PDA

View Full Version : flightcase voor koch twintone-top + g-major + roland fc200



rupke
8 februari 2006, 13:28
Hoi

ik ben op zoek naar iemand die voor mij een flghtcase kan maken voo rmijn koch twintone + g-major + roland fc200.

de bedoelin is dat ik de flightcase op mijn 2 x 12" of 4 x 12" kan zetten en dan de flightcase open de fc200 eruit haal en spelen maar (natuurlijjk wel even de top met de speakerkst verbinden en de top aanzetten ;-)) verder moet alle kabels op zijn plaats zitten . oftewel plug and play.

Kan iemand dat voor me maken en wat gaat dat ongeveer kosten?

Groetjes en alvast bedankt voor de info

Rupke

ruezzz
8 februari 2006, 16:27
Zoiets heb ik nog voor je in de aanbieding waarschijnlijk.
(Als ik goed begrijp wat je wil).

Case met ruimte voor een top/head, 3HE 19inch en een vak voor kabels en pedalboard is wat ik heb.

Bijbehorende case voor een 4x12 die er dan precies op of onder past heb ik er ook nog. Cases kunnen op elkaar in een keer de vrachtwagen in.
Past niet echt in personenauto...

PM me ff je mailadres, dan stuur ik wat foto's.

Nocki
8 februari 2006, 17:52
zet ze hier even op het forum. heeft iedereen erwat aan.

zelf heb ik een flightcase waar mn head in zit (mark IV) en op de bodem past precies in de diepte het roland fc-200 pedaal! werkt fantastisch en is idd plug en play!

Nocki

ruezzz
8 februari 2006, 18:36
5HE zelfs....
De case voor de 4x12 heeft exact dezelfde afmetingen.
Wielen zitten op de achterkant, je klapt de cases achterover en kan ze gestapeld in 1x verplaatsen.

Amp-case heeft een deksel (met wielen dus) op de achterkant.
4x12 heeft een dichte achterkant. (Met aansluiting voor speakerkabel)

http://www.rues.nl/music/ruez_02.jpg

rupke
9 februari 2006, 08:23
Hoi Ruez en Nocki,

bednakt voor jullie reacties,

Ruez,

de flightcase die jij hebt ziet er mooi uit, maar hij is voor mij te groot denk ik. hoe krijg ik dat ding achter in mijn auto geladen?!. Ik zoek eigenlijk iets compakters. ik zit nu weer te denken aan een flightcast die net zo breed is als mijn koch twintone en zo hoog dat er net de g-major bijpast onder ov boven.

en dan een aparte flightcase voro het floorboard kabels en ander kleingoed.

Nocki kun je mij een foto sturen van jou flghtcase. die wil ik graag even zien.

thanks dudes voor jullie reacties

Rupke

Nocki
9 februari 2006, 08:50
Hoi,

Dit is de voorkant van mn rack
http://people.zeelandnet.nl/nocki/rackfebruarie.JPG

je ziet op de vloer mn fc-200 liggenm van voor naar achter. past precies. alle kabels en rotzooi die niet in een la kunnen liggen op de vloer. net als de gitaar standaard die met klittenbandtape kan worden vastgezet aan de zijnkant ofzo!.

mijn rack is nog niet zo vol dus daarboven zit een blinde 2 HE plaat. dat is gewoon nog meer ruimte achterin.
helemaal van boven zit mijn racklade waar gereedschap in zit en muziek, ebow, draadloos zender, capo en dat soort troep.

werkt voor mij geweldig. alleen heb ik het geluk dat mijn top in die breedte is natuurlijk. met een bereder top kan dit niet. maar elke flightcase met de ze diepte kan natuurlijk gebruikt worden voor het fc-200 in te leggen.
een 14HE heb je nodig om de fc-200 in het deksel te leggen maar dit is net te groot. past ook niet meer in alle auto's dan...

op deze manier gaat het wel. je komt op de gig aan met 3 dingen. gitaar, rack en cab

stroomkabel, speakerkabel, midi board op zn plaats en zender in gitaar! spelen maar

Nocki

De Beer
10 februari 2006, 19:07
Bouw of laat een case maken die breed genoeg is voor je top. wat extra HE's voor je rack werk met een deksel aan de voorkand dus geen stolpcase.
Maak dat deksel grootgenoeg voor je FC200, en maar die erin vast.

deksel eraf,(inc roland) en die leg je op de vloer.

damn volgensmij ga ik dit zelf ook maken.....
Ik heb nog een defecte Lead 100 Mosfet marshall head staan, effe checken of die diepgenoeg is voor een g-major en breed genoeg vor de FC200.......alles in 1 head.

Wormaap
11 februari 2006, 21:28
Ruezzz, check je PM eens :P
(Moet even via deze weg, aangezien e-mail notificatie van nieuwe PM's met't nieuwe forum standaard voor iedereen uitstaat, en ik je niet kan mailen via't board)

Sidesmile
23 januari 2007, 13:02
ik wou hiervoor geen nieuw topic starten, dus dan maar hier proberen.

Heads die in een case zitten zoals onderstaande, hoe zitten die eigenlijk vaste? Is dat enkel door de druk van het schuimrubber? En kan je de amp er dan nog gemakkelijk uit de case halen voor onderhoud enzo?

Ik vraag me gewoon af of die head dan niet zomaar gaat schuiven.

http://www.rues.nl/music/ruez_02.jpg