PDA

View Full Version : Drummer zoekt (zeer) technische band / leden!



Yuma
9 februari 2006, 21:20
Hallo. Mijn naam is Yuma. Ik ben drummer, drum ruim 6 jaar waarvan 3 erg intensief. Ik zit nu 5 jaar in een heavy-/thrashmetalband. Ik wil echter iets dat uitdagender is. Ik zoek het dus meer rond de technische (death-)metal. Dat kan van Textures/Meshuggah tot Necrophagist zijn. Uiteraard wil ik ook veel meer dan dat: ik luister ook veel naar fusion, soundscapes, en 'gewone' bands als Tool, Sting etc.

Ik zoek dus muzikanten die breed georiënteerd zijn, maar het wel in de hierboven beschreven richting zoeken. De muziek moet inhoud hebben. Het mag ook wat rustiger zijn dan bovengenoemden, maar het moet technisch toch wel uitdagend zijn. Zowel voor rustigere stukken als voor bruut werk!

Ben je een muzikant (geen echte beginners a.u.b.) die van technische riffs houdt, met inhoud? Stuur dan een mailtje! Ook als je naast deze ook andere invloeden hebt. Ik heb ze uiteraard ook: luister al jaren naar metal. Twijfel niet en mail me! Kan nooit kwaad!

Gegroet.

yumavaneekelen@home.nl

(Geen vrolijke Dream Theater fans!! Hoogstens een klein beetje!)

Thom TK
9 februari 2006, 23:56
Waar is het?

Yuma
10 februari 2006, 00:48
Tja, ik woon tussen ´s Hertogenbosch / Tilburg - Eindhoven, maar zit in Hilversum school. Heb ook in het weekend mogelijkheid met het openbaar vervoer te gaan, dus ik kan een heel eind komen.

Thom TK
10 februari 2006, 11:35
Tja, ik woon tussen ´s Hertogenbosch / Tilburg - Eindhoven, maar zit in Hilversum school. Heb ook in het weekend mogelijkheid met het openbaar vervoer te gaan, dus ik kan een heel eind komen.

Hehe, nee laat maar ik woon in Enschede :D

Succes verder!

Yuma
10 februari 2006, 14:48
Hehe, nee laat maar ik woon in Enschede :D

Succes verder!

Mm... 2,5 uur reizen is inderdaad een beetje veel :)

Maar wat zijn jouw muzikale interesses? Toch wel benieuwd om te weten...

Thom TK
11 februari 2006, 01:03
Mm... 2,5 uur reizen is inderdaad een beetje veel :)

Maar wat zijn jouw muzikale interesses? Toch wel benieuwd om te weten...

Naja, mijn muzikale intersses zijn nogal breed...

Ik heb verscheidene projecten gehad maar m.i. allemaal beneden mijn niveau.
Als ik bij een nieuw project zou gaan (ik noemde dan wel Enschede, maar ga straks naar Utrecht dus ik moet nog kijken hoe en wat), dan wil ik iets technischers.
Ook experimenteel vind ik geen probleem, aangezien in van alles luister (van cybergothic tot black metal en alles in-between)...dus ik heb erg veel invloeden zeg maar.
Bands die mij erg aanspreken zijn iig Symhpony X, Meshuggah en Ambeon/Ayreon.
Maar zoals ik al zei, ik heb veel inlvoeden dus vandaar dat ik het liefst een experimentele band zoek, die niet bang is om dingen uit te proberen.

Gewoon even kijken, maar wel niveau :)

Yuma
11 februari 2006, 17:00
Naja, mijn muzikale intersses zijn nogal breed...

Ik heb verscheidene projecten gehad maar m.i. allemaal beneden mijn niveau.
Als ik bij een nieuw project zou gaan (ik noemde dan wel Enschede, maar ga straks naar Utrecht dus ik moet nog kijken hoe en wat), dan wil ik iets technischers.
Ook experimenteel vind ik geen probleem, aangezien in van alles luister (van cybergothic tot black metal en alles in-between)...dus ik heb erg veel invloeden zeg maar.
Bands die mij erg aanspreken zijn iig Symhpony X, Meshuggah en Ambeon/Ayreon.
Maar zoals ik al zei, ik heb veel inlvoeden dus vandaar dat ik het liefst een experimentele band zoek, die niet bang is om dingen uit te proberen.

Gewoon even kijken, maar wel niveau :)

Ja inderdaad! Zoiets zoek ik dus ook ;) Maar kijk maar, wanneer je naar Utrecht gaat. Ik kom elke dag langs Utrecht, dus het zou misschien vet zijn om dan eens iets te proberen.

Thom TK
11 februari 2006, 17:51
Ja inderdaad! Zoiets zoek ik dus ook ;) Maar kijk maar, wanneer je naar Utrecht gaat. Ik kom elke dag langs Utrecht, dus het zou misschien vet zijn om dan eens iets te proberen.

Ik ga dit jaar studeren daar, dus met een beetje geluk ben ik er iig in juli oid.
Maargoed, ik zal het onhouden, misschien zoek je dan nog wat mensen!

Yuma
11 februari 2006, 18:35
Ik ga dit jaar studeren daar, dus met een beetje geluk ben ik er iig in juli oid.
Maargoed, ik zal het onhouden, misschien zoek je dan nog wat mensen!

Ik verwacht van wel haha! Dit soort muzikanten zijn er gewoon nauwelijks te vinden, dus grote kans dat ik tegen die tijd de line-up nog lang niet compleet heb.

Thom TK
12 februari 2006, 16:38
Ik verwacht van wel haha! Dit soort muzikanten zijn er gewoon nauwelijks te vinden, dus grote kans dat ik tegen die tijd de line-up nog lang niet compleet heb.

I'll keep it in mind ;)...succes met zoeken tot die tijd!!

Yuma
12 februari 2006, 21:38
I'll keep it in mind ;)...succes met zoeken tot die tijd!!

Haha ok,

Dank je!