PDA

View Full Version : PSA: Prachtige Gary Moore LP op gitaarmarkt



Anders Destium
19 februari 2006, 23:47
Echt een plaatje! Het is dat ik het geld niet heb op het moment, ach een nieuwe versterker is ook leuk natuurlijk :cooler:


http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p56894n1.jpg

Fumi SG
20 februari 2006, 00:00
Erg mooi!:) Maar heb je een nieuwe amp Anders??

Mr.Bluesbreaker
20 februari 2006, 00:00
Dat zijn veul streupies...
Is dr nou nog iets speciaals aan behalve die zebra en die top? Ik mis die bindingen zo, staan zo sjiek op de LP std en hoger.

Ganjaman
20 februari 2006, 00:01
die is zeker mooi :D

Helter Skelter
20 februari 2006, 00:06
Dat zijn veul streupies...
Is dr nou nog iets speciaals aan behalve die zebra en die top? Ik mis die bindingen zo, staan zo sjiek op de LP std en hoger.


+1

Ik sta op het punt om een LP aan te schaffen maar deze viel om die reden af...

vulvasonic
20 februari 2006, 00:11
Ik vind 'm juist daarom zo bloedmooi.
Maar ik heb iets tegen signature modellen. Mensen gaan dan toch denken dat je per se ene G. Moore wilt proberen te zijn. En dan val je al snel door de mand, ook al zou je nog zo hard roepen dat je die gitaar ECHT alleen maar hebt omdat ie zo mooi en zo goed is. En dan gaan ze je arrogant vinden, omdat ze dat opvatten als een statement dat je het beter kan dan en G.Moore en en en.............

Voor je het weet moet je worden opgenomen in een psychiatrische inrichting.

Ik begin er niet aan.
Ik niet! :o

iwamoto
20 februari 2006, 00:18
ik wil ook geen JEM, ik laat dan wel een custom maken, zonder die monkey grip, anders zeggen mensen wss ook van "goh, jij probeert zeker de nieuwe vai te zijn" :P

Orpheo
20 februari 2006, 00:19
moah ik vind m ook niet super...hij mist de bindings. dat maakt de lp met flametop echt af.

Bram+
20 februari 2006, 00:22
Ik vind die 'ontbrekende' binding juist wel weer heel stijlvol. Staat weer goed bij de inlays. Yep, fraaie gitaar, alleen geen doekoes ervoor, daarbij 4 kilo en een 50s neck? Vind ik voorlopig nog even een brug te ver.

Orpheo
20 februari 2006, 00:42
Ik vind die 'ontbrekende' binding juist wel weer heel stijlvol. Staat weer goed bij de inlays. Yep, fraaie gitaar, alleen geen doekoes ervoor, daarbij 4 kilo en een 50s neck? Vind ik voorlopig nog even een brug te ver.

4 kilo is wussy! een echte vent speelt op een 50ies nek en een lp van 7 kilo...









:cooler: :hippie:

Helter Skelter
20 februari 2006, 00:47
bindings zullen bij deze LP misschien niet zo staan maar ik vind die GM-sig gewoon te....te.....ja gewoon te!


voor een LP dan he :)

iwamoto
20 februari 2006, 00:59
bindings zullen bij deze LP misschien niet zo staan maar ik vind die GM-sig gewoon te....te.....ja gewoon te!


voor een LP dan he :)
stiekem vind ik het dan niet echt meer een ECHTE LP, voor mij is een ECHTE lp of cherry burst, zwart, of gold top. maar dat ding vind ik, ja ik vind m niet verschrikkelijk ofzo, maar krijg er niet echt een LP gevoel bij, net als de ESP viper met urban camo, krijg ik ook geen SG gevoel van

BLOK182
20 februari 2006, 10:48
Die Gary Moore sig is idd erg vet, maar idd, het "signature" idee vind ik ook niet echt super, je komt dan nogal wannabe over vind ik. Ik behelp me wel met normale LP's:-)

almarvk
20 februari 2006, 10:49
Moet zeggen dat ik het een mooie finish vind.

Maar BLOK182 heeft wel een beetje gelijk, maar je kan het toch ook gewoon een mooie, goede gitaar vinden?
Anders laat ik m'n eigen gitaar bouwen en noem ik dat ook een signature model :)

Anders Destium
20 februari 2006, 11:57
Als mensen gaan miepen over het signature gehalte, wat is een Les Paul eigenlijk? Heel goed, een signature model :sssh: Dus iedereen met een Les Paul is eigenlijk een Les Paul wannabe! Wat nou "normale" LPs, het blijven allemaal signature modellen...

Ik vind de Gary Moore LP echt een prachtgitaar, van mij mogen ze die plastic binding houden die ze normaal op hun gitaren plakken ;) Ik kan zijn muziek erg waarderen, maar dat is niet waarom ik zijn gitaar zou kopen. Die gitaar zou ik kopen omdat ik hem mooi vindt.

