PDA

View Full Version : Men eerste bas!!!



Aimé
15 februari 2006, 23:00
Lijkt misschien wat over-enthousiast maar ben er (onverwacht) wel heel er blij mee: een Fender mustang bass.
Zalig, zeker omdat ek eigenlijk gitarist ben...klinkt bijzonder goed, alhoewel ik dat nog niet goed kan horen, maar mensen (waaronder een of andere engelstalige klant) verzekerden me van de "kwaliteit". Het is een jap by the way :)
Wat ik in ieder geval hoor: EINDELIJK eens een goed functionerende tone-knop!
Een nadeel, hijs in fiesta red en dat is niet echt men favoriete kleur maar soit...anders moest ik 8-10 weken wachten als ik de witte bestelde.
Verder spelen nu :jam:

hoofd
16 februari 2006, 10:42
Congrats! Altijd leuk als mensen enthousiast zijn met hun eerste bas. Leuke bas btw, zie je niet vaak...wel een wijve-bas :sssh:
Doet me op de een of andere manier denken aan dat lollige Japanse bandje uit Kill Bill, The 5, 6, 7 8s. :cheerup:

Aron Maiden
27 februari 2006, 13:01
Veel plezier ermee man!

Trouwens een fender mustang bass is een leuk 1e basje:)
Het mooist vind ik die bas in "naturel" (?) zon houdkleur!

Aimé
4 maart 2006, 20:53
Najah ik wilde eigenlijk een witte met tortoise-slagplaat, maar die waren enkel nog maar te bestellen, Korean-made. Kwaliteit was belangrijker dan uiterlijk. Soit ben totaaaal verslaafd geraakt aan dat basje, men gitaar ligt er maar zielig bij....en zo moet dat :satisfie:

o1251
7 maart 2006, 15:45
Eej Man..
Mooi Ding!
Hoeveel koste die? Wit met zwarte slagplaat is ook zeer mooi :)

Random Bassist
12 maart 2006, 22:25
leuk ding!
wil zelf al lang zo ene maar dan de fiesta rode met witte slagplaat (lekker opvallend)
kost jammergenoeg te veel voor mij :s