PDA

View Full Version : Zanger zoekt band omg. Den Bosch



Batsumoto
13 februari 2006, 17:40
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar de overige bandleden (tussen de 15-23) dus drummer, gitarist, en eventueel bassist (geslacht is niet belangrijk). Ik ben een jongen van 17 jaar en woon in de stad van Den Bosch. Ik speel zelf ook gitaar maar dit is alleen slaggitaar dus moeilijke gevorderde riffs zul je mij niet 1 2 3 zien spelen :)

Ik heb al 4 tot 5 jaar zangles ervaring en heb meerdere malen voor grotere publieken gestaan en op podia.

Ik hou veel van de volgende muziek (dit hoeft niet per sé gespeelt te worden):
Red Hot Chili Peppers
Jack Johnson
Voornamelijk rock/pop/ballads etc etc
Ik doel op het begin op covers om een beetje ingespeeld te zijn en naar loop van tijd kunnen we zelf liedjes gaan schrijven.
Ik Hoop dat we iets moois kunnen maken.

Groetjes
Šenis

sanne20
12 februari 2008, 16:01
eyey

wij komen uit oss..
en zoeken dus nog een zanger
zijn nog bezig met het samenstellen van de band,
hebben tot nu toe alleen maar gitaar en bas,
we (allissa en susanne beide 16) spelen allebei nog niet zo lang, maar moet goed kome..:P

gr suus

mijn mail adres is sanne20@msn.com

Vonk
12 februari 2008, 19:44
Jammer dat die advertentie al een tijdje geleden geplaatst is. Als ie dit nou zou lezen valt ie met zijn neus in de boter! :)

nathan masse
7 juli 2012, 17:14
Hallo mijn naam is Nathan Masse ik heb een enthausiaste band met een goede gitarist en drummer (ik ben de bassist.) We zijn allemaal rond de 15 - 17 jaar en we willen zelf muziek maken en we zoeken dringent een zanger.

Deze bands vinden we leuk: Nickelback, RHCP, trapt en verder nog wat meer.
we spelen in de richting van rock en een beetje metal met een vet melodie. dus niet dat eentonige muziek, dat vinden we niet mooi.

We hebben al zelf 2 nummers geschreven zonder tekst wat er nog wel bij moet.
De 1e is een hard rock nummer
De 2e is een rustig mooie piano nummer ( beetje in de richting van de poprock)

Heb je interesse bel me dan of mail me
Tel: 0640229306
Mail: xdnathan@hotmail.com

we hopen je zo snel mogelijk te kunnen zien.:-P

Thiez
7 juli 2012, 19:08
De advertentie is 6 jaar geleden geplaatst. Ik hoop dat hij inmiddels een band heeft gevonden..