PDA

View Full Version : OLP petrucci



iwamoto
14 februari 2006, 23:53
hey mensen,
ik zag toenet de signature OLP van john petrucci (in sommige gitaar artikelen beter bekend als michael petrucci ;)) en ik vroeg me af, iemand ervaring met het ding?
had al ffe op harmony central gecheckt, factory presets schijnen ruk te zijn, nou heb ik daar een mannetje voor, maar iemand echt hands-on experience?

dit is m
http://www.olpguitars.com/images/petrucci_full.jpg

en zou die trem een beetje lekker werken?

Orpheo
15 februari 2006, 00:08
ok. omdat de search nog niet lekker werkt, en zoeken op OLP niet werkt, geef ik maar antwoord, bij wijze van uitzondering.

deze gitaar, o.a. te testen bij den haag's rockpalace, is super bang for the buck. klinkt lekker, speelt lekker, redelijk goeie trem.

punten van verbetering:
PICKUPS!!

toets; vaak GORTdroog. die toko verdomd t om 2 euro te investeren in een flesje olie ofzo...

nut was redelijk goed gesneden, maar ik zou m vervangen voor een graphtech/delrin/benen exemplaar.

al met al, voor een beginner is het een leuk ding, en voor een gevorderde leuke backup. maar als main axe zou ik m niet nemen, omdat je er nog zoveel aan moet sleutelen. hij kost al zo'n 350 euro, dan ook nog eens 150 euro upgrades... kassa, 500 euro voor een gitaartje. nee, is ie niet waard vind ik. zou ik eerder gaan voor een PRS santana met trem. die is 600 en heeft al redelijk lekkere pups, beter hout, fijnere neck, betere trem.

iwamoto
15 februari 2006, 00:15
maar is zn nek met een wizard te vergelijken?, ik wil hem inderdaad als back up voor mn ibanezje, zouden wizards erin leuk klinken? :D

Orpheo
15 februari 2006, 00:33
maar is zn nek met een wizard te vergelijken?, ik wil hem inderdaad als back up voor mn ibanezje, zouden wizards erin leuk klinken? :D

wizards erin leuk klinken? hoe bedoel je. wizard is bij mijn weten geen merk pickup. bedoel je EVO's? tja, ik denk t wel. ik ben alleen geen fan van evo's :D ik vind ze kut. maar tis basswood, dus t kan vast wel okay zijn. wat ik liever zou hebben is de tonezone met de air norton ofzo. of de steves special in brug (met air norton HEEL lekker!). de hals is geen wizardhalsje. als ie dat zou hebben had ik 'm binnen 10 tellen terug gehangen, en i kheb er toch wel een uurtje of zo mee zitten kloten.

iwamoto
15 februari 2006, 00:35
wizards erin leuk klinken? hoe bedoel je. wizard is bij mijn weten geen merk pickup. bedoel je EVO's? tja, ik denk t wel. ik ben alleen geen fan van evo's :D ik vind ze kut. maar tis basswood, dus t kan vast wel okay zijn. wat ik liever zou hebben is de tonezone met de air norton ofzo. of de steves special in brug (met air norton HEEL lekker!). de hals is geen wizardhalsje. als ie dat zou hebben had ik 'm binnen 10 tellen terug gehangen, en i kheb er toch wel een uurtje of zo mee zitten kloten.
haha, ik bedoelde inderdaad EVO's, maare, de nek is dus iets dikker, maar toch niet echt les paul dik hoop ik? gewoon meer prettig dik?

Bram+
15 februari 2006, 00:39
Wat voor een trem hangt er eigenlijk in die gitaar? Double locking of toch zo'n ouwewijven-ding? (hehe excuses)

Orpheo
15 februari 2006, 00:49
Wat voor een trem hangt er eigenlijk in die gitaar? Double locking of toch zo'n ouwewijven-ding? (hehe excuses)

ouwe wijven ding. dat zie je toch ook op de foto? :)

@ iwamoto:

tis geen les paul hals. in ieder geval: geen 59/50 profiel. eerder 60ies slim taper, en das goed te doen. nee, iets dunner zelfs. ik denk te vergelijken met een blade ofzo.

iwamoto
15 februari 2006, 00:58
hmm, dan toch wel interesant

@bram+ maar wel met locking tuners :D ohja, en check je inbox ffe ;)

Bram+
15 februari 2006, 00:58
ouwe wijven ding. dat zie je toch ook op de foto? :)

Ja geen locking nut, en het zag er inderdaad niet uit als de doorsnee kahler/floyd/anders, daarom vroeg ik het me ook af (valt me nou pas op: die MM JP heeft dat ook niet? Wat een nepshredder zeg, hehe).

