PDA

View Full Version : Bassiste Aangeboden uit Velp (GLD)



Eemz
8 februari 2006, 23:28
Hallo,

Momenteel speel ik in een band, zelf opgericht, maar het gaat gewoon slecht, niemand is serieus, en ik vind er op deze manier niks meer aan.
Ik ben dus opzoek naar een band die serieus is.
Wat ik zoek =
-Band met enig wat ervaring
-Die wil optreden, of/en soms al optreed
-die richting progesive/melodic/power metal gaat (dat is wat ik graag wil spelen)
-Liefste in omgeving Arnhem/Nijmegen/Velp/Rheden, en als het toch redelijk ver weg is, moet de band me perfect liggen en ik me meteen goed voelen erbij.

Okeej even overmijzelf: Ik heet amy, woon in Velp, ben 17 jaar (14 maart word ik 18 ), speel nu 2 a 3 jaar bas, nog niet echt lang, maar ik heb de motivatie om te leren. Mijn doel is om verder te komen in de muziek.
Tsja, als je verder nog iets over mij wilt weten hoor ik dat graag.
En als jij denkt een band te hebben die aan mijn 'eisen' voldoet, dan hoor ik het ook graag..

Bedankt alvast.

Groetjes Amy

guzziv71
2 maart 2006, 16:12
Hallo Amy
Is Ede / Bennekom ver voor je
wij hebben al een paar keer opgetreden
we spelen eigen nummers , ongeveer 15 stuks
we oefenen woensdagmiddag vanaf 14.30 schikt dat?
Bel me voor info 0318614684 Ludwig
Bezetting :
vrouw dwarsfluit lyrics zang
vrouw dwardfluit keyboard trekzak klarinet zang
man gitaar
man gitaar effekt geluiden

skapelski
3 januari 2009, 03:20
Hey,

ik zie dat het al een tijdje geleden is ;) en hoop dat je jezelf al aardig hebt ontwikkeld. Mijn vraag is of je nog bandloos bent? Zo niet, is de band die we nu opstarten wat voor jou. We komen o.a. uit Ede en Utrecht en hebben al aardig wat podium ervaring (Dewi Idols, Epica, Mindfold, Borush etc waren de bands waar de muzikanten in het voor prog. van stonden).

De richting die we op gaan is erg breed qua wat we luisteren, maar dat vormt snel genoeg. Mudvayne, Nickelback, Stereomud, Disturbed, AlterBridge en bijv Silverchair zijn bands waar we door beinvloed zijn.

Hoop snel iets van je te horen!


Greetz Sander