PDA

View Full Version : veilige strap??



iwamoto
19 februari 2006, 02:05
hey ffe vraagje,
ik zag die fijne straplocks van dimarzio, maar zijn ze veilig? kheb geen zin dat opeens mn gitaar op de grond dondert, en waar kan ik ze het beste kopen? en zijn ze makkelijk vast te maken? veel vragen, hopelijk veel fijne antwoorden,

het zijn dus deze
http://homepage.ntlworld.com/ford.coupe/ebaydimarzio/strapblack.JPG

Stratman70
19 februari 2006, 02:16
Zijn veilig genoeg. Blijven goed zitten. Kun je bij v.d. Klundert halen in Oisterwijk.

almarvk
19 februari 2006, 13:47
Blijft wel plastic dus het kan kapot gaan...

Ik zou zelf voor de metalen straplocks gaan...

Herman
19 februari 2006, 15:01
Inderdaad, maar het nadeel van metalen straplocks is weer: Als je die ringetjes een keertje vergeet aan te draaien en ze flikkeren weg en je vind ze neit weer ben je direct weer de lul...Die Grolsch Beugeldoppen (die rooie dingetjes) doen het volgens mij nog het allerbeste :P
*maar je kunt natuurlijk ook gewoon de metalen NIET vergeten aan te draaien ;)

Veekeren
19 februari 2006, 15:26
Inderdaad, maar het nadeel van metalen straplocks is weer: Als je die ringetjes een keertje vergeet aan te draaien en ze flikkeren weg en je vind ze neit weer ben je direct weer de lul...Die Grolsch Beugeldoppen (die rooie dingetjes) doen het volgens mij nog het allerbeste :P
*maar je kunt natuurlijk ook gewoon de metalen NIET vergeten aan te draaien ;)

Ik heb daar eigenlijk nooit last van bij die Schallers. Gebruik ze altijd. Maar ik draai ze ook wel ernstig vast.

nickbongers
19 februari 2006, 15:28
zoals al gezegd: de rode rubbertjes van de grolsch beugelflessen

casper innosence
19 februari 2006, 16:02
hoe moet dat dan straks als grolsch gestopt is met de beugelfles..??

vasnd
19 februari 2006, 16:04
nu inslaan die dingen en ze later verkopen, je hebt ook al bedrijven die die dingen gewoon leveren

Ratdawg
19 februari 2006, 16:26
Er bestaan genoeg alternatieven. Metalen malletjes, te vinden in zowat elke doe-het-zelf-zaak (de naam zegt het zelf :p) of een ringetje knippen uit een ouwe bankkaart,...

harrie-beton
19 februari 2006, 16:42
dat plastic lijkt me niks. Dat wordt "moe" na een tijdje.

Ik heb schaller locks en mits met een dopsleutel aangedraaid kan er niks mee gebeuren.

vasnd
19 februari 2006, 18:23
ik heb zelf ook schaller dingen, als je ze eenmaal hebt vastgedraaid ( ja goed dus, met sleutel/tang ofzo ) dan laten ze niet los

iwamoto
19 februari 2006, 18:35
maar het gaat me zeg maar meer om die plastic inklik dingen aan het einde van de strap, niet zozeer de straplock zelf, want die zijn gewoon van plastic, dus zijn die safe?

Jax
19 februari 2006, 18:51
hoe moet dat dan straks als grolsch gestopt is met de beugelfles..??

Sparen jongen, sparen. Ben ook al ijverig bezig :)

Lenweë Míriel
19 februari 2006, 19:28
en er zijn meer merken met de zelfde doppen.
zelf heb ik gewoon een kunst werk er op gebouwd. met materiaal dat in de schuur lag.
die beugeldopjes werken tijdelijk je moet ze tijdig vervangen
ze rekken namelijk uit. ze zijn niet geschikt om er steeds op en af te halen

vasnd
19 februari 2006, 20:33
die beugeldopjes werken tijdelijk je moet ze tijdig vervangen
ze rekken namelijk uit. ze zijn niet geschikt om er steeds op en af te halen


lalalalaa straplocks, die zien er zowiezo beter uit, maar om ontopic te blijven:

die plastic dingen zullen wel sterk genoeg zijn maar je moet echt kijken of die uiteinden sterk zat zijn en een niet al te groot gat hebben, vriend van me had ook zoiets en dat schoot altijd los, ook met grolsch dinge

iwamoto
19 februari 2006, 20:35
tis n ibanez RG, die dingens zijn vrij compact, en anders koop ik wel ffe shallers, ga toch niet met die lompe grolsh dingen erop rondlopen, dat vind ik niet vet op mijn precisie gitaartje

Herman
19 februari 2006, 20:45
Ga weg...da's juist Rock 'n Roll :D