PDA

View Full Version : Typen wah's die ook volume hebben



erikvdh
13 februari 2006, 12:16
Hej,

Ik ben eens benieuwd of jullie een aantal merken en types wah wah pedalen kennen die wanneer ze in bypass staan ook als volume pedaal kunnen werken.
Momenteel heb ik een morley wah, en ik kan die laten aanpassen maar ik denk dat ik beter een andere wah kan kopen die dat al kan.

Echter ken ik maar een type (ook weer van Morley) die dat heeft, dus wah en volume in 1 en die dingen zijn 2ehands bijna niet te vinden.
Daarom ben ik eens benieuwd of iemand van jullie nog andere merken kent die typen wah's hebben die dat ook kunnen.

Wegens gebrek aan plek om mijn pedal board, en een paar minder goede benen wil ik het aantal pedalen beperkt houden dus een volume pedaal is geen optie.

Erik.

duckman
13 februari 2006, 12:37
Dunlop maakt er ook een:
http://jimdunlop.com/products/electronics/crybaby/products/ew95v/index.html

robzilla
13 februari 2006, 22:08
Coloursound Wah-swell

robert-gitarist
13 februari 2006, 22:22
Morley heeft er ook een toch?

nielsduursma
13 februari 2006, 22:31
Hej,



Echter ken ik maar een type (ook weer van Morley) die dat heeft, dus wah en volume in 1 en die dingen zijn 2ehands bijna niet te vinden.
Daarom ben ik eens benieuwd of iemand van jullie nog andere merken kent die typen wah's hebben die dat ook kunnen.



(lalala 10 karakters)

robert-gitarist
13 februari 2006, 22:39
Whaha sorry :P niet gezien..
Tis nog steeds maandag :D

hadv
14 februari 2006, 17:49
heppun George Dennis 'Wah-Vol'
maar die vol is gewoon een lullige potmeter met een slechte werking, die ga ik binnenkort vervangen door een schakeling

Wabbie
15 februari 2006, 00:06
Mocht je per se die Morley willen. Ik geloof dat The American Guitar Store nog zo ding heeft staan 2de hands. Iig wel maandje gelden toen ik daar wah's kwam testen. Ik was er zelf overgens niet zo kapot van.