PDA

View Full Version : Musictoyz



Rock&Roll
9 februari 2006, 18:27
Heeft er iemand ervaring met musictoyz.com?
Ik heb daar namelijk een pedaaltje besteld en ik vroeg mij af of ze wat snel waren in hun levering. Is de kans groot dat er extra import en taxen gerekend wordt?

Toneffectory
9 februari 2006, 19:04
Tonefactor vind ik persoonlijk beter en persoonlijker. Zijn meestal ook goedkoper. Tsja of je importkosten moet betalen weet je maar nooit. Mijn ervaring is dat het meestal goed gaat. Bij zo'n 1 op de 15 pedalen gaat het me mis. Ik heb dus meestal geluk. Mijn gevoel zegt wel dat als je ze verzekerd laat versturen het risico op importduties toeneemt. Dat doe ik dus ook nooit. Al met al is het altijd goedkoper om je gear uit Amerika te halen. Zelfs snaren (per doos) en plectra koop ik in Amerika :-)

Les Paul
9 februari 2006, 19:17
Een jaar of 2 geleden heb ik er 1 keer een pedaaltje besteld. Ik heb er 3 maanden op moeten wachten.
Reken maar op importkosten (3,7%) en BTW (19%)

Toneffectory
9 februari 2006, 19:50
De pedalen van Tonefactor heb ik altijd binnen 8 a 10 dagen.

Robbert
9 februari 2006, 19:54
Tweetal keren besteld voor Sash, beide keren duurde het 6+ weken, een andere keer zelfs een keer langer. Dat was een paar jaar geleden, ik meen dat ze nu een echte shop hebben, en het dus misschien beter gaat.

Lucluc
9 februari 2006, 20:31
Een keer was het er binnen drie dagen, een keer na vier weken, een keer na twee maanden (alle drie bij musictoyz) en bij ampwares.com kwam het pakketje helemaal niet.

Van Thomann was er ook binnen 5 dagen.

Rock&Roll
9 februari 2006, 22:58
Ik kreeg wel dezelfde dag nog bevestiging dat de order verwerkt was en het pakket was opgestuurd. Elke andere vertraging kan nu dus enkel bij de post liggen.

Rock&Roll
16 februari 2006, 10:05
Wel, het pakketje was er na vier dagen. Sadly enough heeft de duoane de kleine man alweer eens bij z'n pietje genomen. Maar al bij al toch nog goedkoper dan hier. :jam:

Rhythm Machine
16 februari 2006, 19:46
Sadly enough heeft de douane de kleine man alweer eens bij z'n pietje genomen.

Ik heb de laatste maanden blijkbaar veel geluk gehad met de douane. Verschillende zendingen uit de VS zonder extra kosten, zowel van particulieren als van professionals. Hout vasthouden!

RM