PDA

View Full Version : red snapper



glacius
8 februari 2006, 22:31
iemand bekend met de red snapper ??

heb bij een jam session een red snapper mogen gebruiken en ik vind hem ge-wel-dig !!

ik weet er verder nix van..

weet het merk niet , type niet ..

het einge wat ik wel weet is dat het DE ideale solo booster is

iemand ???

glacius
8 februari 2006, 22:33
ik vond net het merk, menatone ..

ik wil hier meer van weten

Quink
8 februari 2006, 22:35
ik wil hier meer van weten

Then, UTFS....:roll:

No offense, maar volgens moet je hier echt hoooooooooooooooopen topics over kunnen vinden.

GuitarMaster
8 februari 2006, 22:36
Was het een 3-knops of een 4-knops versie?
Ik heb zelf de 3-knops versie en daar ben ik heel erg tevreden mee, gaat nooit meer weg.
De 3-knops schijnt wat beter te zijn dan de nieuwere 4-knops, maar dat heb ik zelf nog niet mogen proberen.
Op marktplaats zijn ze af en toe wel te vinden voor 120-150 euro, anders ben je voor een nieuwe 190-200 euro kwijt
Voor meer info & soundssamples van de nieuwe Menatone red snapper check www.menatone.com

glacius
8 februari 2006, 22:54
Then, UTFS....:roll:

No offense, maar volgens moet je hier echt hoooooooooooooooopen topics over kunnen vinden.


je hebt ook eigenlijk wel gelijk ook .. ik ben gewoon lui ....

Quink
8 februari 2006, 23:07
je hebt ook eigenlijk wel gelijk ook .. ik ben gewoon lui ....

Nou ja, dat vind ik dan wel weer een goed excuus. :D

Maar serieus, de RS is zooooo vaak langs gekomen, vergeleken met van alles en nog wat, etc. etc.

Rock&Roll
8 februari 2006, 23:12
Was het een 3-knops of een 4-knops versie?

De 3-knops schijnt wat beter te zijn dan de nieuwere 4-knops, maar dat heb ik zelf nog niet mogen proberen.
www.menatone.com
Dit lijkt me toch een fabeltje, hoor. Ik heb ze allebei al gehoord (1 ervan gehad) en er was nauwelijks verschil. Trouwens de vierknops versie is na een tijdje opnieuw PTP geworden. Tussen de pcb en ptp kan misschien een klein verschil gezeten hebben, maar dat is verwaarloosbaar. Het lijkt me alsof iemand deze opmerking gestart heeft en iedereen is gevolgd. :hippie:

Tupelo
8 februari 2006, 23:12
Lijkt me ook wel wat eigenlijk...

glacius
8 februari 2006, 23:13
dus als ik mijn boss GE7 eruit zou doen voor een red snapper zou het een goeie deal zijn ??

ieme
8 februari 2006, 23:31
dus als ik mijn boss GE7 eruit zou doen voor een red snapper zou het een goeie deal zijn ??
JA!!!!!!!!!!

Bouke
8 februari 2006, 23:39
dus als ik mijn boss GE7 eruit zou doen voor een red snapper zou het een goeie deal zijn ??

Ik gebruik ze beiden naast elkaar, kun je heel verschillende dingen mee doen, beide leuke boosters!

Bouke