PDA

View Full Version : Pedulla eigenaren



Pedulla
19 februari 2006, 19:26
Hallo,

Op www.basgitaarforum.nl heb ik een "oproep" geplaatst om te kijken hoeveel mensen er op een Pedulla bas spelen.
Veel reacties gekregen van mensen die hem wel mooi vinden of juist niet maar ze hebben er om de een of andere reden niet een.
ik geloof absoluut niet dat ik de enige in Nederland ben.

Dus :

Wie heeft er nog meer een Pedulla ?

Pinkie
21 februari 2006, 12:52
Ook ik heb een Pedulla, een Thunderbolt 5 snarig om precies te zijn. AAA Cherry flame.of toch violet? ik zal er ff een foto van opzoeken.

Ik ben er tevreden over wat betreft met de vingers spelen, geen plectrum bas en de B snaar blubbert alleen af en toe maar speel zelf over Ampeg en volgens mij is dat niet helemaal de goede versterker hiervoor..

Ik heb hem in Lodon gekocht want hier in Nederland vind je ze zowiezo maar zelden. Eigenlijk wilde ik een Rapture net als Chris van Muse...
Was pittig geprijst..

Phyrexian
21 februari 2006, 14:26
90% van de actieve users op basgitaarforum.nl zaten ooit hier bij gebrek aan een specifiek nederlandstalig basforum. Sinds het ontstaan van dat 'andere' forum is er op dit subforum weinig tot niets meer te beleven... Ik vrees dat je hier maar weinig (nieuwe) antwoorden zal vinden.

Ikzelf ben niet zo'n fan van Pedulla; ik vind ze gewoon niet mooi naar mijn smaak.

Good luck!