PDA

View Full Version : Kon het echt niet laten



Angel
10 februari 2006, 17:39
Zion The Classic met AAAAA Flamed Maple Top in het Trans Purple met binding
http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/Zion.png

Het is wel een grote foto maar ik vond het nu wel kunnen:
http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/DSCN2189.jpg

Tupelo
10 februari 2006, 17:40
Wat een walgelijk ding zeg. :o Een gedrocht. Ik hoop dat je er blij mee bent, 'm mooi vind, dat 'ie erg goed klinkt en alleen maar meer geld waard wordt. :)

Droffie
10 februari 2006, 17:51
Ik sluit me aan bij Tupelo...Maar jij vind 'm mooi anders had je 'm waarschijnlijk niet gekocht, dus gefeliciteerd ermee... :)

almarvk
10 februari 2006, 17:52
Schijnen echt topgitaren te zijn, maar ik moet me helaas bij de andere 2 aansluiten...sorry

Noid
10 februari 2006, 18:04
Gave gitaar, mooie kleur, is weer eens wat anders. Gave Top, fuck wat is die top mooi! Goede Wilkinson tremelo! Wat zitten hier voor pick-ups in? Veel plezier er mee.

Kaïn
10 februari 2006, 18:05
Woooow seriously
thats...
like......

One hell of a good looking guitar :)
gefeliciteerd :D
Speel ze!

Vonk
10 februari 2006, 18:22
Nou nou om het nou een gedrocht te noemen... ik vind hem wel mooi, alleen die ruimtes rond de elementen vind ik een beetje groot.

Veekeren
10 februari 2006, 18:34
Hmm... Blijkbaar hou je er van of niet als ik het zo lees.. Ik hou er niet van in ieder geval, maar daar is het ook goed dat jij hem hebt :) Gefeliciteerd!

grayfink
10 februari 2006, 19:43
Hmm.. nee, Ik vind hem ook niet echt geweldig. Je moet die toets ook nog even schoonmaken zo te zien.

Nova
10 februari 2006, 20:14
ok... origineel. I like it :D

mooi hout :|

episua
10 februari 2006, 20:47
Het merk schijnt wel erg ok te zijn! Niet mijn smaak, maar dat maakt ook niet uit zolang je 'm mooi vind. Gefeliciteerd!

Joey Handsome
10 februari 2006, 20:52
eet je weleens rode kool??

nou ja, smaken verschillen he, ik hoop ook van harte dat ie lekker speelt/klinkt en dat je er veel plezier van mag hebben

Kaboemba
10 februari 2006, 20:56
Goh pas werd er hier iemand nog compleet afgezeken omdat hij de gitaar van een ander niet mooi vond, damn wie was dat ook alweer kom Droffie dat weet je vast nog wel.

Maar goed, deze vind ik wel mooi.

bloodboiler
10 februari 2006, 21:17
Mooie top en te gekke kleur (doet me denken aan mijn Raspberry PRS)!
Headstock vind ik wat minder, maar dat ding zal wel spelen als een tiet.

Veel plezier er mee.

Aron Maiden
10 februari 2006, 21:48
ik vind het een hondslelijke gitaar,
maarja zo te zien lijkt het me wel een goeie gitaar,
het is teminste niet zon gitaar met zon radicale vorm
en daarom waarschijlijk ook geen topzwaar en ligt ie lekker in de hand

veel plezier er mee man!

VooDoo
10 februari 2006, 21:57
jij bent wel een zion freak he!
hoeveel heb je er onderhand al!

maar mooie gitaar man, die hogere frets zijn extreem goed bereikbaar zie ik:D

gefeliciteerd en veel plezier ermee

Cris
10 februari 2006, 22:05
Netjes hoor.

ssj3goku
10 februari 2006, 23:09
Ik vind het een prachtig ding! Supermooi en lekker bespeelbaar zover ik zie.

Speel ze!

Mattia
11 februari 2006, 00:52
Mooi topje, verder doet de hele familie 'superstrats' me niet bepaald veel. Gefeliciteerd met de aanschaf!

PS: zoiets heet een quilted maple top, flame is anders. Ben best wel fan van quilt.

Anders Destium
11 februari 2006, 01:04
Vette gitaar, gefeliciteerd! Paarse superstrats zijn helemaal de bom 8-)





De reacties van de meesten hier zijn te tragisch voor woorden, stel je voor dat mensen zo'n mening zouden hebben over een strat of Les Paul! Afgemaakt zouden ze worden :roll: Dan verdien je ook niet beter dan op middelmatig spul te spelen.

