PDA

View Full Version : Ibanez koffertje voor drie pedalen



BillyG
17 februari 2006, 21:05
Er werd in een ander topic gesproken over een Ibanez koffertje voor drie pedalen in te stoppen, maar ik kan ze nergens vinden op het grote internet.
Wie weet waar die dingen te krijgen/bestelllen zijn en wat ze ongeveer kosten en of er nog andere (kleine) koffertjes daarvoor zijn? (wel pedalcase en niet pedalboard)
Thanx

robert-gitarist
17 februari 2006, 21:07
Die van Ibanez kun je niet meer bestellen..
Is beperkte oplage van als ik me niet vergis.Deze kreeg je als je 2/3 pedalen uit de ToneLock serie kocht.NIet dat ik dat gedaan had maar goed :D

robert-gitarist
17 februari 2006, 21:10
http://media.zzounds.com/media/brand,zzounds/p27731h-1b18593619e0e41299fa8f83a85d0c8a.jpg
Wat kon jij niet op internet vinden? :D
Trouwens als je er een wilt hebben voor 3 pedalen,moet je kijken na een Boss BCB-3...ook die heb ik :D maar zijn best moeilijk te krijgen..helaas :( Staat er een op marktplaats maar word verkocht met 3 pedalen erin..

Speeddemon
17 februari 2006, 21:14
Ik heb zo'n koffertje (was de laatste die Dijkmans in Breda had liggen).
Kostte me nog iets van 30 euro ofzo, maar is wel hard-stikke fijn!

Zit ook een 'kabelgoot' in voor een daisychain, welke ik (na het leggen van de DC) volgestouwd heb met schuimrubber.
Momenteel zitten er 2 toneloks (CF7 en DE7) en een MIJ Boss GE-7 in.
Die CF7 wordt af en toe gewisseld met een Boss MIJ CE-2.

Speeddemon
17 februari 2006, 21:23
Speedy to the rescue:

http://cgi.ebay.nl/Ibanez-3-Pedal-Case-for-Tonelok-Pedals-BLOWOUT_W0QQitemZ7377268088QQcategoryZ41412QQssPag eNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Hij verzendt internationaal!

robert-gitarist
17 februari 2006, 21:31
yeah inderdaad fijne koffertjes :) ik heb er nu 3 boss pedaaltjes in zitten :)
Ik heb er 10 euro voor betaald :D En voor die BCB-3 50 euro..hoop geld maar goed ik moest en zou hem hebben...fijne dingen die BCB's van Boss

Speeddemon
17 februari 2006, 21:35
yeah inderdaad fijne koffertjes :) ik heb er nu 3 boss pedaaltjes in zitten :)
Ik heb er 10 euro voor betaald
DAMN!

Aan de andere kant was ik maar 30 euro kwijt voor m'n BCB-3, incl. verzenden en de originele daisychain. :cooler:

Rhythm Machine
17 februari 2006, 21:39
Wat zijn de binnenafmetingen van zo'n Ibanez koffertje?

RM

Speeddemon
17 februari 2006, 21:44
43 x 30 x 7 (mits je het gevormde schuim voor die Toneloks eruit haalt).

Rhythm Machine
17 februari 2006, 21:49
Thx Speedy. Ik weet er eentje staan voor weinig. Moet ik misschien toch eens achteraan gaan. Momenteel niet nodig, maar komt misschien nog wel eens van pas. Mijn BCB-3 haal ik heel af en toe ook nog wel eens uit de kast, maar die heeft als nadeel dat de bodem echt op maat van de Boss pedalen gevormd is. Dat schuim in de TLC opent perspectieven (zie Rock&Roll z'n board).

RM

Speeddemon
17 februari 2006, 21:58
Thx Speedy. Ik weet er eentje staan voor weinig. Moet ik misschien toch eens achteraan gaan. Momenteel niet nodig, maar komt misschien nog wel eens van pas. Mijn BCB-3 haal ik heel af en toe ook nog wel eens uit de kast, maar die heeft als nadeel dat de bodem echt op maat van de Boss pedalen gevormd is. Dat schuim in de TLC opent perspectieven (zie Rock&Roll z'n board).

RM
Hoe weinig? Misschien ben ik er anders ook nog wel voor te porren!
Om een soort vintage MXR board van te maken (Limiter-->Distortion II--->Flanger--->Analog Delay) :cooler:

Rock&Roll
18 februari 2006, 14:32
Bij mijn weten was die koffer helemaal niet te koop, maar was ie gewoon gratis bij de aankoop van drie tonelock pedalen. Nu, de meeste gitaarwinkels die zulke dingen op voorraad hadden zagen er wel iets in om die dingen apart te verkopen. Logisch ook, want wie koopt er nu drie specifieke ibanez pedalen ineens...
Heel geinige dingen inderdaad, ben blij dat ik er nog eentje kunnen kopen heb. Bovendien is zo'n koffertje redelijk stevig en niet al te zwaar itt houten flightcases. :hippie: