PDA

View Full Version : guitarelectronics.com



hansies
8 februari 2006, 14:52
wie kent deze site www.guitarelectronics.com, of heeft er ooit iets besteld, laat het me weten.
dank u
Hansies

hansies
8 februari 2006, 15:18
nobody ?
ok

Rude Perception
8 februari 2006, 15:21
haast ofzo?

hansies
8 februari 2006, 15:25
haast ofzo?
ja, nogal,
omdat ik er wat wil bestellen, daarom zou ik de mening van anderen eens willen horen.
hoi

Droffie
8 februari 2006, 16:43
ja, nogal,
omdat ik er wat wil bestellen, daarom zou ik de mening van anderen eens willen horen.
hoi

En het liefst binnen 30 minuten... :seriousf:

hansies
8 februari 2006, 19:35
En het liefst binnen 30 minuten... :seriousf:
haha, ge weet het toch
ps: 30 seconden zou nog beter zijn

Fumi SG
8 februari 2006, 19:51
Eerst schrijf je bijna onleesbare posts, nu wil je dat wij je binnen 30 seconden een antwoord regelen?!:confused:

Ik zeg -> Kansloos!!

Anders Destium
8 februari 2006, 20:24
ik heb er geen ervaring mee, misschien kun je het op een groot Amerikaans forum proberen zoals Harmony Central of thegearpage.net.

ppie
8 februari 2006, 20:52
Ik heb er pas geleden onderdelen besteld. met creditcard betaald. bestelling is prima aangekomen en te volgen via een track en trace systeem . Je hebt zelfs de optie om per e-mail op de hoogte gehouden te worden. Ik wist precies hoe laat het pakket op schiphol aankwam en wanneer het door de douane werd vrijgegeven. toen de tpg voor de duer stond moest ik echter nog btw en inklaringskosten betalen. verder prima zaak snelle service niks mis mee naar mijn ervaring.

gr ppie

hansies
10 februari 2006, 20:33
Eerst schrijf je bijna onleesbare posts, nu wil je dat wij je binnen 30 seconden een antwoord regelen?!:confused:

Ik zeg -> Kansloos!!


bedankt voor het vriendelijk antwoord.
spijtig ben je een beetje humorloos

hansies
10 februari 2006, 20:36
Ik heb er pas geleden onderdelen besteld. met creditcard betaald. bestelling is prima aangekomen en te volgen via een track en trace systeem . Je hebt zelfs de optie om per e-mail op de hoogte gehouden te worden. Ik wist precies hoe laat het pakket op schiphol aankwam en wanneer het door de douane werd vrijgegeven. toen de tpg voor de duer stond moest ik echter nog btw en inklaringskosten betalen. verder prima zaak snelle service niks mis mee naar mijn ervaring.

gr ppie

bedankt, dit is pas een antwoord waar ik wat aan heb, ik bestel nu met een gerust hart.
groeten
Hansies