PDA

View Full Version : Dean Evocoustic hals problemen



Doylemark
13 februari 2006, 20:36
Dag allemaal,
Ik heb een tijdje geleden bij Musik Productiv te Duitsland een Dean Evocoustic gekocht... mooie smalle gitaar met een wat scherpere sound.
Maar nu het probleem mijn hals is niet goed afgesteld en dit kann ik ook niet doen want er zit geen schroef in aan de binnekant waarmee ik hem kan losdraaien om vervolgens de hals bij te stellen. (srry weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen)... Ik heb er al over zitten denken om terug te gaan naar de winkeln maarja het is in Duits;and en daar ben ik ook niet ieder moment van de dag... dus dat zal ik pas doen als ik er zelf echt niets meer aan kan doen...

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of er misschien een manier is om het zelf te repareren en wat er waarschijnlijk aan de hand is

Alvast bedankt
Groeten Mark

gertdm
14 februari 2006, 11:38
Weet je zeker dat er geen halspen in zit? Mogelijk zit er een plaatje op de head? Daaronder kan dan de stelpin zitten.

Indien geen stelpin is de oplossing dat je ermee naar n gitaarbouwer in de buurt gaat. Die kan hem eventueel n nachtje in een klem zetten die de hals wat rechter trekt.
Heb ik zelf ooit bij n dure Lowden laten doen en dat werkte perfect.

Succes

Gert

Doylemark
14 februari 2006, 22:43
Hey, haha ja kwam gister net trg van school en d8 er ineens aan.. en ja hoor idd er zit een stelpin in maar... als ik hem gesteld heb zit hij misschien 30 min goed maar dan staat hij weer in z'n oude positie :S

oftewel probleem 2

alvast bedankt
groetjes mark