PDA

View Full Version : Area 51 vintage Italian Kit



strat58
14 februari 2006, 16:19
Hoi vandaag binnen gekregen mijn wah wah kit, gelijk ingebouwd in mijn oude Vox wah. Whoaa wat een verschil geen blikkerige sound meer maar een volle vette wah wah zo moet Voodoo Chile klinken dat is de sound. Omdat ik veel met Fuzz Face pedalen aan het spelen ben gelijk heb ik er ook TB en buffer amp bij genomen. Gerard is zo vriendelijk geweest om de buffer er voor mij tussen te zetten kijk dat noem ik service. Nu kan ik zonder moeite met mijn volume knop werken en heeft de wah wah totaal geen invloed op het cleane geluid. Waar kan je dat bestellen vraag je ? Gvees die heeft het op voorraad :)
Ik speel al 30 jaar met wah pedalen en dit is voor mij de beste die ik tot nu toe heb gehad. Heb Morley's gehad, oude Mister Cry Baby's, oude Vox, Jen pedalen noem maar op maar deze heeft de mojo deze heeft de echte sound van Robin Trower, Jimmy Hendrix, Jimmy Page en SRV , de echte sound uit de 60thies. Mijn TS9 (omgebouwd tot TS808 ) reageerd er ook prima op en en ik ben echt benieuwd hoe dat live gaat klinken.
Peace Strat58

Mitch
14 februari 2006, 19:35
Die wil ik inderdaad nog wel een keer horen, heb er al meer goede berichten over gehoord. Toch maar eens afspreken dan....

fullorder
14 februari 2006, 21:44
klinkt goed,
zit de laatste tijd ook al te dubben over die kit van area51 om mijn crybaby om te bouwen. zo slecht klinkt de crybaby niet, maar toch....;)

wat kost die kit eigenlijk? en de buffer enzo? op gvees.com staan geen prijzen namelijk :(

strat58
14 februari 2006, 22:43
Hoi Fullorder ik heb betaald 156,25 euri inclusief rembours kosten.
De wah kit alleen kost 119 euri en de buffer kost los 29 eur
Heb gekozen voor een drop-in versie die zit zo in je pedaal. je kunt ze ook kopen die je zelf in elkaar moet zetten, maar dit vond ik wel zo handig
Zoals ik al heb gezegd het klinkt fantatisch. Nu kan ik ook mijn silicon Fuzz Face pedalen gaan uit proberen op de buhne :)