijgen!

Helter Skelter
22 februari 2006, 16:27
Grappig dat dit bericht langs komt, ik zit serieus na te denken over de aanschaf van een Vetta voor live in mn coverband en voor opnames...

Hmmm... valt niet mee alles voor elkaar krijgen!

+1 maar ik durf niet zo goed.....jij eerst? :)

ieme
22 februari 2006, 16:37
+1 maar ik durf niet zo goed.....jij eerst? :)

prima!!!!!!!!!!!!

Helter Skelter
22 februari 2006, 19:57
prima!!!!!!!!!!!!


mooi! kom ik wel ff luisteren bij 1 van je (openbare) optredens!

ED BOB
23 februari 2006, 12:04
Ikzelf speel in een coverband en in een Rolling Stones Tribute band en ben ongeveer een jaar geleden overgestapt van buizen (Engl Sovereign) naar modeling (Vetta) en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad! Voor beide bands voldoet de Vetta perfect voor mij.

greetz, Ed

harrie-beton
23 februari 2006, 14:54
ben ik nu zo blond of is de site onbereikbaar

Toaster
23 februari 2006, 15:33
Harrie je bent blont ;)

vettavillenl
23 februari 2006, 16:43
hey vetta ville,
nog geen tijd gehad om het hele verhaal door te lezen. Ik wil eigenlijk maar twee dingen weten:
- Wanneer kunnen we de volgende firmware-versie voor de vetta verwachten?
- Welke punten van het wensenlijstje worden naar verwachting hierin meegenomen.

gr. Ed

Vraag 1, is wat iedereen wil weten maar Line 6 geen info over afgeeft, dit komt omdat in het verleden wel eens een deadline is gepubliceerd die achteraf niet gehaald kon worden en iedereen daar nogal negatief op reageerde. Sinds die tijd worden er geen data of hints meer gegeven.

Vraag 2, het lijstje ('tis nog al een flink document) zal een leidraad zijn, waarbij architectuur van Vetta en mogelijkheden/gebruikersgemak gecombineerd een aantal 'wensen' vervult zullen worden.
Ik ben nog bezig met het verder uitschrijven maar hoop nu zo'n beetje over de helf te zijn... dus d'r komt nog wel wat info (als ik de tijd kan vinden).

Als je een Vetta hebt of interesse in modelingtechniek is het doorlezen (een keer) toch wel hier en daar verhelderend. Bovendien zijn bijna alle Lien 6 producten afgeleid van de Vetta dus het meeste geld ook voor de overige producten.

Ik heb wel een nieuwe meeting gepland voor 14 maart (bezig voor locatie in midden NL) gebaseerd op info over Vetta Technology. Hoewel nog niet alles definitief is (de invulling bedoel ik) denk ik dat het wel interessant zal zijn.

vettavillenl
23 februari 2006, 16:44
ben ik nu zo blond of is de site onbereikbaar

eerste keer dit jaar dat de site ff uit de lucht was, zoals al aangegeven is ie weer bereikbaar.

gr Hans