PDA

View Full Version : Ac/dc



flightcase
10 februari 2006, 16:40
Hallo ik heb een vraag, weet misschien iemand of AC/DC binnenkort daadwerkelijk weer gaat touren.
Ik hoor links en rechts allemaal geruchten en op forums wordt er wel over een nieuw album gepraat maar tot op heden wordt er nog niet over een release datum gepraat.
Ik heb ook nog ergens een interview gelezen op internet dat ze staan te popelen om weer on tour te gaan dus...
Ik hoop dat er snel weer een tour aankomt want ik wil ze graag weer een keer LIVE aanschouwen! (tot die tijd zet ik live at donington of stiff upperlip live maar weer aan:))

GibsonDC
11 februari 2006, 10:53
Ja, ik hoorde het ook maar ik weet ook niet precies wanneer ze komen (ben zelf ok een heel groot fan:))

flightcase
11 februari 2006, 17:53
Ja ik zit er eigenlijk op te wachten net als onze bassiste die ook nogal AC/DC gek is.
Maar er komt maar geen nieuws, dus we zullen geduld moeten hebben.

richard72
16 februari 2006, 12:46
Ik vind ACDC niet meer ACDC sinds Bon Scott er niet meer is.......Wat een geweldige zanger was dat. Daar kan dat gebrul van die 'nieuwe' zanger echt niet tegenop.....

pimmetje
16 februari 2006, 13:14
Ik vind ACDC niet meer ACDC sinds Bon Scott er niet meer is.......Wat een geweldige zanger was dat. Daar kan dat gebrul van die 'nieuwe' zanger echt niet tegenop.....
Dat is ZO'N enorme verzuurde ouwe-lullen opmerking!

En ik kan 't er alleen maar he-le-maal mee eens zijn :D.

iwamoto
17 februari 2006, 01:12
Dat is ZO'N enorme verzuurde ouwe-lullen opmerking!

En ik kan 't er alleen maar he-le-maal mee eens zijn :D.

hahaha, inderdaad :D. ik ook, maar ik las op blabbermouth eerst dat er sprake was van een dubbel album, maar dat zou ook best toen die family jewels kunnen zijn, waarvan ik meestal aleen disk 1 kijk, hoe zou dat toch komen? :D

Stratman70
26 februari 2006, 11:03
Ik vind ACDC niet meer ACDC sinds Bon Scott er niet meer is.......Wat een geweldige zanger was dat. Daar kan dat gebrul van die 'nieuwe' zanger echt niet tegenop.....
En dan? Bon Scott is dood, moeten ze er dan maar de brui aan geven?
Brian Johnson is een geweldige zanger en een prima vervanger voor Bon en AC/DC is nog net zo AC/DC als net Bon. Oké, de stijl is misschien ietsje veranderd, maar moet elk AC/DC album hetzelfde klinken?
Met Highway To Hell sloegen ze al een andere koers in, die ze met Back In Black en daarna voortzette.

Bon, wish you were here, but Bian you do an excellent job!!!

waayer
26 februari 2006, 11:47
En dan? Bon Scott is dood, moeten ze er dan maar de brui aan geven?
Brian Johnson is een geweldige zanger en een prima vervanger voor Bon en AC/DC is nog net zo AC/DC als net Bon. Oké, de stijl is misschien ietsje veranderd, maar moet elk AC/DC album hetzelfde klinken?
Met Highway To Hell sloegen ze al een andere koers in, die ze met Back In Black en daarna voortzette.

Bon, wish you were here, but Bian you do an excellent job!!!


Volledig mee eens, een betere vervanger hadden ze volgens mij nooit gevonden.

Aron Maiden
3 maart 2006, 11:14
Ze hadden na de dood van bon scott gewoon moeten stoppen ook al is bian een goede vervanger...

Ac/dc is gewoon met bon scott, die kracht van die man, hij straalt echt iets uit, De nummers waren voor zijn dood ook veel beter, albums als Powerage, Dirty deeds Enz.. vind ik veeel beter dan the razors edge ofzo..

dat is waarschijnlijk ook weer mijn smaak! ;)

waayer
3 maart 2006, 12:38
Ze hadden na de dood van bon scott gewoon moeten stoppen ook al is bian een goede vervanger...

