PDA

View Full Version : sunn 0)))



biels
19 februari 2006, 14:48
12 maart, sunn 0))) in de vera te groningen. Jammer dat het op een zondag is. www.vera-groningen.nl

Bram+
19 februari 2006, 14:49
Jammer dat het in groningen is zul je bedoelen.

Davidian
19 februari 2006, 19:27
Wat is het? Ik woon in groningen misschien check ik het wel ff.

Bram+
19 februari 2006, 20:18
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=21784090

Check het zelf maar.

Joey Handsome
20 februari 2006, 19:54
neenee, ook in amsterdam en gelukkig maar

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=69232

Swan
20 februari 2006, 20:03
aanwezig in Amsterdam :hippie:

Joey Handsome
21 februari 2006, 19:29
aanwezig in Amsterdam :hippie:


goed zo, heb je trouwens die andere bands die die avond komen al gecheckt? Earth vind ik echt al jaren helemaal geweldig, maar ik had zojuist even Espers en Wooden Wand & the vanishing voice gedownload en ik snap echt niet hoe dat samen kan gaan met Earth en Sunn 0))), of is dat juist de hele grap van tegentonen? als dat zo is, kan ik er in ieder geval niet om lachen...

Swan
21 februari 2006, 20:56
word mijn 3e keer Sunn alweer ;)
heb bijna alles van Earth, oudere werk is nogal moeilijk aan te komen...
had idd ook ff die andere bandjes getjekt, waren mij ook onbekend, en ik vraag me ook af hoe dat gaat...verwacht er niet zoveel van, had liever Sunn en Earth elk 2 uur lang ;)

Joey Handsome
22 februari 2006, 12:31
ja, dat had ik liever ook gehad ja, vier uur lang alleen maar dronen :metal:

ik ben vroeger zo stom geweest om Phase 3 niet te kopen, nu heb ik ook bijna alles van ze, maar Phase 3 wordt niet meer uitgebracht, dus dat kan ik de komende tijd wel vergeten, hopen dat ie ooit nog gereissued wordt of dat ik hem tweedehand ergens kan krijgen, maar erg veel hoop heb ik niet :(

Swan
22 februari 2006, 13:08
ergens op t southernlord forum hadden ze t over n phase3 reissue :) dus wie weet...
heb jij die live cd van Earth via archive? ik was net te laat :( en waarsch. zijn ze in a'dam ook wel uitverkocht...

Joey Handsome
22 februari 2006, 18:16
Welke bedoel je precies? Living In The Gleam Of An Unsheathed Sword is geloof ik onmogelijk om te krijgen, 070796 - Live is misschien via een internetcdzaak nog wel te doen, die probeer ik momenteel ook te pakken te krijgen... Ik ben meestal te traag voor de leukste uitgaven, ik had ook net te laat die 180 grams plaat van Sunn (black one) op Southern Lord bestelt, was net weg... Waar haal jij die dingen dan meestal vandaan? Ook enig idee hoe die cover cd van Earth is?

Swan
23 februari 2006, 10:28
ik bedoelde de live Hex, was binnen n paar uur uitverkocht maar ze hebben nog n deel van de 1000 (altijd die verdomde limited editions) mee op de tour maar aangezien Nederland zo laat in de tour valt...zo hebben ze nu ook n Sunn / Earth split...
cover cd van earth??

Joey Handsome
23 februari 2006, 20:35
als ze nou gewoon inplaats van driehonderd verschillende limited editions gewoon eens normaal cd's en lp's gaan uitbrengen die makkelijk overal te verkrijgen zijn zou het leuk zijn... Ik had er geen idee van dat er een Hex live was, nou, dan nou maar even wat extra centjes meenemen, dan hoop ik ook nog een exemplaar te kunnen bemachten.
Ik zag bij Get in A'dam zo'n cd liggen van Earth met daarom allerlei artiesten die een cover deden van een Earth nummer wat zij cool vonden. Jim O'Rourke, Mogwai, Autechre etc. Heb hem nog niet aangeschaft, moet het helaas wat zuinig aan doen, maar ben wel benieuwd...
Wat staat er eigenlijk op die split?

