PDA

View Full Version : .Halo. in Exit Rotterdam



tillens
8 februari 2006, 11:53
Ha allemaal, mochten jullie zin hebben in een zaterdag avond met flinke rock, kom dan effe een pint pakken in de Exit! Wij spelen rond het klokje van 22.00 uur! Cheers!

www.halo-music.nl (http://www.halo-music.nl)

Peter.

Dude
12 februari 2006, 10:45
En hoe was je gig ???

tillens
12 februari 2006, 11:48
ja kicke. best een hoop mensen nog, diedan toch effe blijven hangen en dan ook nog eens uit de plaat gaan. het werd ook gefilmd door een of andere tvzender, dus wellicht zie je het voorbij komen. maar het was vet, en geluid was ook goed.

en belangrijkste, sfeertje hoor!

piezo
18 februari 2006, 20:52
Ik was er, maar lees vandaag pas dit draadje.
Maar "flinke rock"? Daarvoor vond ik het toch echt een beetje te soft. En ik vond het wel leuk, maar (nog) niet meer dan dat. Wel goed gespeeld, trouwens.

Misschien moet het gewoon nog iets meer eigen karakter of specifiek eigen herkenbaarheid krijgen. Maar is dat nou niet nčt waar iedere muzikant naar op zoek is?

Ik geef mijn mening maar; het is niet zo dat ik het zelf beter zou kunnen.

=================
EDIT:
En wat dat sfeertje betreft - als ik een beetje "belangenloze" reclame mag maken - de Exit is echt een geweldig muziekcafe gebleken, sinds ze eind vorig jaar opengingen. Voor muzikanten de plek waar je wezen mot. Voor belangstellenden, de Exit zit in het pand waar voorheen de Twijfelaar zat, in de Mauritsstraat. Tent is verbouwd, groter podium, meestal top geluid, tof personeel.
Progamma, als regel:
- op donderdagavond v.a. 22.00 uur, 2 beginnende bandjes met eigen werk, gratis.
- op vrijdag- en zaterdagavond vanaf 22.00 uur, een gevorderde band, meest eigen werk, soms ongewone covers (bijv. surf muziek), entree 3 euro pp. (na 21.00 uur)
- op zondagmiddag, vanaf 16.00 uur, jazz, gratis

Keuken schijnt trouwens ook wel goed te zijn, maar ik kan niet uit eigen ervaring spreken.

tillens
18 februari 2006, 22:47
hi dank voor de repliek. Wij zijn zeer zeker niet continu "vernieuwend" bezig, dat ben ik met je eens. Als ik voor mezelf spreek; we zijn meer op zoek naar het goede gevoel, en wellicht dat we dat wel hebben. Voor de rest muziek is persoonlijk dus iedereen mag er wat over zeggen. Ach soft? Is ook weer persoonlijk, toch? En wat dan nog, als het lekker klinkt? Dan hoeft het niet harder..

Belangrijkste; dank voor je reactie. Gr Peter