Ik ben geen fan van Vai maar heb met veel plezier op een JEM gespeeld, dat was jaren mijn droomgitaar ongeacht welk naamkaartje er aan hing. Ik heb een 5150 zonder fan te zijn van Van Halen en. Ik ben niet echt een fan van Paul Gilbert maar PGMs vind ik super. Niet dat ik hun werk niet kan waarderen, maar om de persoon koop ik geen gitaar. De enige gitaar waarbij ik dat misschien zou hebben is een YJM strat.

Veekeren
20 februari 2006, 12:07
Als mensen gaan miepen over het signature gehalte, wat is een Les Paul eigenlijk? Heel goed, een signature model :sssh: Dus iedereen met een Les Paul is eigenlijk een Les Paul wannabe! Wat nou "normale" LPs, het blijven allemaal signature modellen...


:D Das een mooie ja. Ik zou er zelf ook niet zo mee kunnen zitten, behalve als ze er bijvoorbeeld redelijk prominent hun naam op zetten. Daarmee valt die Joe Perry sig wel af, terwijl dat verder best een vette gitaar is.

En binding, ik heb het liever wel. Zonder binding krijg ik toch een beetje een "LP Studio met mooie top"-gevoel.

VooDoo
20 februari 2006, 12:12
Ik vind 'm juist daarom zo bloedmooi.
Maar ik heb iets tegen signature modellen. Mensen gaan dan toch denken dat je per se ene G. Moore wilt proberen te zijn. En dan val je al snel door de mand, ook al zou je nog zo hard roepen dat je die gitaar ECHT alleen maar hebt omdat ie zo mooi en zo goed is. En dan gaan ze je arrogant vinden, omdat ze dat opvatten als een statement dat je het beter kan dan en G.Moore en en en.............

Voor je het weet moet je worden opgenomen in een psychiatrische inrichting.

Ik begin er niet aan.
Ik niet! :o


Het verbaast me dat jij nog niet opgenomen bent.. :p


maar ik vind em wel mooi 8)
gaaf ding, mooie flame

Anavrin
20 februari 2006, 13:02
Mijn argument voor de aanschaf van m'n Jaguar (geen sig, maar wordt wel vaak geassocieerd met Nirvana), is dat ik het geluid gewoon goed vind. Als ze een bepaald model gitaar niet op voorraad hebben in de gitaarwinkels, zul je toch vaak op het geluid van je favoriete bands af moeten gaan om een keuze te maken.

Alleen al om de sound van bijvoorbeeld Slash zou ik wel een Slash sig LP willen. Lijkt mij niet dat ik dan wil zeggen dat ik alleen GnR/Velvet Revolver wil spelen... De basissound van een bepaalde gitaar kun je vaak goed horen bij goede bekende gitaristen, omdat die meestal het onderste uit de kan halen bij hun instrument.

Kevin-D
20 februari 2006, 13:10
Echt een plaatje! Het is dat ik het geld niet heb op het moment, ach een nieuwe versterker is ook leuk natuurlijk :cooler:


http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p56894n1.jpg
Shizzle! Juist zonder bindingen vind ik deze gitaar énorm veel klasse uitstralen! Wat een schitterend ding!

t3ddY
20 februari 2006, 16:29
Het kan puur toeval zijn hoor, maar was er laatst niet precies zo'n gitaar uit een showroom gestolen??? Had dit op marktplaats gelezen.............

Anders Destium
20 februari 2006, 16:59
Welkom op gitaarnet!

Als dat zo is dan is het handig om het serienummer na te gaan.

http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.com/search%3Fhl%3Den%26lr%3D%26q%3DGibson+gary+moore+l p+gestolen&url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/search.php%3Fq%3Dles+gibson+paul



Ik heb die winkel iig een mailtje gestuurd, als het zo is dan heb je goed speurwerk verricht!

Basseytje
20 februari 2006, 18:15
een lp met bindingen is mooi maar op deze moeten geen bindingen zitten

t3ddY
20 februari 2006, 20:03
Als het zo is en ik heb een gestolen gibson bij de rechtmatige eigenaar terug gebracht, dan weet ik al waar ik mijn epiphone les paul ga kopen hahaha :cooler: :cooler:

Agent_Smith
20 februari 2006, 20:59
Nou, ik vind m wel heel erg mooi, maar ja, iedereen speelt natuurlijk al op een LP...

Anders Destium
21 februari 2006, 17:44
Als het zo is en ik heb een gestolen gibson bij de rechtmatige eigenaar terug gebracht, dan weet ik al waar ik mijn epiphone les paul ga kopen hahaha :cooler: :cooler:

De advertentie is weggehaald maar ik heb nog niets gehoord van de winkel. Dat kan dus van alles en nog wat betekenen!