Orpheo
15 februari 2006, 01:01
Ja geen locking nut, en het zag er inderdaad niet uit als de doorsnee kahler/floyd/anders, daarom vroeg ik het me ook af (valt me nou pas op: die MM JP heeft dat ook niet? Wat een nepshredder zeg, hehe).

moet je om te shredden dan een floyd hebben? ik vind van niet :)

maar goed. als je heel goed kijkt zie je wel overeenkomsten tussen deze brug en bv de 2 point synchronised van fender. maar ja, hij is idd IETS anders :)

Bram+
15 februari 2006, 01:09
moet je om te shredden dan een floyd hebben? ik vind van niet :)
Vind ik verder ook niet hoor, er zijn er genoeg die dat bewijzen (waarvan (de latere) Paul Gilbert wel een van mijn favorieten is), maar ik dacht dus tot voor kort dat de MM Petrucci er wel een had, net als zijn oude Ibanez, maar dat was dus niet zo.

Orpheo
15 februari 2006, 01:15
Vind ik verder ook niet hoor, er zijn er genoeg die dat bewijzen (waarvan (de latere) Paul Gilbert wel een van mijn favorieten is), maar ik dacht dus tot voor kort dat de MM Petrucci er wel een had, net als zijn oude Ibanez, maar dat was dus niet zo.

ze hadden t wel. nu niet meer :)

edit: ja maar gilbert, daar noem je er ook eentje. das een musicus! de meeste andere shredders zijn prutsers... en sorry, ik vind petrucci een prutser. niet dat ik t beter kan, maar ik vind m nog wel een prutser.

edit: niet dus. MM heeft geen floyds op de petrucci's gehad. wel op de lukather. mijn fout!

iwamoto
15 februari 2006, 01:20
ze hadden t wel. nu niet meer :)

edit: ja maar gilbert, daar noem je er ook eentje. das een musicus! de meeste andere shredders zijn prutsers... en sorry, ik vind petrucci een prutser. niet dat ik t beter kan, maar ik vind m nog wel een prutser.
petrucci speelt gewoon heel snel, maar je moet gewoon 2 handen snel zijn, net als meneer vai of satriani :D

ik bedoel dus, hij slaat echt als n machine geweer aan, maar mist die dynamiek van bijvoorbeeld vai en satsh IMHO.

maar ffe weer ON, fretbordje moet ook ffe worden geolied?

Nickname
15 februari 2006, 08:45
petrucci speelt gewoon heel snel, maar je moet gewoon 2 handen snel zijn, net als meneer vai of satriani :D

ik bedoel dus, hij slaat echt als n machine geweer aan, maar mist die dynamiek van bijvoorbeeld vai en satsh IMHO.

maar ffe weer ON, fretbordje moet ook ffe worden geolied?

Nog heel ff off.. :satisfie: Petrucci mist dynamiek? Heb je ooit al eens "an evening with jordan rudess en john petrucci gehoord" ? Aanradertje (of zit ik nu te spammen?) In ieder geval GAS ik ook ontzettend op zon MM ding.. alleen is die waaaaaaaay too expensive. En het zit dus bij mij ook te knagen om zon OLP de kans te geven als backup.

iwamoto
15 februari 2006, 09:24
Nog heel ff off.. :satisfie: Petrucci mist dynamiek? Heb je ooit al eens "an evening with jordan rudess en john petrucci gehoord" ? Aanradertje

zal hem eens luisteren, dankjewel :)

almarvk
15 februari 2006, 09:39
Kijk maar naar Tremonti op z'n PRS'jes. Die shred zonder floyd oid

Orpheo
15 februari 2006, 11:10
Kijk maar naar Tremonti op z'n PRS'jes. Die shred zonder floyd oid

ja, maar op een PRS :D das een wussy-gitaar :cooler: de upper fret access is daar zo immens. echte kerels shredden op les pauls
















:seriousf: as if buckethead is a real man

i.e.: i am just kiddin,maar wel met een serieuze ondertoon....

