PDA

View Full Version : Funky bandje



Palles
18 februari 2006, 15:44
Ik, een behoorlijk ervaren Funky Bassist zoek een bandje in omg. Leiden. Laat ff wat oren als je nog wat nodig heb;)
palles89@hotmail.com

sugarfish
20 februari 2006, 08:11
jammer Leiden......

Frusciandrix
20 februari 2006, 09:24
Kan je misschien wat meer informatie geven(hoe oud ben je, wat zijn je invloeden, hoelang speel je al?). Laat anders wat horen(als je kan opnemen).

Palles
20 februari 2006, 21:00
Ik speel nu zon 4 jaar bas, daarvoor heb ik trompet en piano gespeeld. Ik ben geboren op 13 - 04 - 1989 dus reken maar uit.... juistum bijna 17.
Ik heb invloeden als red hot chili peppers en Infectious grooves, maar ook de wat softere funk als James Brown, verder ook Jamiroquai, en lekkere foute disco als beegees en the village people :P. Ook gaat rock/pop er goed in (anouk) maar ook weer hiphop (relax), reggea en RnB. In de rest van mn vrijetijd begelijd ik ook nog een kerkkoor met een band(niet omdat ik gelovig ben, maar n beetje jammen met de rest van de band is altijd leuk :cooler: ) Hopelijk ben je genoeg geinformeert nu, anders stuur je maar een mailtje.

Paul

savecracker85
20 februari 2006, 21:45
maar ook de wat softere funk als James Brown,
softere funk als james brown?!? man dat is de 'oer'-funk, iets ruigers in funk dan dat bestaat niet :) !

Palles
21 februari 2006, 14:51
Origineel gepost door savecracker85
softere funk als james brown?!? man dat is de 'oer'-funk, iets ruigers in funk dan dat bestaat niet !

Jajajaj sorry je hebt gelijk 8-) k bedoel met softere funk wat mindere 'rock'funk als de peppers en infectious grooves ;)

dejohan
21 februari 2006, 18:54
De meeste funkbands hebben een bassist omdat die bands zijn opgericht door de bassist. :)

Palles
21 februari 2006, 19:13
vertel mij wat :nervous:

Palles
25 februari 2006, 13:18
Nog geinteresseerden? :soul:

the sure thing
17 maart 2006, 21:29
FF offtopic: James Brown is echt geen OER-funk!!!! James Brown verkrachtte de funk. Geef mij maar de Meeters, Parliament, Bootsy Collins. Da's pas FUNK with a capitol F :-)

Luke-wannabe
18 maart 2006, 13:28
Peppers maakten vroeger geen softe funk, hoor! Was keihard

savecracker85
18 maart 2006, 14:16
FF offtopic: James Brown is echt geen OER-funk!!!! James Brown verkrachtte de funk. Geef mij maar de Meeters, Parliament, Bootsy Collins. Da's pas FUNK with a capitol F :-)
ehmm..je had toch echt eerst James Brown en daarna pas funkaldelic/parliament, meters etc.... Bootsy Collins is nota bene door James Brown van de straat gehaald om in zijn band te komen spelen. En nadat hij daar was uitgezet is hij bij Clintons's nieuwe band funkadelic en parliament gaan spelen..

Palles
21 maart 2006, 12:05
Ik vind alles best....