PDA

View Full Version : Inspired



Valentijn
17 februari 2006, 17:04
Hallo allemaal,

Ik ben vast net de eerste waar jullie het van horen. Maar ik zoek een nieuwe gitarist voor m'n band.

In dit geval is dat Inspired. We zijn een redelijk jonge band (tussen de 17 en 20) uit Castricum met behoorlijk wat live ervaring. We bestaan sinds 2001.

We maken Rock, en watvoor rock? ik denk iets tussen Emo en Alternative rock. Alles wat we doen is eigen werk.

We zijn dus op zoek naar een gitarist. Om iets duidelijker te zijn een solo gitarist. De zangeres speelt bij ongeveer de helft van de nummers ook gitaar. We hebben niet veel eisen, we willen natuurlijk dat je goed genoeg bent (dat spreekt voor zich) en dat je band ervaring hebt. Je moet kunnen samenspelen. Live ervaring is een voordeel maar geen vereiste, dat komt wel. We komen als gezegd uit Castricum, voor wie dat niet weet, dat ligt tussen Alkmaar en Amsterdam. En we oefenen nu 2 keer per week, dat kan 1 keer worden als je van wat verder weg komt voor het reizen.

Ben jij dus een gitarist die bij ons zou kunnen passen laat het me dan vooral weten. Mail naar valentijn.brouwer@gmail.com en dan zorg ik dat je wat nummers kan luisteren.

Valentijn - Inspired
www.inspiredband.nl

Valentijn
20 februari 2006, 13:29
voor wat extra aandacht breng ik t bericht weer iets naar boven

Valentijn
23 februari 2006, 20:09
en hoppakee weer naar boven, er is nog niemand aangenomen..

Valentijn
9 maart 2006, 16:53
aangezien ik nu (nu we net een gitarist gevonden hebben, ja het is weer gelukt) wat mailtejs binnen krijg af en toe, even een berichtje dat we inmidels weer compleet zijn

Valentijn