Bram+
15 februari 2006, 11:32
ze hadden t wel. nu niet meer :)

edit: ja maar gilbert, daar noem je er ook eentje. das een musicus! de meeste andere shredders zijn prutsers... en sorry, ik vind petrucci een prutser. niet dat ik t beter kan, maar ik vind m nog wel een prutser.
Gilbert is inderdaad een van de beteren. Hoewel 'die anderen' hun best doen van hun nummers echte songs te maken, blijft het altijd een beetje shredden op een backingtrack. Gilbert probeert er echt iets van te maken: zangpartijen, goede riffs etc. Niet altijd even succesvol jammer genoeg, hij's ook niet de beste zanger, maar hij kan en doet het wel.

almarvk
15 februari 2006, 11:36
ja, maar op een PRS :D das een wussy-gitaar :cooler: de upper fret access is daar zo immens. echte kerels shredden op les pauls

i.e.: i am just kiddin,maar wel met een serieuze ondertoon....

Daarvoor deed ie het op Les Paul's hoor ;) PRS betaalde gewoon meer...

Orpheo
15 februari 2006, 14:32
Gilbert is inderdaad een van de beteren. Hoewel 'die anderen' hun best doen van hun nummers echte songs te maken, blijft het altijd een beetje shredden op een backingtrack. Gilbert probeert er echt iets van te maken: zangpartijen, goede riffs etc. Niet altijd even succesvol jammer genoeg, hij's ook niet de beste zanger, maar hij kan en doet het wel.

mee eens. ik vind gilbert echt ook lache om naar te kijken gewoon. niet zo'n opzichtige patser als vai, en niet zo'n saaie drol als petrucci.

@almarvk:
tja...gaat ie dus ook voor geld ipv..... ja,ik kan niet zeggen dat gibson beter is :D dus ach, heeft ie t toch nog wel handig aangepakt :P

wytz
15 februari 2006, 16:50
petrucci heeft tenminste geen emmer op zn hoofd....

Orpheo
15 februari 2006, 17:01
petrucci heeft tenminste geen emmer op zn hoofd....

maar buckethead maakt tenminste goeie muziek. petrucci is net zo saai als zijn signature: extreem saai.

vester86
15 februari 2006, 19:04
@iwamoto: bij muziek wessing in de binnenstad van den bosch, 5 minuten lopen van het station, hebben ze een aantal OLP Petrucci's te koop staan...
heb er lang over getwijfeld of ik um zou gaan kopen, het is uiteindelijk een ibi RG geworden die ik goedkoop kon kopen, maar die petrucci is toch net wel wat mooier hoor :)

MusicManMaestro
15 februari 2006, 20:04
ze hadden t wel. nu niet meer :)

edit: ja maar gilbert, daar noem je er ook eentje. das een musicus! de meeste andere shredders zijn prutsers... en sorry, ik vind petrucci een prutser. niet dat ik t beter kan, maar ik vind m nog wel een prutser.


Volgens mij heeft de MM Petrucci nog nooit een FR gehad , ze waren al in het begin uitgevoerd met een vintage tremelo systeem.

Orpheo
15 februari 2006, 20:11
Volgens mij heeft de MM Petrucci nog nooit een FR gehad , ze waren al in het begin uitgevoerd met een vintage tremelo systeem.

ik dacht t wel. maar ik kan het idd fout hebben. ik ben niet heeeeel erg thuis in mm's.

MusicManMaestro
15 februari 2006, 20:14
Ik denk dat je de MM Petrucci en de MM Luke door elkaar haalt want de MM Luke had eerst wel een FR.

