PDA

View Full Version : Voodoo Lab Pedal Power 2



Karl Heinz Fotzkeule
14 februari 2006, 21:51
Hallo,

Ik ben al een tijd bezig, eigenlijk al ca. 25 jaar, een fatsoenlijke power supply te vinden die niet stoort en effekten onafhankelijk voorziet van 9V.

Ik heb al heel veel geprobeerd en heb sinds twee dagen de Voodoo Lab Pedal Power 2. G E W E L D I G !!!! Wat een superding, kost wel een flinke duit, maar werkt ook beter dan alles wat ik ooit heb gehad!

Dit is absoluut een aanrader voor mensen die problem hebben met storende pedalen en/of adapters.

Robbert
14 februari 2006, 21:57
Oud nieuws.

:D

Bl44t44p
14 februari 2006, 22:08
Hoeveel kost zo'n ding nou eigenlijk?

robert-gitarist
14 februari 2006, 22:10
Rond de 180/200 euro :(

Karl Heinz Fotzkeule
14 februari 2006, 22:34
Oud nieuws.

:D
Niet voor mij

... en een heleboel andere gitaristen die ik ken (+/- 60 gitaristen) wisten dit ook niet. Jij bent dus een zeer ervaren gitarist die ons nog een hoop kan leren, gelukkig maar want wij zijn niets zonder de mensen in dit grandioze forum.

Groet, KH

sonic_youth
14 februari 2006, 22:44
fuck he, ken jij 60 gitaristen? Ik ken er 2.

Robbert
14 februari 2006, 22:58
Niet voor mij

... en een heleboel andere gitaristen die ik ken (+/- 60 gitaristen) wisten dit ook niet. Jij bent dus een zeer ervaren gitarist die ons nog een hoop kan leren, gelukkig maar want wij zijn niets zonder de mensen in dit grandioze forum.

Groet, KH

Vorig jaar heb ik al eens gepost over de Burkey Flatliner, een soortgelijke voeding, maar dan van Nederlandse bodem.
Ik ben geen ervaren gitarist hoor, absoluut niet haha!

Het is wel enigzins jammer dat zoveel gitaristen niet op de hoogte zijn, dat goede voeding en kabels een hoop irritante storingen kunnen verhelpen ;)

Maar anyway, dat het een fijne voeding is, ben ik het helemaal mee eens :D

fullorder
14 februari 2006, 23:11
fuck he, ken jij 60 gitaristen? Ik ken er 2.

Ik ken er wel 5! :rockon:
en ik schat dat 60% daarvan de pedalpower kent ;)
overigens bezitten ze 'm niet allemaal, maar iedereen weet dat het mooie oplossing voor het voeden van pedalen. tenzij je meer dan 8 pedaaltjes hebt, dan bouw je een zelf een mooie voeding. de mijnes voedt maar liefst 12 pedaaltjes, geisoleerd van elkaar, storingsvrij en beveiligd tegen sluiting. en ruim genoeg sap! (2x 1.5 A, mocht je 12 delay-pedalen achter elkaar willen zetten :D )

BillyG
14 februari 2006, 23:38
klinkt een beetje naar spam: ik denk dat er zeer binnenkort weer een Voodoo Lab Pedal Power te koop staat op gitaarnet of marktplaats ......
(of ben ik nu te achterdochtig?)

fullorder
14 februari 2006, 23:48
klinkt een beetje naar spam: ik denk dat er zeer binnenkort weer een Voodoo Lab Pedal Power te koop staat op gitaarnet of marktplaats ......
(of ben ik nu te achterdochtig?)

are you talking to me? ;)
if so...nee hoor, heb nooit een pedalpower gehad. ben gewoon trots op m'n werkstukje :satisfie:

BillyG
14 februari 2006, 23:56
are you talking to me? ;)
if so...nee hoor, heb nooit een pedalpower gehad. ben gewoon trots op m'n werkstukje :satisfie:
nee, ik doelde op de topic-starter omdat:
- hij al 25 jaar op zoek is naar een fatsoenlijke power supply
- hij sinds 2 dagen de voodoo pedalpad heeft
- hij pas 7 posts heeft op dit forum en dit een van zijn eerste posts is
- hij 60 andere gitaristen kent die ook de pedalpad niet kenden
- hij ernstig sarcastrisch overkomt met zijn opmerking over dit geweldige forum en zeer ervaren gitarist geneuzel

Karl Heinz Fotzkeule
15 februari 2006, 22:36
nee, ik doelde op de topic-starter omdat:
- hij al 25 jaar op zoek is naar een fatsoenlijke power supply
- hij sinds 2 dagen de voodoo pedalpad heeft
- hij pas 7 posts heeft op dit forum en dit een van zijn eerste posts is
- hij 60 andere gitaristen kent die ook de pedalpad niet kenden
- hij ernstig sarcastrisch overkomt met zijn opmerking over dit geweldige forum en zeer ervaren gitarist geneuzel

Nee dit is geen spam, zoals je kunt zien in 1 van m'n vorige posts had ik eerst een Cioks maar dat was een foute keus, is dit nou anti-spam???

Nu heb ik deze Voodoo en hij is super, een flatliner was te duur, maar dit werkt voldoende voor mij. Ik ken veel gitaristen, maar ik heb ze niet allemaal gevraagd hoe ze hun pedalen voeden. Ik kan me alleen niet herinneren dat iemand zo'n Voodoo-ding had. Ik kom uit het oosten des lands, daar zijn ze niet zo up to date, en gitaristen van mijn generatie hebben vaak de schurft aan effekten. Dit forum, en ook vele andere, vind ik echt heel goed, het helpt mij, na 25 jaar nog verbeteringen aan te brengen, dat is toch geweldig. Als je naar een willekeurige muziekzaak gaat wordt je meestal een oor aan genaaid. Bovendien neem ik aan dat wanneer je goede adviezen kunt geven, en als die in de praktijk ook werken, je een ervaren muzikant moet zijn, met andere woorden, zeer ervaren gitarist. Het sarcasme slaat nergens op. Hoe dan ook erg bedankt aan iedereen op dit forum die andere muzikanten helpen met hun problemen.

Groet, KH

BillyG
16 februari 2006, 09:51
okee, dan was ik te voorbarig.
Excuses daarvoor.

gvink
18 februari 2006, 12:56
Vorig jaar heb ik al eens gepost over de Burkey Flatliner, een soortgelijke voeding, maar dan van Nederlandse bodem.

Niet helemaal vergelijkbaar... De mogelijkheden gaan echt veel verder dan die van de PedalPower. Maar dat is weer genoeg spam voor deze week.. ;)

Alhoewel.. Je kan nu dus ook een Tonebone pedaal (400mA!!) voeden met de Burkey... :) En dan hou je nog genoeg voeding over voor zo'n 15 a 20 andere pedalen.. Als je houdt van overdrijven.. ;)