PDA

View Full Version : eindelijk rainbow rockpalast op dvd



patricia
12 februari 2006, 00:33
hehe!!!!! volgens ritchie`s website op dvd `77 rockpalast opname .
da`s nog eens tof nieuws!!




RAINBOW - Live in Munich 28.10.'1977- Update 12.12.'2005 - At last, after almost 30 years, an official DVD of the Rockpalast show of 1977 will be out! The show had previously been broadcasted by the German tv WDR. The DVD should be released in Europe in 2006, with Rainbow interviews and promos.

FNaRK
12 februari 2006, 13:02
hehe!!!!! volgens ritchie`s website op dvd `77 rockpalast opname .
da`s nog eens tof nieuws!!




RAINBOW - Live in Munich 28.10.'1977- Update 12.12.'2005 - At last, after almost 30 years, an official DVD of the Rockpalast show of 1977 will be out! The show had previously been broadcasted by the German tv WDR. The DVD should be released in Europe in 2006, with Rainbow interviews and promos.


lieverd, die heb ik al een paar jaar op VCD, analoog maar toch ook digitaal :cooler:

patricia
12 februari 2006, 13:29
lieve scheet.....:satisfie: ik heb helamaal niks!!

ja....een opname van een opname.
dus vandaar mijn blijschap over dat bericht.
snappie?

duckman
13 februari 2006, 16:04
dit was een van de DVD's waar ik zo blij om was dat ik een bootleg van kon vinden.

Maar nu ie officeel uit komt ,ga ik hem direct kopen, damn wat een show..

Stratman70
13 februari 2006, 18:38
dit was een van de DVD's waar ik zo blij om was dat ik een bootleg van kon vinden.

Maar nu ie officeel uit komt ,ga ik hem direct kopen, damn wat een show..
+1
Ik heb begrepen dat het om een 5.1 geluidskwaliteit gaat. Dat is dan vooral hetgeen wat mij zo nieuwsgierig maakt, omdat het tot nu toe alleen maar mono werd uitgezonden op tv en er dus ook alleen maar mono dvd's van in omloop zijn.

Elke rechtgeaarde gitarist moet deze dvd in huis halen. Het is dan wel wat oud misschien, maar wat een muzikaliteit. En dat terwijl Ritchie vanuit de gevangenis het podium op stapt. Want daar werd hij drie dagen opgesloten door de Oostenrijkse pliesie, vandaar dat Ronnie tijdens dat concert de hele wereld bedankt, behalve Oostenrijk.

Heb trouwens geen al te hoge verwachtingen van de beeldkwaliteit: het zal ongetwijfeld beter zijn dan de vhs copietjes en wellicht een enkele dvd opname, maar die horizontale strepen die naar beneden (of omhoog) lopen, komen van de camera's vandaan, omdat deze reageerden op het geluidsniveau.

Prachtige show. Eindelijk! Ik heb 'm al vaak gezien op tv, vhs en dvd. Maar eindelijk nu ook eens in 5.1. Geweldig!

Aron Maiden
27 februari 2006, 18:36
Super tof!:)
Lijkt me wel vet joh dvd van Rainbow!!
Ik heb rising en dat vind ik echt een super goed album
hoewel ik het nummer "do you close your eyes" toch wel een minpunt vind van het album...

maar die dvd ga ik ook eens bekijken. :)

patricia
29 september 2006, 14:36
hij is in de winkel!!!

ik heb hem net gekocht...echt genieten hoor!

patricia

Stratman70
30 september 2006, 00:19
Ondertussen is ook Live between The Eyes/The Funal Cut uit op dvd. Alleen heeft de meneer van mijn platenboer twee dezelfde dvd schijfjes in het hoesje gestopt en da's niet zo handig.

heavy-metal-thunder
13 november 2006, 15:56
en ter ere van wat hebben de Oostenrijkers Ritchie in de jail gehouden?

duckman
21 januari 2007, 00:23
Ondertussen is ook Live between The Eyes/The Funal Cut uit op dvd. Alleen heeft de meneer van mijn platenboer twee dezelfde dvd schijfjes in het hoesje gestopt en da's niet zo handig.

Zit deze nu te kijken.Kwaliteit is goed ,alleen die joe lynn turner...hmmm..wat een ...euh ..verschil met Dio,zucht....