Orpheo
15 februari 2006, 20:21
Ik denk dat je de MM Petrucci en de MM Luke door elkaar haalt want de MM Luke had eerst wel een FR.

mogelijk :) ik ging er ook een beetje vna uit de de MMpetrucci eerst ook een floyd had, omdat zijn ibanez sig dat ook had, vandaar.

vester86
16 februari 2006, 01:40
Volgens mij heeft de MM Petrucci nog nooit een FR gehad , ze waren al in het begin uitgevoerd met een vintage tremelo systeem.

Ja en nee. het ziet er uit als een vintage trem, maar is wel degelijk zwevend bevestigd, iig op de musicman. hoe dat bij de OLP zit weet ik niet,daar heb ik niet naar gekeken

Wormaap
16 februari 2006, 01:57
Volgens mij is dat zelfs de 'John Petrucci' tremolo. Apart voor zijn sit. gitaren gemaakt dus :)

iwamoto
16 februari 2006, 02:00
ja hij ziet er zwevend uit met zn 2 punten, maar heeft wel zadels, is ie "semi floating" ?

iwamoto
16 februari 2006, 02:05
http://www.guitarsandaudio.com/extras/OLP/Petrucci/Petrucci.JPG

check die gaatjes,is dat nou zogenaamd "top loaded"? dan zou ie nog best semi zwevend kunnen zijn :D

vester86
16 februari 2006, 02:17
wat bedoel je met top loaded?? als je hier kijkt (iets grotere foto van de originele site) http://www.olpguitars.com/images/petrucci_full.jpg
dan krijg je het idee alsof ie echt zwevend is opgesteld, doormiddel van dat 2 point synchronized (die 2 schroeven) systeem. ook lijkt er een soort tremcavity uitgefreesd te zijn, wat je op stratlike gitaren niet tegenkomt..
ik ga voor compleet zwevend, en als ik morgen tijd heb rij ik wel ff langs die winkel in den bosch om die brug aan de tand te voelen

iwamoto
16 februari 2006, 02:19
wat bedoel je met top loaded??
nou kijk, de snaren gaan volgens mij niet door de body, maar hangen net als bij n stop bar gewoon in de brug vast, dus dan zou het best zwevend kunnen zijn, als je morgen ook wat mooie foto's kan maken zijn we helemaal blij :D

Lacrymosa
16 februari 2006, 10:31
de brug van de MM is idd zwevend, maar heeft niet zon extreme uitslag als een FR
De rede van deze brug is trouwens dat er maar 1 fabikant is in de wereld die Piezo met Floyd Rose combineerd, en dat is Ibanez, en de musicman heeft dus weer wat conventionelere zadels

En de OLP is trouwens een behoorlijk nette gitaar, helemaal als je bedenkt wat je er voor betaald, deze gitaar is zeer upgradble
Dimazio's erin en gaan

Orpheo
16 februari 2006, 10:49
nou kijk, de snaren gaan volgens mij niet door de body, maar hangen net als bij n stop bar gewoon in de brug vast, dus dan zou het best zwevend kunnen zijn, als je morgen ook wat mooie foto's kan maken zijn we helemaal blij :D

uhm.... je doet nu alsof voor zwevend je een trem moet hebben die toploaded is. dat is dus kul. je kan iedere trem (op bigsby achtige dingen) zwevend afstellen. gewoon met je veren kloten. lockend bij de brug hoeft ook niet toploaded te zijn. ik heb een paar edges en floyds gezien die van onderaf erin gingen. een bepaalde kahler idem

iwamoto
16 februari 2006, 10:56
uhm.... je doet nu alsof voor zwevend je een trem moet hebben die toploaded is. dat is dus kul. je kan iedere trem (op bigsby achtige dingen) zwevend afstellen. gewoon met je veren kloten. lockend bij de brug hoeft ook niet toploaded te zijn. ik heb een paar edges en floyds gezien die van onderaf erin gingen. een bepaalde kahler idem
oeps, hey weer wat geleerd :D dus het gaat er meer om dat de snaren en de veren de brug op spanning houden, ongeacht van de snaar bevestiging?

iwamoto
16 februari 2006, 14:14
hopelijk is vester snel terug met zn verslag :D

Orpheo
16 februari 2006, 15:18
oeps, hey weer wat geleerd :D dus het gaat er meer om dat de snaren en de veren de brug op spanning houden, ongeacht van de snaar bevestiging?

in principe klopt dat ja

pikasso
16 februari 2006, 15:35
ze hadden t wel. nu niet meer :)

edit: ja maar gilbert, daar noem je er ook eentje. das een musicus! de meeste andere shredders zijn prutsers... en sorry, ik vind petrucci een prutser. niet dat ik t beter kan, maar ik vind m nog wel een prutser.


