PDA

View Full Version : Sticky stuff I can't get rid of



milona8
8 februari 2006, 21:25
Ik heb net een nieuwe gitaar. Nou zat er een laag plastic over de slagplaat heen geplakt. Dat heb ik eraf getrokken, maar nou zit er plastic onder de volume en de toonknoppen vast dat ik niet weg krijg. Iemand enig idee hoe ik dat wel weg krijg zonder dat ik krassen maak?

robert-gitarist
8 februari 2006, 21:26
Ik heb net een nieuwe gitaar. Nou zat er een laag plastic over de slagplaat heen geplakt. Dat heb ik eraf getrokken, maar nou zit er plastic onder de volume en de toonknoppen vast dat ik niet weg krijg. Iemand enig idee hoe ik dat wel weg krijg zonder dat ik krassen maak?

Ff lepeltje onder de knoppen steken..kun je de knopjes zo ervan af wippen.
kun je zo omweg trekken het folie.

Succes ;)
Wat voor gitaar heb je trouwens?

milona8
8 februari 2006, 21:29
Ik heb een London city spitfire mk1. En wat heb jij?

robert-gitarist
8 februari 2006, 21:31
Ik heb een London city spitfire mk1. En wat heb jij?

Ik heb dr 25 :D
Van alles wat ;)
Jackson(3keer)
Fender
4 epiphones
Ibanez en nog een aantal ;)
maare London City is goed!
Ik heb ook een en vind ik een fijne gitaar..klinkt en speeld goed..Zit te twijfelen over een LC telecaster..vanmiddag uitgeprobeerd..erg fijn ding :O

Coco
8 februari 2006, 21:38
Ben je van je Stagg af?

iwamoto
8 februari 2006, 21:41
Ben je van je Stagg af?
die durft ie gewoon niet te noemen ;)

robert-gitarist
8 februari 2006, 21:42
Ben je van je Stagg af?

Stagg?
Was dat? :D :D


Neej heb geen Stagg gehad ;) komt er ook nevernooit niet bij..zelfs niet als deco voor aan de muur

pietros
8 februari 2006, 21:45
Stagg?
Was dat? :D :D


Neej heb geen Stagg gehad ;) komt er ook nevernooit niet bij..zelfs niet als deco voor aan de muur

misschien in de kachel

iwamoto
8 februari 2006, 21:45
Stagg?
Was dat? :D :D


Neej heb geen Stagg gehad ;) komt er ook nevernooit niet bij..zelfs niet als deco voor aan de muur
zelfs niet om te verbranden? :D

robert-gitarist
8 februari 2006, 21:46
Nee zelfs dat niet...
Ik zou me echt zeer zwaar schamen als ik bij de kassa kom om te betalen voor een Stagg...neej dan spoel ik liever het geld door de plee heen :P :D

rscalex
8 februari 2006, 21:47
heb ik ook gehad
gewoon iets onder de knoppen steken en omhoog tillen, komt er zo af
en de schroeven even losdraaien want daar bleef er bij mij ook plastic onderzitten :p

robert-gitarist
8 februari 2006, 21:48
heb ik ook gehad
gewoon iets onder de knoppen steken en omhoog tillen, komt er zo af
en de schroeven even losdraaien want daar bleef er bij mij ook plastic onderzitten :p
Gewoon om heen snijden met een aardappel schilmesje of iets dergelijks ;) gaat veel sneller

Coco
8 februari 2006, 21:49
zelfs niet om te verbranden? :D

Ik heb hier pas nog gelezen dat je een Stagg nooit mag verbranden i.v.m. de uitstoot van giftige stoffen ;-)

robert-gitarist
8 februari 2006, 22:02
Voordat hier ook rituele moordtheorieën voor mij worden bedacht: ik heb geen Stagg en ben ook niet van plan er een te kopen.
Maar; wat is er nou zo vreselijk aan een Stagg? Gewoon een vraagje hoor ;)

Het is gewoon puur brandhout..
Gewoon super super super super slechte kwaliteit...te slecht voor beginners zelfs..Snap niet dat men er geld voor durft te vragen

robert-gitarist
8 februari 2006, 22:10
Dat laatste onderandere.en zo zijn er veel meer gebreken aan deze gitaren..kijk dat topic hier stukje onder maar eens na gaat over een godslelijke Stagg flying v met uitlaten :S staat ook van alles bij waarom Stagg gewoon bende is(op gitaar gebied dan)

Kaïn
8 februari 2006, 23:15
Ik heb een koffer van stagg. Dat is best te doen. Pas zat ik op de site van Kamelot te kijken en wat schetste mijn verbazing. Die hebben een endorsment met STAGG :o Dat vond ik toch best bijzonder.

robert-gitarist
8 februari 2006, 23:26
Stagg heeft wel een paar goeie accesoires maar daar blijft het ook echt bij!Gitaren maken kunnen ze echt gewoon niet.ik heb een snoer van Stagg en die gaat al aantal jaartjes mee.Maar gitaren is gewoon ronduit kut

iwamoto
8 februari 2006, 23:32
stel je voor, een man, met 0 motivatie, begint een beetje met een frees machine een stuk hout te schuren,
het lijkt een beetje op de body van een LP,
vervolgens pakt hij een houten plankje uit de schuur, legt het op de plak hout, en slaat er een paar spijkers door,
vervolgens, (ja de gruwel gaat door ja) pakt ie een oud kammetje, en slaat dat met bruut geweld in het hout, darnaa pakt hij even 2 kindersurprise magneetjes, doet er een draadje tussen, en ramt ze met zijn botte kracht in het hout.
vervolgens stopt hij in de eerder genoemde plank, 6 forse punaises, hier wikkelt hij was ijzerdraad omheen, hij schrijft er met krasletters op "stech",
é voila, een nieuw meesterwerk verlaat de fabriek van stagg, of was het nou stech? :D