PDA

View Full Version : Badlands



Stratman70
20 februari 2006, 14:26
Kent iemand hier deze groep, met Jake E. Lee op gitaar en Eric Singer op drums? Met de geweldige vocalen van wijlen Ray Gillen?
Ik zit nu naar hun debuutalbum uit 1989 te luisteren en het is echt een fantastisch album, met geweldig gitaarwerk van jake E. Lee, de meest miskende, ondergewaardeerde Ozzy-gitarist. Ik vond hem zelfs beter dan Randy, maar dat is smaak.

Enniewee, dit album is echt geweldig. Dat moest ik even kwijt. Een aanrader voor iedereen die van '80's hardrock houdt!

1959SLP
20 februari 2006, 16:14
Ik heb Voodoo Highway. Is dacht ik de 2e of 3e. Ook alle nummers goed met Whiskey Dust als fav.

Luc-O
20 februari 2006, 22:28
Ik heb Voodoo Highway. Is dacht ik de 2e of 3e. Ook alle nummers goed.

+1! Zo, ff tien tekens volmaken

duckman
21 februari 2006, 20:47
badlands is te gek ,alleen zijn de cd's moeilijk verkrijgbaar, ik heb alleen de eerste.
Weet iemand waar ik ze kan bestellen?

Stratman70
21 februari 2006, 23:38
badlands is te gek ,alleen zijn de cd's moeilijk verkrijgbaar, ik heb alleen de eerste.
Weet iemand waar ik ze kan bestellen?
Nee, dat weet ik niet. Maar je kunt ze nog wel downloaden van www.allofmp3.com Weliswaar betaald, maar een andere alternatief zou ik zo niet weten.

THW
22 februari 2006, 10:47
Badlands was inderdaad geweldig, alleen jammer dat ze maar 3 albums hebben gemaakt.

Wat ook jammer is is dat Jake E Le maar 1 keer in de 3 jaar ( of langer) te voorschijn komt 1 nummer opneemt en dan weer onderduikt...

Maar goed Badlands was gewoon heel erg goed, ook heel goed live, vooral Jake :|

Klik hier voor een coole Badlands vid:
http://www.youtube.com/watch?v=DoRlqJiRemc&search=jake%20e%20lee

Tis idd moeilijk om Badlands cd's ergens te krijgen, volgens mij kon je Dusk wel bij bol.com kopen maar volgens mij duurde dat ook heel lang voor je het kreeg......
Ben zelf ook nog steeds op zoek naar badlands cd's....

taylor
22 februari 2006, 13:13
ondergewaarderd na weet niet badlands was best wel populair in de eind jaren 80 ze haden zelf wat clips die toen op mtv langs kwamen.

lee werd door ozzy als extreem lazzy gezien maar volgens mij had jake het zelfde als randy dat je gewoon compleet crazy wordt als je te lang met ozzy om gaat :)

de solo albums van jake die vind ik niet geweldig ik heb de cd fine pink mist, badlands heb ik alle cd's van.

De Beer
22 februari 2006, 19:28
Volgens mij is er een Oi band in nederland die ook Bandlands heet.

Heb ooit met ze op de zelfde avond gespeeld...beetje foute types IMHO.
Maar dat heb ik wel vaker bij Oi.

soort van skinhead Guus Meeuwis.....schofeer ik nu iemand? nee? gelukkig.

bram123
1 maart 2006, 18:12
begin alsjeblieft niet over oi.