PDA

View Full Version : Thomann



Orpheo
17 februari 2006, 15:11
Ik heb net een bestelling geplaatst bij thomann. wie weet hoe lang t duurt voor t aankomt? ik heb betaald btw met visa.

Orpheo
17 februari 2006, 15:13
ik las hier en daar iets van binnen een week. heeft iemand daar een bevestiging van? ik heb al de search gebruikt, maar ik heb geen zin om hele waslijsten van topics door te neuzen.

Jay75
17 februari 2006, 15:14
Ik heb binnen 3 dagen mijn gitaar binnen!

Fvddungen
17 februari 2006, 15:15
Laatste tijd is het beetje chaos bij hun ofzo. Mijn bestelling zijn ze kwijt geraakt en zijn ze nu hevig naar op zoek. Vriend van me bestelde 2 verschillende op maat gemaakte flightcases voor zijn synths, maar hij kreeg 2 dezelfde.

Orpheo
17 februari 2006, 15:31
Laatste tijd is het beetje chaos bij hun ofzo. Mijn bestelling zijn ze kwijt geraakt en zijn ze nu hevig naar op zoek. Vriend van me bestelde 2 verschillende op maat gemaakte flightcases voor zijn synths, maar hij kreeg 2 dezelfde.

ah, goed dat ik betaald ehb met visa dan. krijg ik niks, kan ik visa melden t geld niet af te laten schrijven van mn rekening

Fvddungen
17 februari 2006, 15:50
Ach, ik ben overtuigd dat het allemaal wel goed komt, hoor. Ik heb al een excuusmail gehad met de mededeling dat ze er voor gaan zorgen dat het bestelde artikel zo snel mogelijk mijn kant uit komt. En die vriend van me krijgt gewoon een andere flightcase.

Dus op zich is de toko wel prima naar mijn idee.

Bl44t44p
17 februari 2006, 16:01
Mijn ervaringen met Thomann zijn vrij goed. Nette afhandeling van zaken, enige minpuntje is dat als je de _eerste_ keer met creditcard iets van een hoog bedrag besteld (bij mij was dat toen rond de 760 euro), je een 'creditcard confirmation' moet opsturen, d.w.z. kopie van je paspoort + de creditcard zelf.. was destijds bij mij nogal een gedoe, maar uiteindelijk is mijn bestelling op een vrijdag verstuurd en is hij de dinsdag erna al bezorgd door TPG Post :)

Orpheo
17 februari 2006, 16:09
Mijn ervaringen met Thomann zijn vrij goed. Nette afhandeling van zaken, enige minpuntje is dat als je de _eerste_ keer met creditcard iets van een hoog bedrag besteld (bij mij was dat toen rond de 760 euro), je een 'creditcard confirmation' moet opsturen, d.w.z. kopie van je paspoort + de creditcard zelf.. was destijds bij mij nogal een gedoe, maar uiteindelijk is mijn bestelling op een vrijdag verstuurd en is hij de dinsdag erna al bezorgd door TPG Post :)

ik hoop dat ik dat niet hoef... ik heb immers 'maar' 2 pickups besteld...

Fvddungen
17 februari 2006, 16:36
Nou, ik alleen maar een mixer rockbag. Maar dat was 2 1/2 week geleden en ik moet hem nog steeds binnen krijgen.

Mufftin
17 februari 2006, 17:24
ligt eraan als hij op vooraad is. bij mij duurde het 4 weken omdat 1 ding er niet was.

Orpheo
17 februari 2006, 17:27
ligt eraan als hij op vooraad is. bij mij duurde het 4 weken omdat 1 ding er niet was.

de x2n is direct leverbaar volgens de site, de super2 duurt 2 tot 5 dagen..... nja, ik wacht t geduldig af.

jep, die 2 gaan in de les paul! x2n in brug, super2 in hals. brult als een idioot! coiltaps, serie/parallel, uit fase en killswitch komt er OOK op, evenals chromen hardware ipv goud.

