PDA

View Full Version : AKG rs40 (helft van 19" ongeveer) inbouwen in 19" rek



rupke
15 februari 2006, 14:18
Hoi,

ik ben me aan het suf zoeken en bellen naat een verloopstuk om mijn AKG RS30 gitaarzender in mijn 19"rek in te bouwen. Geen enkele winkel heef tiets liggen. Weet iemand van jullie waar ik een soort van rackmounting kit kan krijgen zoda tik het in kan bouwen.

Ik hoor graag van jullie,

Greetz Rupke

Kamiess
16 februari 2006, 12:19
He, ik neem aan dat je ontvanger een 1/2 19 inch is en samengaat met zo'n guitarbug(of beltpack)

Ik heb ook 1 en die is wel ingebouwd>gewoon besteld bij muziekzaak.

Kijk anders eens op www.onebigrush.nl bij bandleden en dan Serge daar staat mijn rack in(kun je kijken of je ook zo 1 hebt)

Mzzlll

rupke
17 februari 2006, 13:21
Hoi Serge,

Dat is hem inderdaad, ik heb gelijk mijn muziekzaakopgebeld, maar die zeggen da thet wel even kan duren want ze willen de rackmount kit pas bestellen al sze ok iets naders daar gaan bestellen omdat het anders zo duur wordt. Mooi balen dus.

Laturssssssssss Rupke

catalyst
17 februari 2006, 16:43
Misschien ook en tip: koop ipv een speciaal inbouwdeel een 19" metalen "plankje". Ik was op zoek naar een lade en kwam zoiets tegen.
Neemt de hoogte in van 1 unit en hierop kleef je met klitteband of dubbelzijdig tape de unit vast óf je klemt de unit vast door de 'plank' er strak boven zetten.. Kost een stuk minder dan zo'n speciaal deel