Ik nam je al niet zo serieus, maar nu al helemaal niet meer.

Orpheo
16 februari 2006, 15:41
Ik nam je al niet zo serieus, maar nu al helemaal niet meer.


? waar slaat dat op. ik kan toch petrucci een prutser vinden? de muziek die hij maakt vind ik zo slaapverwekkend. om daar mij op af te rekenen is echt zwak....

pikasso
16 februari 2006, 17:01
? waar slaat dat op. ik kan toch petrucci een prutser vinden? de muziek die hij maakt vind ik zo slaapverwekkend. om daar mij op af te rekenen is echt zwak....

Maar om dan een goede gitarist een prutser te noemen, sorry hoor. Bij het tpoic over mooie vrouwen vond ik je al lachwekkend, het wordt er hier niet beter van.

Bram+
16 februari 2006, 17:10
Maar om dan een goede gitarist een prutser te noemen, sorry hoor. Bij het tpoic over mooie vrouwen vond ik je al lachwekkend, het wordt er hier niet beter van.
Hij VINDT 'm een prutser, dat mag hij toch vinden? Hij heeft waarschijnlijk andere criteria dan jij.

iwamoto
16 februari 2006, 17:18
Hij VINDT 'm een prutser, dat mag hij toch vinden? Hij heeft waarschijnlijk andere criteria dan jij.
sommige mensen vinden ook kurt cobain goed, nou als liedjes schrijver vind ik m goed, maar als gitarist moet je van mij wel meer als 3 akoorden kunnen om als "goed" te boek te staan :D

Orpheo
16 februari 2006, 17:31
Maar om dan een goede gitarist een prutser te noemen, sorry hoor. Bij het tpoic over mooie vrouwen vond ik je al lachwekkend, het wordt er hier niet beter van.

ik vind petrucci een prutser, omdat hij niet bij mij het effect heeft die bv page, gallagher, perry, withford, wylde en slash wel hebben. ik kan dat niet beschrijven.

en t feit dat je mijn geblaat serieus nam bij dat topic van mooie vrouwen zegt meer over jou dan over mij... :roll:

vester86
16 februari 2006, 18:18
maargoed, nu weer ff ontopic!


ben net terug van een rondje stad, en ook ff die petrucci aan de tand gevoeld
eerste indruk: lekker ding. voelt licht aan, speelt makkelijk, ondanks de (inderdaad uitgedroogde) toets. er zaten wel nieuwe snaren op, wat ik weer een pluspunt vind. en dan de toon: ik speelde op een Fender FM65R, niet geweldig dus, maar dr stond in dat hok niet beter (adonis en skytronic stond er). clean klinkt de gitaar goed! lekker diepe toon, helder, heel duidelijke articulatie.misschien dat dit iets te maken heeft met de pickups die direct in het hout zijn gemonteerd. de tuners zijn vrij goed, alleen de topkam haakte af en toe een beetje (kleine ploink bij het stemmen) en dat terwijl er 0.09 op lag, voor mn gevoel. overstuurd was een teleurstelling. voor een deel uiteraard vanwege de versterker, maar ook omdat blijkt hoe microfonisch de elementen zijn. de versterker stond echt zacht, maar als je de snaren afdempte hoorde je een flink irritante PIEP en enorm ruissen.met mn hand boven de elementen zweven onderbrak de feedback een beetje, maar ik wil niet weten hoe het moet op hoog volume.als je speelde was de feedback overigens een stuk minder, en klonken de elementen nog best wel strak ook :)
en de brug: stevig ding. is idd zwevend opgehangen, maarinderdaad kan de uitslag een heel stuk minder dan bij een floyd.de normale zadeltjes, die dus makkelijk te vervangen zijn door grafiet/piezo's.ook intoneren gaat VEEL makkelijker dan bij de Edge op een Ibanez.
ik heb de brug niet erg aan de tand gevoeld, met name omdat de trempook ontbrak, maar de indruk die ik er van kreeg was dat het een heel degelijk ding is. en je kunt er erg goed mee palm-muten, er steken geen busjes/schroefjes uit (heel irritant aan tuneomatic bruggen, of de vintage trem op mn london city hurricane) en de gitaar ontstemt niet als je je hand erop legt (wat bij een floyd nog wel eens wil gebeuren) ook een beetje druk uitoefenen laat de brug nauwelijks ontstemmen: Pluspunt.
wat kan ik verder nog vertellen:
de hals is een stukkie dikker dan een wizard neck.helemaal niet verkeerd,het belemmerd je geenszins met spelen en je hebt tenminste nog wat in je handen.fijn profiel ook. de hals was opgeschuurd, niet gelakt, wat ik zelf véél fijner en soepeler vind spelen.
de sunburst was mooi aangebracht, het rood in de lak had een mooie schittering, en ook de headstock is in sunburst gelakt, wat ik zelf erg mooi vind!
conclusie: het is dat ik goedkoop aan een goeie rg kon komen, anders was dit mijn gitaartje geweest. goeie elementen erin en gas geven, want dat kan prima op deze gitaar!
foto-tjes (heb ze met mn telefoon gemaakt, had geen zin om een fotocamera mee te gaan slepen)