FruscianteFan
17 februari 2006, 17:40
Ik geloof dat ik mijn bestelling die ik ooit op een dinsdagavond had geplaatst (creditcard), dezelfde week, vrijdagmiddag binnen kreeg. Het ging dan om een effectpedaaltje en heel veel snaren en plectra.

Keurig verpakt ook.. ik had zowat een half uur nodig om alle nietjes los te krijgen :P

STW
17 februari 2006, 17:42
ik heb ook wel goede ervaringen met thomann
incl. betalen duurde het acht dagen voor ik mn spul binnenhad
en ze stuurden netjes een smsje toen de bestelling bij hun de deur uit ging

urezna
17 februari 2006, 17:42
goede ervaring. vlotte afhandeling. ik heb er een half jaar geleden een electrische drumkit gekocht. (ja, ik ben eigenlijk gitarist, dus ik zit op het goede forum ;-) )
bij mij duurder het wel iets langer omdat ik het niet met credit card deed, maar via internationale overschrijving, leverde 3% korting op, wat bij een bedrag van ca 1600 euro toch de moeite is...

EmgMaster
18 februari 2006, 11:45
Ik heb er een half jaar geleden een setje SD's gekocht. Had ze binnen 4 dagen binnen geloof ik. Ik had het geld gewoon overgeschreven. Ben daar wel tevreden over.

FruscianteFan
18 februari 2006, 12:23
Ik geloof dat ik mijn bestelling die ik ooit op een dinsdagavond had geplaatst (creditcard), dezelfde week, vrijdagmiddag binnen kreeg. Het ging dan om een effectpedaaltje en heel veel snaren en plectra.

Keurig verpakt ook.. ik had zowat een half uur nodig om alle nietjes los te krijgen :PNu begin ik toch te twijfelen.. het zou ook kunnen zijn betaald met overschrijving. Ik weet het niet precies, ik heb het via m'n vader betaald.

Digitech
18 februari 2006, 12:38
Ik had maandagavond wat besteld en het was donderdagochtend al binnen!!!
Dus dat was echt super. Hoop dat het bij jou ook zo snel gaat...

Bigfoot414
18 februari 2006, 15:23
Ik denk dat je maar net geluk moet hebben met Thomann.
Toen in mn Gibson PU's bestelde heb ik er 2 maanden op zitten wachten omdat ze de onderdelen van Gibson/Epiphone nog niet op voorraad hadden, terwijl op de website stond dat ze gewoon te bestellen waren.
Verder geen problemen met ze gehad.

Orpheo
18 februari 2006, 15:32
net een bevestigingsmail gekregen, met een nummer van mijn "contactpersoon" voor vragen etc etc. ik wacht het rustig af.

bobby
18 februari 2006, 17:11
Veel besteld bij thomann, en nooit een probleem gehad.. had eens een setje met spullen gekocht, geluidskaart, snaren, pickups, VSTi software, en een pre-amp.. 2 moesten ze bij bestellen, dus ik rekende op 2 tot 3 week voordat het binnen was..
Maar na 6 dagen was het al binnen, heel netjes verpakt en mooi op tijd.. niks anders dan lof dus..

Ik zou me geen zorgen maken over thomann...komt goed.

RedBuell
18 februari 2006, 17:18
Ligt het nou aan mij of is Thomann helemaal niet zo goedkoop wat gitaren betreft.

LTD viper 400 duurder dan dirk witte
Gibson explorer even duur als bv nederland muziek
Marshall dsl 401 duurder dan dirk witte

FruscianteFan
18 februari 2006, 21:36
Heb je best wel gelijk in, ja. Gibson SG Special Faded en Epi LP Custom zijn er ook aan de niet-goedkope kant :P

tillens
18 februari 2006, 21:54
kijk ook eens bij guitar24.de . hele betaalbare prijzen. vaak iets goedkoper dan thomann...

Orpheo
19 februari 2006, 00:13
en ik heb net een setje sperzel locking tuners gekocht bij musik produktiv!!!! ik had nog wat geld over omdat ik nocki's midi-item niet kocht bij de mesa :D dus tuners here i come! brug en tailstop SCHUUR Ik wel kaal! beetje huisvlijt :hippie: