PDA

View Full Version : morley wha's



iwamoto
13 februari 2006, 00:15
hey mensen,
heeft er iemand überhaupt een morley bad horsie?
ik vraag me af of ze cool zijn kwa sound en kwaliteit/prijs, dus... reageren maar :)

bert k
13 februari 2006, 00:19
Gaat naar effecten.

Wabbie
13 februari 2006, 10:36
Ik heb een bad horsie II. Ik vind 'em super klinken, maar ik zou 'em toch wel ff gaan testen naast wat andere wah's, het ding heet ( naar mijn mening) nogal een eigen geluid.

Dick Wolkendeck
13 februari 2006, 10:38
Ik heb een Bad Horsie II. Prima ding, klinkt erg goed. Heel handig is dat er geen aan/uit knop op zit, als je het pedaal beweegt gaat hij aan en als je er weer afstapt gaat hij na 1 seconde weer uit (instelbaar). Werkt met een veertje onder het pedaal, dus is niet in een bepaalde stand te zetten zoals de CryBaby. Er zit ook nog een knop op om het geluid in te stellen, maar die optie gebruik ik niet. De Bad Horsie I zou dus prima voldoen.

Vooral live dus superhandig met een goede tone. Voor de studio gebruik ik toch maar de CryBaby, in de studio gelden nu eenmaal andere regels.

iwamoto
13 februari 2006, 17:35
maar hoeveel hebben jullie voor je bad horsie betaald? en waar kan ik hem het beste kopen? ik denk dat ik ze dan ffe naast elkaar vergelijk met die instel optie

Wabbie
13 februari 2006, 18:55
ik heb 'em voor 185 nieuw gekocht bij The American Guitar Store in enschede. Hij kost bij Musik Produktiv iets van 175 geloof ik.

iwamoto
13 februari 2006, 20:12
en zou ik hem denk je achter mn pod xt kunnen hangen?

nielsduursma
13 februari 2006, 20:15
en zou ik hem denk je achter mn pod xt kunnen hangen?

ik zou het eerder ervoor proberen, maar het is mogelijk.

robert-gitarist
13 februari 2006, 20:19
Ik wil ook een Morley wah.Een bad Horsy 2.
Gewoon puur voor erbij(tsja ik heb het meer op Dunlop en zal nooit van het Dunlop geloof afstappen:D) voor nummers van Soulfly.Heb gisteravond gehoord/gezien enzo en klonk wel lekker..

Iwamoto: het kan hoogstwaarschijnlijk wel,maar of het klinkt is een tweede.
Kortom,ff uit proberen

idno
13 februari 2006, 20:43
Heb gisteravond gehoord/gezien enzo en klonk wel lekker..


ff oftopic:
hoe was soulfly?

robert-gitarist
13 februari 2006, 20:56
ff oftopic:
hoe was soulfly?

1 woord: Geniaal!!
Was echt rete gaaf.Geluid etc was gewoon weg goed!

idno
14 februari 2006, 09:43
ok dankje :) ik had eigenlijk ook wel willen gaan...
ff over die opmerking in dat andere topic van je waar je zei dat Rizzo geen LTD speelde; ik las eerst een interview van m waar ie zei dat ie vroeger voor LTD koos omdat dat cool stond ofzo. Die Pacifica's hebben trouwens wel EMG's.

robert-gitarist
14 februari 2006, 16:01
Klopt hebben inderdaad allemaal EMG set erin...al z'n gitaren trouwens.Hij speeld niet meer op LTD omdat hij het nogal "mode"gitaartjes vind nu.Hij ziet er te veel mee enzo..gezeik vind ik zelf maar ja.
Hij speelde trouwens ook nog op een Music man..een of andere signature maar van wie weet ik niet(stond handtekening op de kop..)