PDA

View Full Version : Wireless systeem



chloortablet
18 februari 2006, 00:27
Hoe word een wireless opgesteld in een systeem zonder effect loop? Je kan dan niet je wireless systeem in je rack zetten, als je nog pedalen voor je amp hebt? Of zijn er ook *ground* wireless systemen die je op je effectboard zet?

Rectifier
18 februari 2006, 01:01
Je kan je ontvanger toch gewoon op je pedalboard plaatsen.

harrie-beton
18 februari 2006, 02:03
precies, dat heb ik altijd zo gedaan.

Bedoel je wel een gitaarzender met wireless of bedoel je "in ear" wireless

chloortablet
18 februari 2006, 15:49
Maar meestal zijn het toch van die grote 19" kasten die 220v nodig hebben?
Tja het kan natuurlijk wel, ik had er nooit echt over gedacht zo. Ze hebben bij feedback rotterdam nu een aanbieding van zo`n ding -dus gitaar wireless- voor 100 euro, zou dit wat zijn? Of zijn de frequencies dan gevoelig voor storing, of erger; word je geluid aangetast?

Niet dat ik er direct een wil kopen, maar voor de toekomst word dit zeker m`n volgende aanschaf. Misschien dat mensen een systeem aan kunnen raden? Zo zijn die van Nady redelijk goedkoop, lees er niet zo veel goeds over, terwijl toch veel artiesten Nady gebruiken.

harrie-beton
18 februari 2006, 16:12
mijn ontvanger is kleiner dan een videoband en mijn oude pedalboard had gewoon 230 volt blokje want ik had nooit mijn pedalen op batterijen.

http://82.73.162.167/website1/opname/zender.jpg

harrie-beton
18 februari 2006, 16:20
en mijn nady uit 1990 alweer, is prima, je hebt altijd een beetje verlies van toon en dynamiek maar live "in de kroeg van joep meloen" hoor je daar niks van.

chloortablet
18 februari 2006, 21:24
en mijn nady uit 1990 alweer, is prima, je hebt altijd een beetje verlies van toon en dynamiek maar live "in de kroeg van joep meloen" hoor je daar niks van.

Haha joep meloen :D Maar das cool, dan moet ik toch maar eens gaan rondkijken.
Bedankt voor de reacties.