PDA

View Full Version : Dimebag wah



Soulflyhigh
8 februari 2006, 16:44
Heeft iemand hem hier? Ik ben erg benieuwd naar jullie bevindingen. Ik zoek een wah pedaal. Hoef clean niet erg goed te zijn maar scheurend wel. alvast bedankt

Ps volgens mij zijn er twee versies van ik heb het over de "dure"

Gitaro
8 februari 2006, 17:23
Klopt, de DB-02 heet die andere, en dat is zeg maar de ripoff-versie van de echte DB-01, geloof ik. Ik wil dit pedaaltje ook in huis halen en het schijnt nogal een scheurend monster te zijn... verder heb ik eigenlijk niks toe te voegen :)

robert-gitarist
8 februari 2006, 18:22
Klopt, de DB-02 heet die andere, en dat is zeg maar de ripoff-versie van de echte DB-01, geloof ik. Ik wil dit pedaaltje ook in huis halen en het schijnt nogal een scheurend monster te zijn... verder heb ik eigenlijk niks toe te voegen :)

Die andere versie is de DB-02.Dat is een eenvoudige wah met Dime's favo wah geluid erin ;) .Maar helaas voor je want die word niet meer gemaakt en zijn haast niet in Nederland te koop geweest ;) De DB-01 Crybaby From Hell wel.En nog te koop.199 euro bij feedback.Ik heb hem zelf.en ik kan je een ding zeggen: dubbel en dwars zijn geld waard!!en eerlijk gezegt zou ik een 2de erbij willen hebben.Die zou ik willen laten modden(eerst uittesten met een GCB-95 ;) ).Echt geweldige wah die Wime wah..Ik zelf heb nog 2 wah's,de Wylde wah en de Hendrix wah.Maar die Dime wah is echt het beste en gebruik ik het meeste ook.Zeer goeie wah voor lekkere solo's met high gain etc.6 standen schakelaar en goeie booster erin.Echt geweldig.Zeker de moeite waard.199 euro is veel maar hij is het waard!Ik ben er dol blij mee

Soulflyhigh
8 februari 2006, 19:12
Ok cool binnenkort maar eens naar feedback dan om hem te testen.

Gitaro
8 februari 2006, 23:40
Klinkt goed, ik ga morgen even kijken hoe ie is :D.

T lijkt wel of ik geld teveel heb :o

vester86
9 februari 2006, 00:45
ik heb um ook sinds een paar weken, 2e hands gekocht. :-D erg veelzijdig apparaat, ook met veel distortion issie nog heel duidelijk te horen! zowel clean als distortion gewoon heel erg lekker :)

De Beer
10 februari 2006, 19:10
Geweldig ding!

Cris
12 februari 2006, 11:00
Die 535Q is net zo goed.

vester86
12 februari 2006, 15:15
is ook vrijwel hetzelfde :-p

vettavillenl
12 februari 2006, 16:00
gisteren geprobeerd, lekkere wah, veel instelmogelijkheden en bij verschillende amps blijft 'muzikaal' klinken.

De Beer
12 februari 2006, 19:10
Die 535Q is net zo goed.

is ook vrijwel hetzelfde :-pDe CFH is idd een gepimpte versie van de 535Q, iets meer gain, een paar ledjes, en een geinig in/output schakelingetje, griptape(skateboard spul) ipv rubber antislip pedaal. dat is het wel geloof ik.
Ja de kleur.....

robert-gitarist
13 februari 2006, 17:19
De CFH is idd een gepimpte versie van de 535Q, iets meer gain, een paar ledjes, en een geinig in/output schakelingetje, griptape(skateboard spul) ipv rubber antislip pedaal. dat is het wel geloof ik.
Ja de kleur.....

Enne een andere instelmogelijkheid.
Ik heb een 535Q gehad en heb toen me Dime wah naast de 535Q gezet en toch die Dime wah klinkt na mijn smaak fijner.Kortom er zit wel ergens verschil in ;) ik vind de Dimewah wat beter.Mijn favo wah!gaat never nooit meer weg..100% blijver.

De Beer
13 februari 2006, 18:41
ik vind de Dimewah wat beter.Mijn favo wah!gaat never nooit meer weg..100% blijver.Hier nog een ja!