PDA

View Full Version : Waarde KC50DLX en Mesa Thiele flightcase uitv.



marc_olly
13 februari 2006, 10:19
Hi Luitjes,

Aangezien ik de laatste tijd meer tijd in mijn homestudio doorbreng dan op podia of oefenruimtes, ben ik van plan mijn setje te verkopen om zo wat geld te genereren voor nieuwe studio apparatuur.

Ik zou graag van jullie horen wat de waarde is van het onderstaande. Het is allemaal in goede staat en compleet geleverd, dus footswitch (inclusief net nieuwe schakelaars, gratis, hulde aan Koch !).

Koch KC50 DLX head, incl footswitch
Mesa Boogie Thiele 1 x 12", flightcase uitvoering, dus met zo'n grove grille en een deksel, 200 watt EV. De Oohmp-kast zeg maar...

Thanks.
Ik hoop dat dit niet als spam ervaren wordt, want dan haal ik het direct weer weg. Het is meer dat zowel de KC50DLX als de thiele flightcase uitvoering zelden te koop worden aangeboden en ik dus geen idee heb van de waarde.

marc_olly
15 februari 2006, 10:08
anyone ?!?

Als ik besluit om het setje te verkopen, gaat het toch via marktplaats o.i.d. dus zie het aub niet als spam....

AART
15 februari 2006, 10:43
de thiele zal zo'n 300 waard zijn, de kv 50 zou ik niet weten.

erwin_ve
15 februari 2006, 11:10
Afhankelijk vd staat vd buizen 300-450 euro schat ik.

piezo
15 februari 2006, 12:09
Ho, het gaat hier wel om een KC50 DLX, niet om een KV50.

De waarde van de KC50DLX schijnt ook afhankelijk te zijn van de uitvoering. De eerdere uitvoeringen met een rinkerntrafo zouden minder goed zijn. Latere uitvoeringen hebben bovendien iets meer schakelmogelijkheden, maar wel met minder goede drukschakelaars i.p.v. de eerdere tuimelschakelaars.

marc_olly
15 februari 2006, 12:19
het is inderdaad een KC50DLX, een driekanaals amp. Met miniswitches voor zaken als bright op clean, extra gain op lead. Regelbare speakerdamping. Met reverb unit trouwens, dat is ook niet standaard. Verder uiteraard een goedwerkende footswitch, met nieuwe buttons. Het overigens een originele top, dus geen ombouw vanuit een combo.

De effectsloop is te schakelen van, par. naar ser. en regelbaar. Ook kan er geschakeld worden van 50 naar 25 watt.

Bedankt voor jullie reacties... Nu moet ik het lastige besluit gaan nemen !

piezo
15 februari 2006, 13:21
Nooit geweten dat er ook KC50 tops bestonden met ingebouwde verengalm. Is de kast daarvan hoger dan normaal?

marc_olly
15 februari 2006, 14:08
nope, is precies gelijk. De bak ligt op de bodem van de top.