PDA

View Full Version : Ervaring met Watfordvalves



Punt
19 februari 2006, 17:56
Dit staat op hun site:

Warranty- No Quibble satisfaction Guaranteed!

De buizen die ik had besteld kwamen gisteren binnen en klonken echt slecht in mijn amp. Ik mail dus en vraag of we iets kunnen doen om mij een tevreden klant te maken.

Antwoord:
We cannot exchange tubes I am sorry

Ik weer gemailed met de vraag wat die garantie met betrekking tot teverdenheid dan betekent, ik ben niet tevreden...

Antwoord:
We have never exchanged valves as we cannot resell them as new. I am sorry that you feel they are harsh but I have never had this leveled at this tube. I am not arguing you are asking something that no tube dealer does.

Nog een keer gemailed dat ik voor de prijzen die hij hanteerd toch op zijn minst een beetje klantgericht kan zijn. Hij zou de buis 2e hands kunnen verkopen (hij is 2 uur gebruikt) of op zijn minst me een andere buis hebben kunnen aanbevelen (met korting?) die beter past nu hij het probleem kent.
Niets daarvan, geen hulp niets....alleen NO.

Ik koop daar dus nooit meer iets.
Niet omdat hij de buis niet terugneemt, maar omdat hij mij als klant geen stap verder helpt.

nicoverduin
19 februari 2006, 18:20
Versterker wel goed afgesteld? Harsh is meestal het gevolg van te koude afstelling.

Nico

Punt
20 februari 2006, 09:44
Versterker wel goed afgesteld? Harsh is meestal het gevolg van te koude afstelling.

Nico

De amp is autobias (Koch Studiotone).

nicoverduin
20 februari 2006, 10:58
Kan die nog steeds te koud staan.....

Punt
20 februari 2006, 15:48
Kan die nog steeds te koud staan.....

Ik ben helemaal niet technisch. Kun je een amp met autobias toch afstellen?