Orpheo
11 februari 2006, 02:38
Vette gitaar, gefeliciteerd! Paarse superstrats zijn helemaal de bom 8-)





De reacties van de meesten hier zijn te tragisch voor woorden, stel je voor dat mensen zo'n mening zouden hebben over een strat of Les Paul! Afgemaakt zouden ze worden :roll: Dan verdien je ook niet beter dan op middelmatig spul te spelen.

je haalt me de woorden uit de mond. ik vind t klote als een gast zn nieuwe gitaar hier post, en eigenlijk voor t merendeel kut-reacties krijgt. als je t niet mooi vindt, best. maar zeg t dan wat subtieler.

ik vind de vorm alleen iets minder (headstock valt nog mee). maar t totaalplaatje: :o rock on! heel subtiel, heel mooi. top

Tupelo
11 februari 2006, 06:10
[aangesproken mood] Hoezo dat,.. toch ee kwestie van smaak? Ik vind Orpheo zijn LP Custom b.v. wel mooi & Anders heeft ook mooie PRS's.. Vind dit nu eenmaal niet zo mooi. Zal vast een goede gitaar zijn. Tijdje geleden op een Tom Anderson gespeeld, vond het ook een gedrocht maar was veel beter afgewerkt dan mijn Blade en vast zijn geld waard.. Doet het ertoe, mijn Blade is geen gedrocht en geld voor een Tom Anderson heb ik niet, en al had ik het dan zou ik een Gibson ES335 kopen. Zolang de topicstarter tevreden is niets aan de hand toch? Moet ik daadwerkelijk liegen of alleen reageren als ik de gitaar mooi vind? :o [aangesproken mood/]

Tupelo
11 februari 2006, 06:11
Vette gitaar, gefeliciteerd! Paarse superstrats zijn helemaal de bom 8-)

De reacties van de meesten hier zijn te tragisch voor woorden, stel je voor dat mensen zo'n mening zouden hebben over een strat of Les Paul! Afgemaakt zouden ze worden :roll: Dan verdien je ook niet beter dan op middelmatig spul te spelen.

Duhhhhh snob :roll:

Angel
11 februari 2006, 12:49
jij bent wel een zion freak he!
hoeveel heb je er onderhand al!

maar mooie gitaar man, die hogere frets zijn extreem goed bereikbaar zie ik:D

gefeliciteerd en veel plezier ermee

Ondertussen is dit n° 3

Angel
11 februari 2006, 12:51
Ik trek me eigenlijk niet erg veel van de reacties aan van de anderen.
I like it en hij speelt ongelofelijk lekker en dan de klank waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaah

That's all that matters!

Orpheo
11 februari 2006, 14:00
[aangesproken mood] Hoezo dat,.. toch ee kwestie van smaak? Ik vind Orpheo zijn LP Custom b.v. wel mooi & Anders heeft ook mooie PRS's.. Vind dit nu eenmaal niet zo mooi. Zal vast een goede gitaar zijn. Tijdje geleden op een Tom Anderson gespeeld, vond het ook een gedrocht maar was veel beter afgewerkt dan mijn Blade en vast zijn geld waard.. Doet het ertoe, mijn Blade is geen gedrocht en geld voor een Tom Anderson heb ik niet, en al had ik het dan zou ik een Gibson ES335 kopen. Zolang de topicstarter tevreden is niets aan de hand toch? Moet ik daadwerkelijk liegen of alleen reageren als ik de gitaar mooi vind? [aangesproken mood/]

nee, liegen is zeker niet bevorderlijk. maar soms is TE eerlijk ook niet goed :D je had kunnen zeggen wat je WEL mooi vond ipv te zeggen dat t een gedrocht is (bv de top? die is toch wel heel mooi) of iig een positief punt, en als dat er ECHT niet is in jou ogen, dan je zeggen dat ie niet jou smaak is, en dat je hoopt dat ie goed klinkt :D ;) t woord gedrocht vind ik ietwat over the hill. maar ach, de t.s. trekt zich er niks van aan. dus boeie :D

Droffie
11 februari 2006, 18:41
Goh pas werd er hier iemand nog compleet afgezeken omdat hij de gitaar van een ander niet mooi vond, damn wie was dat ook alweer kom Droffie dat weet je vast nog wel.

Maar goed, deze vind ik wel mooi.


Ik zeik niemand af...Ik vind 'm gewoon niet mooi, maar feliciteer 'm wel.
Ik kies er voor niet te liegen dat ik 'm mooi vind...

Weet je wat, laten daar even een discussie over beginnen....Damn :roll:

Neals
11 februari 2006, 20:37
Congrats!

Toffe gitaar, sowieso hou ik wel van donkerrood/paarse gitaren!

Headstock is een beetje wennen, doet me aan een middenweg tussen een strat/tele headstock denken.

En die top!!!! Zeer vet!

Kevin-D
11 februari 2006, 21:00
Mooie gitaar, ziet er wel héél duur uit. Met name het fretboard en de top.