PDA

View Full Version : titebond



blimb
17 februari 2006, 19:27
hey .. ff een vlug vraagje van eigenlijk weinig belang .. maar ik ben op zoek naar een titebond verkoper in de regio Amsterdam ...

Weet iemand die? Ik vind het namelijk een beetje zonde om 7 euro verzendkosten te betalen bij voxhumana ... als de lijm zelf maar een eurotje of 14 kost ..

Iemand een idee?

rinaldo
17 februari 2006, 20:24
als je eens in de buurt van arnhem bent kijk dan eens bij babtist, een speciaalzaak voor hourbewerkers. die verkoopt ook titebond, maar pas op dat ze je niet de liquid hide glue van titebond verkopen (dat hebben ze bij mij nl ook gedaan) en daar hoor ik aleen maar slechte verhalen over. kijk maar eens op www.baptist.nl

rinaldo

blimb
18 februari 2006, 09:37
ja..... ik heb je topic over lijm gevolgd ...

In arnhem kom ik ook niet zo vaak... dan vrees ik dat er toch niets anders op zit, dan verzendkosten/ reiskosten betalen of gewoon een potje bison of wat dan ook gebruiken ... maar ik heb begrepen dat dat wordt afgeraden...

bedankt iig.

Mattia
18 februari 2006, 10:52
ja..... ik heb je topic over lijm gevolgd ...

In arnhem kom ik ook niet zo vaak... dan vrees ik dat er toch niets anders op zit, dan verzendkosten/ reiskosten betalen of gewoon een potje bison of wat dan ook gebruiken ... maar ik heb begrepen dat dat wordt afgeraden...

bedankt iig.

Ik ga van de week (denk dinsdag of woensdag) bij Baptist langs, kan ik wellicht een flesje voor je ophalen? Pak ik ook meteen een zo 'vers' mogelijk flesje op. Stuur maar een priveberichtje ofzo...

enneh...14 euro voor een felsje Titebond?? Eerder een euro of 6. Max.

blimb
18 februari 2006, 11:03
nou als je dat wil graag!

Bij voxhumana staan ze voor 15 in de webwinkel ...

http://www.voxhumanawebstore.nl/webstore/product_info.php?cPath=373_383&products_id=2103

en daar komen dan nog verzenkosten bij ook... misdadigers dat zijn het