http://hoodlum.gmta.nl/pics/Afb000.jpg

http://hoodlum.gmta.nl/pics/Afb041.jpg


http://hoodlum.gmta.nl/pics/Afb042.jpg

pikasso
16 februari 2006, 20:08
Hij VINDT 'm een prutser, dat mag hij toch vinden? Hij heeft waarschijnlijk andere criteria dan jij.

Die gozer mag van mij vinden wat hij wil, ik zeg alleen dat ik hem echt niet meer serieus kan nemen. Als je iemand een prutser vindt omdat zijn muziek je niets doet, en derhalve voorbij gaat aan iemands technische mogelijkheden, dan vind ik dat je niet spoort.

Maar goed, ik hou erover op.

Aron Maiden
16 februari 2006, 20:40
Ik vind het echt een karakter-loze-stront-gitaar,
gelukkig zijn er ook nog mensen die em WEL oke vinden.
waarschijnlijk speeld hij wel goed, maar ik hou meer wat van Karakteresieke gitaren, bijv: Relic/slechte lak, vergeelde binding enz enz..

En dan john Petruccie, Mischien speeld wel goed en netjes, Maar is het ook MOOI wat hij speeld? Je maakt toch geen muziek om anderen te laten zien hoe goed je technisch wel niet bent,
Het gaat toch om een geheel en niet om een grote technische show?

Kurt cobain oke mischien kon die niet zo goed spelen, Maar daar gaat het niet om, Je kunt zeggen wat je wil, maar hij heeft ook geschiedenis geschreven!

Orpheo
16 februari 2006, 20:54
Die gozer mag van mij vinden wat hij wil, ik zeg alleen dat ik hem echt niet meer serieus kan nemen. Als je iemand een prutser vindt omdat zijn muziek je niets doet, en derhalve voorbij gaat aan iemands technische mogelijkheden, dan vind ik dat je niet spoort.

Maar goed, ik hou erover op.

as if I care hoe technisch iemand speelt.... clapton heeft een heel goeie techniek, en toch legt hij t voor mij af tegen john fuckin lennon. ik noem maar ff iets. techniek maakt me niets uit, als ik maar een warm fuzzy gevoel krijg van een bepaalde groep, zanger of gitarist. daar gaat t om. ik heb niet gezegd dat ik petrucci technisch slecht vind. ik vind m alleen een prutser, omdat ie mijns inziens teveel met techniek aan de slag gaat. net als vai en satriani overigens. kirk hammett ook. james hetfield weer NIET. zo kan ik nog wel ff doorgaan.

oh ja, ik kan jou ook niet echt meer serieus nemen; je denkt niet even wat dieper door over bepaalde dingen die ik zeg. hap slik weg.

