PDA

View Full Version : Advies verbouwing



nielsnielsniels
15 februari 2006, 19:38
Ik heb : Fender Strat Deluxe Mexico. Past een Pickguard ST SSS erop?

Ook ben ik van plan nieuwe elementen te koop. Zwarte , rond de 50 Euro.
Weet iemand een goed merk/site? Want is het zo dat de elementen de klank ook van je sound veranderen? Heeft iemand ervaring met elementen die lekker klinken met een Fender. Sound die ik zoek ( áls elementen dadwerkelijk een grote impact hebben op de sound ) gewoon clean en lekkere scheurende disortion , maar niet dat ''metal-distortion''.

Dus ik wil voor dit alles niet meer dan 100 Euro uitgeven. Hoeveel vraagt een winkel hier ong. voor?

De Pickupguard heb ik dus al uitgekozen ; 40 euro.
Elementen : Rond de 50 dus , ik reken 10 euro voor het maken bij de winkel.
Ik heb nog nooit iets veranderd ofzo ( behalve het bijna mollen van een Caliber :satisfie: ) dus vraag ik jullie om advies :)

Orpheo
15 februari 2006, 20:18
Ik heb : Fender Strat Deluxe Mexico. Past een Pickguard ST SSS erop?

Ook ben ik van plan nieuwe elementen te koop. Zwarte , rond de 50 Euro.
Weet iemand een goed merk/site? Want is het zo dat de elementen de klank ook van je sound veranderen? Heeft iemand ervaring met elementen die lekker klinken met een Fender. Sound die ik zoek ( áls elementen dadwerkelijk een grote impact hebben op de sound ) gewoon clean en lekkere scheurende disortion , maar niet dat ''metal-distortion''.

Dus ik wil voor dit alles niet meer dan 100 Euro uitgeven. Hoeveel vraagt een winkel hier ong. voor?

De Pickupguard heb ik dus al uitgekozen ; 40 euro.
Elementen : Rond de 50 dus , ik reken 10 euro voor het maken bij de winkel.
Ik heb nog nooit iets veranderd ofzo ( behalve het bijna mollen van een Caliber :satisfie: ) dus vraag ik jullie om advies :)


WOW 40 euro voor een fuckin slagplaat?????? in het vorig topic staat er al zoveel over... nu weer zo'n topic?

ik heb OOK al advies gegeven:

17 euro hooguit voor een SSS slagplaat bij vox humana of back and forth. dan heb je nog zeg, 70 tot 80 euro over voor pups.

www.guitarfetish.com !!!!!! GFS pickups.

de search zit er NIET voor NIETS. als ik een mod was had ik deze direct dicht gegooid, omdat de antwoorden al gegeven zijn.

Squier4ever
15 februari 2006, 21:11
50 euries is idd niet veel voor pups..... solderen is trouwens heel makkelijk, hoef je echt niet te laten doen hoor

moos
16 februari 2006, 11:32
Ik heb zelf ook een mex. strat. Ben zeer tevreden over het geluid, voor mij net zo goed als zijn amerikaanse broers.....
Ik kan mij niet voorstellen dat je voor dat weinige geld wat je er voor uit wil geven een beter geluid zal krijgen.