Swan
28 februari 2006, 09:52
Hey, die split heet Coma Angel, 1 nr van Sunn, 1 van Earth...heb hem laatst gedownload, t nr van Earth is echt super, iets van n kwartier lang in Hex stijl :)
volgens het SouthernLord forum zijn er nog wel splits te koop vrijdag, die live Hex cd is zeer waarsch. uitverkocht :(

Joey Handsome
28 februari 2006, 12:32
dan ga ik vrijdag snel op die split aassen, jammer van die live hex... Op e-bay stond ook een limited edition live earth plaat te koop, die maar aan een kant speelbaar was en aan de andere kant met tekst beschreven, die is helaas voor iets van 32 euro verkocht en ik ben echt blut dus... :( Net die Mogwai remix van Teeth Of Lions Rule The Divine even gedownload, niet verkeerd :rockon:

Swan
28 februari 2006, 12:47
http://s60.yousendit.com/d.aspx?id=2J3VZSQLI9OUO33QYGBMCUSEYA daar is de Live Hex :)

Joey Handsome
28 februari 2006, 14:39
he bedankt man, dat is echt vet! ik vind Hex echt een ongelooflijk vette plaat, en ik heb Earth nog nooit live gehoord, behalve dan dat vreselijke live nummer op Sunn Amps... :)

Swan
6 maart 2006, 22:45
t was geniaal :)

Joey Handsome
7 maart 2006, 14:58
ja, het was geniaal, ik en mijn kameraden waren iets minder geniaal. Omdat die andere drie bands kut waren hadden we bedacht dat Earth & Sunn 0))) waarschijnlijk zouden afsluiten, omdat dat die het eerst op het kaartje stonden, meestal gaat het dan zou. Dan zouden ze waarschijnlijk ook pas na negenen beginnen, mooi, want dan konden we eerst nog wat drinken/gebruiken voor we naar binnen gingen. Kutzooi, komen we daar om 20:40 binnen, hoor ik Coda Meastoso door die deur heen. Ik heb echt nog nooit zo snel m'n jas opgehangen en ben ik die zaal in gerend om vervolgens snel helemaal vooraan te gaan staan. Gelukkig hadden we maar twee nummers van Earth gemist. Sunn 0))) wel helemaal gezien en dat was echt oorverdovend, vooral toen die kerel die hoge noten ging spelen oef...
Jammer dat er weer zo'n sukkel in het publiek stond die het nodig vond om eerst naar Adrienne van Earth lege bierglazen te gooien en daarna naar die knakker van Sunn 0))) met die mic in z'n handen. Wel grappig dat ie toen ook echt in z'n rol bleef en langzaam dreigend naar voren begon te bewegen, om vervolgens toch maar een hele harde trap in die gast z'n gezicht te geven (en terecht). Ik ga sowiezo naar groningen over anderhalve week, om de schade in te halen en als er geen schade was, dan ging ik ook :) :rockon:
Fijn dat je me van te voren nog even op die split lp had gewezen, die heb ik gekocht en hij is echt VET, mooie layout ook.

Swan
7 maart 2006, 21:44
hehe no problemo, idd erg mooi artwork, van Breughel ;) heb em zelf niet gekocht, moet eerst maar eens n platenspeler kopen
ik stond idd vlak achter die debiel die glazen gooide, t was zn verdiende loon die trap tegen zn hoofd :)
zonde dat je t gemist hebt! ik wil eigelijk ook nog wel naar Groningen :D

Joey Handsome
7 maart 2006, 21:49
moet je doen man, kost maar 9 euro. ik vond het wel zo'n concert dat echt de moeite waard was om nog een keer te bekijken. Ik heb natuurlijk wel het voordeel dat we met de auto gaan (en niet degene ben die bobt hehehe), met de trein wordt het al gauw een iets duurder tripje...