MusicManMaestro
16 februari 2006, 21:12
En dan john Petruccie, Mischien speeld wel goed en netjes, Maar is het ook MOOI wat hij speeld? Je maakt toch geen muziek om anderen te laten zien hoe goed je technisch wel niet bent,
Het gaat toch om een geheel en niet om een grote technische show?




Ik had mezelf voorgehouden om niet mee te doen aan deze zinloze discussie , maar goed.

Wie zegt dat JP muziek maakt puur om te laten zien te laten zien hij goed hij kan spelen ? Hoe kom je daarbij ?

Hij speelt gewoon in een band met allemaal virtuoze muzikanten die samen virtuoze muziek maken
En dus speelt hij in de dienst van de band en is hij een onderdeel van het "grote geheel" namelijk Dream Theater en die geven een technische maar ook een zeer muzikale show weg.

Orpheo
16 februari 2006, 21:21
Ik had mezelf voorgehouden om niet mee te doen aan deze zinloze discussie , maar goed.

Wie zegt dat JP muziek maakt puur om te laten zien te laten zien hij goed hij kan spelen ? Hoe kom je daarbij ?

Hij speelt gewoon in een band met allemaal virtuoze muzikanten die samen virtuoze muziek maken
En dus speelt hij in de dienst van de band en is hij een onderdeel van het "grote geheel" namelijk Dream Theater en die geven een technische maar ook een zeer muzikale show weg.

*kuch* MENING *kuch*

vester86
16 februari 2006, 23:43
ik zal nog es moeite doen....

Orpheo
16 februari 2006, 23:46
ik zal nog es moeite doen....

je review is top kerel! dat moet ik je wel zeggen ghehe

iwamoto
17 februari 2006, 00:34
idd ffe on topic, vester, echt mega bedankt, dus als ik m koop, ffe lekker EVO's erin stoppen, toets inpoetsen met olie ofzo? (hier moet dus op worden gereageerd) en dan heb ik gewoon een vrolijk broertje voor mn rg? :D ja dit word volgens mij echt mn nieuwe knul :D echt super bedankt, plus plus 20 tekens :D:D

vester86
17 februari 2006, 00:48
beetje olie erop doet wonderen, maar dat ga IK niet doen in de winkel :-p

en idd, Evo's erin, of in mijn geval Air Norton + Tonezone, dan heb je echt een moddervette gitaar volgens mij, veur weinig

iwamoto
17 februari 2006, 01:01
en kan ie met zn kleine headstock wel veilig aan de muur hangen? :) en ja, ffe off topic, maar welke muur hanger is het best? :D zaterdag gaat mn kast wel, komt er heel veel muur ruimte vrij :D

Orpheo
17 februari 2006, 01:02
en kan ie met zn kleine headstock wel veilig aan de muur hangen? :) en ja, ffe off topic, maar welke muur hanger is het best? :D zaterdag gaat mn kast wel, komt er heel veel muur ruimte vrij :D

tuurlijk past dat.

vester86
17 februari 2006, 01:06
je hebt 2 muurhangers: 1tje met een vaste beugel in de vorm van een halve cirkel, en 1 waarbij die beugel los zit. en die laatste is KUT
zorg dat je een muurhouder met vaste beugel krijgt dus

iwamoto
17 februari 2006, 01:09
nou jongens, echt waar jullie hebben heel mn dag weer goed gemaakt, nu nog binnekort zelf testen, maar volgens mij gaat dat dik in orde zijn, in utrecht zal ie vast wel ergens hangen :D
en dan zal ik als ie klaar is wel ffe foto's posten :D

Orpheo
17 februari 2006, 01:10
je hebt 2 muurhangers: 1tje met een vaste beugel in de vorm van een halve cirkel, en 1 waarbij die beugel los zit. en die laatste is KUT
zorg dat je een muurhouder met vaste beugel krijgt dus

de muurhouder met 2 losse dingen die variabel is, en daar je dus een tele aan kan hangen, eignelijk alles, is imo beter hoor...

MusicManMaestro
17 februari 2006, 01:26
Inderdaad zo'n variabele muurhanger( er is ook vast wel een iets proffesioneler woord voor :) ) heb ik ook en mijn MusicMannnetjes zijn er nog nooit uitgevallen.