PDA

View Full Version : Line6 FM4 voeden met 1spot ??



Analie-G
21 februari 2006, 14:38
Direkt ook maar mijn tweede vraagje:

Ik heb de Filter unit van Line 6 , de FM4 , het is de paarse dus.....deze heeft 1200Ma nodig en op de site van Haar Guitars staat dat de 1spot in combinatie met een Line6 converter cable alle pedalen van Line6 kan voeden (behalve de pod)......

Iemand dit al een keertje uitgeprobeerd ??

Thanks,
A+

DarknessAwaits
21 februari 2006, 16:51
Nog nooit uitgeprobeerd, maar zo'n one spot kan 1700 mA dus dat lijkt me wel moeten lukken.

Debaser
21 februari 2006, 17:28
volgens de visualsoundsite ( compatibility chart )



Line 6 - POD – not compatible
Modeling Pedals – CL6
Tone Core Pedals – Yes, but not recommended for more than one Tone Core plus other brands of pedals



Ik vermoed dat ze met 'Modeling Pedals' = DM4, AM4, FM4, DL4 bedoelen.
het verloop je heet de CL6.

Maar de line 6 adapter verbruikt toch ook maar 1 plaats in je verlengsnoer ?
Then again, misschien ben je jouwe wel kwijt en zoek je een vervanger :)

EDIT:
op Harmony Central staan in elkgeval 2 artikelen over de onespot icm Line 6 modeler bakken.

http://www.harmony-central.com/Effects/Data/Visual_Sound/1_Spot-01.html

Analie-G
21 februari 2006, 17:51
Super !!!!
Het lijkt me ook dat het kan met de 1spot......Line6 adaptor heb ik wel alleen ik wil alles kwijt onder de pedaltrain.....dan past zo`n 1spot er makkelijker onder dan zo`n joekel van een line6 adaptor....hoihihih

Anyhow thanks !!
A+

Globetrotter
26 februari 2006, 16:09
Hoi!

Lijkt me flinke zever... heb de filter modeler ook gehad en die had aan een uniform stroomblokje (bv. kijkshop) van 300 milliampere meer dan voldoende. Heb hem zeker 2 maanden met dat ding gevoed en nooit problemen met noch het pedaal, noch het stroomblokje gehad.
Groenten,

Bart