PDA

View Full Version : iemand bekend met de rockinger gitaren?



tillens
18 februari 2006, 14:35
hey iemand een idee of ervaring met de rockinger gitaren. Heb es zitten kijken naar bepaalde teles, en het zijn best aardige bakken zo.. te zien... iemand ervaring?

Neals
18 februari 2006, 15:46
Ik weet dat Telecastermaster & Bauke van het forum beide een rockinger hebben en er zeer lovend over zijn.

Denk dat je voor de prijs en dergelijke specs niet of nauwelijks op je mondje kan gaan. En als je hun reacties leest ga je heel veel plezier er van hebben, zoek anders eens op de zoekmachine.


Echt spotgoedkoop zijn ze ook niet, maar daarvoor verwijs ik je door naar Richwood of Stagg.

Enigste nadeel is dat ze de naam Fender niet dragen, iets wat voor mij een telecaster ook echt een telecaster maakt, maar das puur gevoelsmatig (en ik ben een merkenhoer)

hoofd
18 februari 2006, 15:53
Telecastermaster heeft idd een Rockinger, en nog wat andere tele's...ik heb ze een keer geprobeerd, en ik vond de Rockinger het lekkerst klinken, maar dat kan ook komen door de Van Zandt elementen die erin zaten (dacht ik).

tillens
18 februari 2006, 21:28
hm dan maar es kijken. maar aan de andere kant; een asat is ook wel lekker. moeilijk kiezen. stagg en richwood vind ik niet 'je van het'. rockinger schijnt dan ook wel wat beter te zijn. telecastermaster iets te zeggen?