PDA

View Full Version : Linkshandige beginnersgitaartje



Droffie
8 februari 2006, 17:08
Hi there,
Weet iemand een winkel die een ruim assortiment linkhandige gitaren verkoopt?
Liefst amsterdam e.o.

Thanks

woutB
9 februari 2006, 01:28
heb je niet echt in Nederland. Peter Verspuy heeft een aardige collectie maar z'n prijzen zijn veelste hoog. Music produktiv heeft wel iets hangen en in Parijs heb je le gaucher die heeft alleen maar linkshandig. Sinds kort zit in Belgie ook een linkshandige winkel "leftyguitars.be"
Ik heb ook wel het een en ander maar alleen 2de hands(binnenkort waarschijnlijk ook nieuw)

Laat me even weten wat je zoekt. Ik kom regelmatig hier en daar dus weet wel een beetje wat waar hangt.

woutB
9 februari 2006, 01:32
sorry vergeten, In A'dam ben ik nog nooit ergens geweest maar geloof dat Dijkman altijd wel een paar op voorraad heeft. Anders USA www.southpawguitars.com gitaar walhalla voor de lefty.

Droffie
9 februari 2006, 09:35
heb je niet echt in Nederland. Peter Verspuy heeft een aardige collectie maar z'n prijzen zijn veelste hoog. Music produktiv heeft wel iets hangen en in Parijs heb je le gaucher die heeft alleen maar linkshandig. Sinds kort zit in Belgie ook een linkshandige winkel "leftyguitars.be"
Ik heb ook wel het een en ander maar alleen 2de hands(binnenkort waarschijnlijk ook nieuw)

Laat me even weten wat je zoekt. Ik kom regelmatig hier en daar dus weet wel een beetje wat waar hangt.

Hey thanks voor de info...Wat voor een 2e hands heb je staan?

Het gaat om een vriend van me die graag wil beginnen met gitaar spelen maar hij is zo links als de neten. Ik zoek gewoon een goedkoop linkshandig gitaartje.

Ik hoor graag van je.

woutB
9 februari 2006, 16:49
Ik stuur je even een privebericht.

patricia
9 februari 2006, 18:05
hè stuur mij er ook eentje!!

ik ben ook zoooo linkshandig.
groetjes,
patricia

Coco
9 februari 2006, 19:17
Weet iemand of de nieuwe Blade Durango deluxe 2 ook in linkshandige uitvoering te krijgen is?

Ik geef toe, niet direct een beginnersgitaar, maar wel mooi. Hij komt ook prima uit de test van Gitarist

Coco
9 februari 2006, 19:25
shit, ik zie net dat ik in akoestisch gepost heb, maar misschien zijn hier ook wel lui die de betreffende gitaar kennen

woutB
10 februari 2006, 00:08
Max guitar in Den haag doet wel wat met BLade. Heeft ook bijna altijd wel een lefty Blade in huis. Bel hem even misschien weet hij wat meer