PDA

View Full Version : Shine Gordon G



Static-M
26 oktober 2002, 15:36
Heeft iemand zo'n gitaartje? Ik vind ze er wel mooi uitzien! Weet iemand misschien ook hoe duur ze zijn, want op http://www.huubboel.nl kon ik ze zo snel niet vinden.

taylor
26 oktober 2002, 22:14
3 versies

1e 700euro instapper

2e 1050 euro maple top+piezo ect

3e 1715 euro top of de bill


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: taylor op 2002-10-27 21:06 ]</font>

Marc Oblivian
29 oktober 2002, 15:07
Jaaaa, ik vind het ook wel een cool gitaartje...als ie echt zo goed is als er wordt gezegd......
Maar ja...ik vind de duurste versie wel errug duur...en wat het verschil nu is met de "middelste" versie?
Vraag me af hoe ze klinken....

dml
29 oktober 2002, 21:03
Ik vind het eigenlijk wel een EvH-rip off. Beetje van mezelf, beetje van Maggi, beetje van Catalyst, beetje van MM Axis, beetje van Wolfgang en een beetje van Gordon Groothedde. Denk niet dat dit merk en dit model het gaan redden in het woud van gerenomeerde merken met dito signature gitaren. We'll see.

Ic3gl0vE
29 oktober 2002, 21:33
dan blijft het exclusief, is ook leuk

dml
30 oktober 2002, 05:45
Ja, maar je hebt exclusief en exclusief. Een PRS is toch ook wel behoorlijk exclusief, en daar betaal je naar, ook over 10 jaar nog. Een soort van investering dus. Ik denk dat je zo'n Shine over 5 jaar niet meer aan de straatstenen kwijt kan, ja, voor 150 euro.......

vredeveldt
14 november 2006, 01:03
Een bo~el gg200 wil je toch ook niet kwijt !
Ik maak me niet druk over waardevermindering.
Dit moet ik trouwens ook nog maar zien.
En ja voor diegenen die net als de rest van de volgzame schaapjes
een standaard stratje of gibson kopen die komen ook nog wel van een koude kermis thuis als ze hem inruilen of door willen verkopen.
Correct me if i'm wrong.

fred dons
14 november 2006, 07:20
De GG waar ik op gespeeld heb speelde heel erg lekker moet ik toegeven , de nek was iets te dun voor mijn smaak maar niet onoverkomelijk, het grootste probleem dat ik had was dat ik de body shape niet mooi vond (net niet EVH)

SBloke
15 november 2006, 11:59
Huub Boel maakt (laat maken, ook goed) verdomd goede gitaartjes voor weinig geld. Het zit hem met name in de gebruikte houtsoorten en hoe lang het hout heeft liggen drogen. Het zijn gewoon kwalieitsinstrumenten tegen een zeer schappelijke prijs. Niet een plank die je snel wer weg zal doen. (Wie verkoopt er überhaupt zijn gitaren)

owja, en ze spelen gewoon lekker.

Brammibal
15 november 2006, 12:03
(Wie verkoopt er überhaupt zijn gitaren).
Muahaha.. hypocriet hoor .. :seriousf:

taylor
15 november 2006, 12:21
volgens mij heeft die GG serie aardig goed verkocht in nederland natuurlijk niet als de grote merken maar goed..

zelf ben ik erg tevreden over mij shine gg-100 niks mis mee, heb hem voor iets van 650 euro nieuw gekocht(in nijmegen) terwijl die over de 1000 euro was in het begin veel gitaar voor weinig geld.

zelf vind ik de body shape wel mooi beetje tele/evh achtig maar toch anders.
wat is nou eigenlijk een originele body shape ?dan kom je bij van die weird shape guitars uit.