Ac/dc is gewoon met bon scott, die kracht van die man, hij straalt echt iets uit, De nummers waren voor zijn dood ook veel beter, albums als Powerage, Dirty deeds Enz.. vind ik veeel beter dan the razors edge ofzo..

dat is waarschijnlijk ook weer mijn smaak! ;)


Natuurlijk is de muziek veranderd na de dood van Scott maar ze zijn ook meegegaan met de tijd dus is het logisch dat de muziek ook veranderd.
En nadat Brian er bij is gekomen hebben ze back in black opgenomen en dat is het best verkochte album van ze.

piezo
3 maart 2006, 13:00
Volledig mee eens, een betere vervanger hadden ze volgens mij nooit gevonden.
Jawel, maar die zijn een paar jaar geleden geruimd tijdens de varkenspestepidemie. :sssh:

waayer
3 maart 2006, 13:03
Jawel, maar die zijn een paar jaar geleden geruimd tijdens de varkenspestepidemie. :sssh:


Het zal aan mij liggen maar die snap ik effe niet.

nielsduursma
3 maart 2006, 14:03
ik vind de muziek gewoon goed (vooral for those about to rock) maar die zanger (oud of nieuw maakt mij niet uit) "verpest" het een beetje vind ik.

GibsonDC
3 maart 2006, 19:23
Maar bon scott had het zo gewild,hij zei zelf toen die een optreden op tv zag van brian johnsson dat hij dat een van de beste zangers vond die die ooit had gehoord.:)

THW
4 maart 2006, 16:25
Ze hadden na de dood van bon scott gewoon moeten stoppen ook al is bian een goede vervanger...

Ac/dc is gewoon met bon scott, die kracht van die man, hij straalt echt iets uit, De nummers waren voor zijn dood ook veel beter, albums als Powerage, Dirty deeds Enz.. vind ik veeel beter dan the razors edge ofzo..

dat is waarschijnlijk ook weer mijn smaak! ;)
De eerste 3 albums met Brian waren echt heel erg goed hoor. Back In Black is zelfs hun best verkochte album. Het ging daarna wat achteruit, maar dat is logisch gezien de band toen album ongeveer 10 jaar mee draaide. Wat ik probeer te zeggen is: Bon of geen bon ze hadden vanzelf wel mindere muziek gemaakt.

Zelf kan ik AC/DC nog steeds erg veel bewonderen zeker omdat van alle bands uit de 70's het de enigste band is die haar visie hetzelfde heb kunnen houden.

Helter Skelter
4 maart 2006, 18:37
die hele zangerdiscussie boeit me eigenlijk niet zo :stop:

belangrijk is: gaan ze nou nog op tournee en zo ja komen ze ook naar Nederland?

Wizz
4 maart 2006, 19:18
Bon was fantastisch, Brian gewoon ook. Ik vind "Stiff Upper Lipp" één van hun mooiste platen, draai hem helemaal grijs.
Luister maar eens naar "Hold me back", Brian zingt zijn kloten uit z'n lijf in dat nummer.

:rockon: Wizz :rockon:

waayer
5 maart 2006, 11:26
die hele zangerdiscussie boeit me eigenlijk niet zo :stop:

belangrijk is: gaan ze nou nog op tournee en zo ja komen ze ook naar Nederland?


Schijnt niemand te weten en er staat ook niks vermeld ergens over een gepland optreden in Nederland.

Mr.Bluesbreaker
6 maart 2006, 12:25
ik MOET daar gewoon heen, meer omdat het waarschijnlijk niet vaker dan 2 keer zal voorkomen dat ze nog spelen in NL, ze zijn echt te oud denk ik.
Maarja, tourdates...ik zie ze ook niet echt.

}-{
12 maart 2006, 10:08
Maar bon scott had het zo gewild,hij zei zelf toen die een optreden op tv zag van brian johnsson dat hij dat een van de beste zangers vond die die ooit had gehoord.:)

Heb je die info toevallig uit de family jewels?
En over de zang discussie ik vind Razors edge en who made who toch echt wel heel erg goed

GibsonDC
12 maart 2006, 12:26
Had ik ergens gelezen:)

}-{
12 maart 2006, 12:37
Heb je family jewels wel?