PDA

View Full Version : Boss cs-3 mod



rhcp_schipper
16 februari 2006, 09:32
Ik las op harmony central dat er een mod kit bestaat om je boss cs-3 te modden, nu ben ik best wel beniuwd naar de mod, maar ik kan er niks over vinden, en dan in de zin van geen schema's of iets dergelijks. Alleen maar modding kist die je moet kopen, en dat is nu net wat ik neit wil.

Heeft iemand hier schema's van deze mod, of andere bruikbare info.

En is er hier iemand die die mod heeft gedaan?

Alvast bedankt.

Dirk_Hendrik
16 februari 2006, 10:14
Geef even wat extra info (links naar threads op HC?) die die mod beschrijven. De enige mod die ik voor die dingen ken is de indyguitarist(.com) tweak

rhcp_schipper
16 februari 2006, 18:04
Geef even wat extra info (links naar threads op HC?) die die mod beschrijven. De enige mod die ik voor die dingen ken is de indyguitarist(.com) tweak


die van indyguitarist bedoel ik, ik las het en ik was er wel heel erg benieuwd naar.

Is de od te doen, als iemand hem kent, en word eht veel beter?

Ik hoop dat iemand mij opweg kan helpen.

Dirk_Hendrik
16 februari 2006, 18:55
Ik heb de modbeschrijving hier liggen. Is goed te doen. Beschrijving van geluidsverandering kan ik niet geven.

Tupelo
16 februari 2006, 22:06
Ik vond mijn CS3 een verschrikkelijke compressor die niet erg zijn werk wou doen. Kreeg de attack niet voldoende terug. Als sustainer vond ik 'm ook waardeloos. Modden dat ding!!! Kan waarschijnlijk alleen maar beter worden. ;)

rhcp_schipper
16 februari 2006, 23:15
Ik heb de modbeschrijving hier liggen. Is goed te doen. Beschrijving van geluidsverandering kan ik niet geven.

Zou iemand mij die mod beschrijving misschine kunnen toe sturen?

Als dat zou kunnen zou dat echt heel erg cool zijn.