PDA

View Full Version : Neraphim zoekt Zanger en Gitarist.. Omg Rheden/Velp/Arnhem



Eemz
13 februari 2006, 18:25
Hallo,

Neraphim is opzoek naar een Zanger, en gitarist (als de zanger gitaar kan spelen, kan die als 2e gitarist aan de gang).
Momenteel loopt het allemaal niet echt soepel met Neraphim.
We spelen niet de muziek die we willen spelen, en niemand is serieus.
De zangeres heeft vandaag bekent gemaakt ermee te stoppen, en nu hebben we dus nieuwe kansen.
De mensen die er nu nog inzitten willen allemaal het zelfde, en dat is powermetal/melodicmetal iets in die richting.
We hebben:
Toetsenist: Jordy (13 bijna 14)
Drummer: Peter (15)
bassiste: Ik, Amy (17 bijna 18 )

Als zanger zou ik graag iemand hebben die van mijn leeftijd is of ouder, die al ervaring heeft met zingen en graag metal zingt. Zou mooi zijn als je gitaar kan spelen, want dan kun je als tweede gitarist aan de gang en tevens zingen.

als gitarist, zou ik het ook fijn vinde als het iemand van mijn leeftijd is, maar het belangrijkste vind ik bij een gitarist dat hij/zij gitaar kan spelen, ervaring heeft met gitaar spelen, en metal kan en wilt spelen.

geslacht maakt niet uit.
We oefenen momenteel elke woensdag van half 9 tot half 10/10 uur in Rheden. Maar als de band weer compleet is ben ik wel van plan om 1x in de 2 weken in de Jacobiberg in Arnhem of ergens anders te oefenen erbij.

ons doel is bekent worden, en uiteindelijk eigen nummers schrijven.
Momenteel spelen we wat nummers die we weinig aanvinden en hebben we 1 eigen nummer, hiervan kunnen we wel wat moois maken. gooien we hem helemaal om. We maken dus gewoon een nieuwe start.
als je geintreseert bent mail mij dan even, laat weten wie je bent, en hoelang je al speelt, welke bands je leuk vind, en als je ideeen hebt voor nummers om te spelen met de band, laat ze ook weten.
je krijgt zoiezo reactie..
Wij zijn geen beginnende band, we oefenen al ruim 2 jaar, maar vanwege veel gedoe in de band zijn we nog niet echt heel ver gekomen.

IK ben benieuwd..

Mijn mailadres is forestmeisje@hotmail.com

Groetjes Amy